خرید آپارتمان در دبی

اخبارجدیدترین پروژه های املاک در دبی

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی وبررسی برخی از رکوردهای شهر دبی

هتل جوورا

برخی از رکوردهای شهر دبی

معرفی دبی

دبی به عنوان یکی ازبرترین، بهترین، پیشرفته ترین ومتعاقبا بروزترین شهرهای دنیا، دردنیا مطرح و شناخته شده است. این شهرنامی، با دربرداشتن حاکمان قدرتمند وفهیم وبا داشتن زمین های خشک و بیابانی درطول سال های اخیرتوانسته است رکورد داربزرگی درجهان به شماربیاید وحتی دربرخی از زمینه ها گوی سبقت را از بسیاری ازپیشتازان و نا م آواران صنعت و بهره وری و پیشرفت را برباید تا آنجا که آسمانخراشی چون برج خلیفه صدر نشین آسمانخراش های جهان شده است و رکوردهای پیشین را شکسته و به نام خود کرده است.

این واقعیت است که دبی در بسیاری از زمینه ها رکوردار و در گردشگری نیزپیشتازاست ، خط هوایی و فرودگاه، هتلداری، برج سازی و ... که در این مقاله بر این واقعیت شرحی خواهیم آورد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

معرفی وآشنایی با برج هلال ماه دبی

برج هلال ماه دبی

برج هلال ماه دبی

دبی، دراوج پیشرفت ومدرن سازی شهرودرنهایت استفاده وبه کارگیری تجهیز, تجدید وبه روز, جهانی، زیبا ومجلل ودیدنی است وبه جرات می توان گفت درخاورمیانه سرآمد کل شهرهای کشورهای منطقه وحتی می توان گفت در کل دنیا به شمارمی آید.

دبی برای اوج گرفتن نام ونشانش درزیبایی وتجمل، الگوبرداری ازپروژه های سربلند و مطرح جهانی وهمچنین الهام گرفتن ازعناصرطبیعی مثل، نخل ( نخل جمیرا) ، طرح ساختار بدن واندام وانسان، نقشه ی جهان و... نیز بهره برده وبه حق که بسیارهم موفق عمل کرده است. این الگوبرداری و الهام گرفتن همچنان نیز روبه جلو درحرکت است و در سال های اخیراین شهربا بهره مندی وبه کارگیری معماران وسازنده های مطرح دنیا، اقدام به ساخت ساختمانی به شکل هلال ماه کرده اند.

از آنجا که شیوخ واعراب دبی برپایه ی اعتقادات مذهبی استوارند و دین برای آن ها از جایگاه و ارزش والا وبالایی برخورداراست این ساختمان را با ذهنیت رویت هلال ماه درماه مبارک رمضان بنا کرده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

معرفی وآشنایی با هتل آرجان اوتانای دبی

هتل آرجان اوتانا

گذری در دبی

دبی شهری است که با آپارتمان ها وساختمان های سربه فلک کشیده، با مجهزبودن به تمام تجهیزات و فناوری ها وتکنولوژی های روزدنیا، با مدرن بودن و زیرساخت های مدرنیزاسیون وپیشرفته، با تفرجگاه ها و اقامتگاه های لوکس ومجلل، با آپارتمانهای مسکونی مجهزوشیک، با آفیس های مجهزو کاربردی، با مراکزخرید وفروش بزرگ وچند منظوره، با سواحل زیبا و آرامش بخش، و در کل با دارا بودن امکانات در اوج پیشرفتگی وبا دارا بودن تمام آنچه درکل دنیاست، دردنیا معروف وشناخته شده است. درواقع می توان گفت دبی مقیاس کوچک شده ی دنیای متجمل وپر زرق وبرق امروزی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

معرفی وآشنایی با هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی


هرچه ازدبی وتجملات وزیباییش به خصوص درزمینه ی املاک ومستغلات بگوییم وبشنویم بازهم جای سخن گفتن وارزش شنیدن دارد چرا که شهری بی نظیرورویایی با ساخت بلندترین آسمانخراش ها، مرتفع ترین برج ها، مجلل ترین اقامتگاه ها، متفاوت ترین آپارتمان ها و با به کارگیری مدرن ترین تجهیزات و امکانات به روزوجدید دنیاست ونام خود را آنچنان در دنیا بلندآوازه کرده است که هم اکنون درلیست برترین ولوکس ترین شهرهای جهان جای گرفته، وهمچنان هم به طرزچشم گیری روبه پیشرفت وترقی است، به طوری که با تفاوت زیادی، رقبا وهمتایان خود را جا گذاشته وبا شدت وسرعت بالایی روبه آینده پیش می رود و برنام ومقام خود، هرلحظه، می افزاید.

دبی، نام بلندآوازه ترین شهر دنیا را، به حق، از آن خود کرده است. دبی، دنیای کوچک شده ی مدرنیته و متجمل، زیبا وگیرا، چشم نوازو دلنوازامروزی است که بودن درآن، قرارگرفتن دربالاترین نقطه ی زیبایی وتجمل، پیشرفت وتکنولوژی، امکانات وتجهیزات است.

در این مقاله قصد داریم "هتل رادیسون بلو دبی" را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

اتاق ها و سوئیت های هتل رادیسون بلو دبی

در دبی کم نیستند هتل هایی که دراوج زیبایی وشیک بودنشان، ازبهترین امکانات روز دنیا بهره بردند  که "هتل رادیسون بلو دبی" جزو همین هتل های لوکس و پرمخاطب است .

این هتل 4 ستاره که در قلب دبی بنا شده است بخشی از منطقه " دیره کریک" که منطقه ای زیبا و وسیع و در موقعیت جغرافیایی خوبی در دبی واقع شده است، را به خود اختصاص داده است. هتل رادیسون بلو دبی با مرکز خرید دبی مال و برج خلیفه فاصله ای بین 7 الی 15 دقیقه دارد این فاصله ی اندک و نزدیکی به این مجتمع و پروژه ی مهم دبی، سبب شده تا مخاطبان زیادی را جذب خود کند چرا که ساکنین و مالکین این هتل مجلل و لوکس می توانند درهرساعت ازشبانه روزوبا طی مسافتی کوتاه، خود را به مرکز دبی مال و برج خلیفه، این بزرگترین و بلندترین برج دنیای امروزی، برسانند واز دیدن و گشت زنی درآن لذت ببرند وازمزایای آنها استفاده کنند. این موضوعی است که هتل رادیسون بلو دبی را تا حدی به دیگرهتل های دبی برتری و ارجحیت داده است.

اتاق ها و سوئیت های هتل رادیسون بلو دبی

هتل رادیسون بلو دبی دارای 228 اتاق و سوئیت فوق العاده مدرن ومجلل است وهرکدام از آن ها دارای حمامی با بهترین لوازم بهداشتی است. اتاق ها وسوئیت هایی با دکوراسیون داخلی لوکس همراه با طرح و رنگ های زیبا و جذاب، نورگیرهای بزرگ که به روشنی فضا کمک می کنند و مناظر زیبا و چشم نواز و برج ها و آسمانخراش های شهررا میهمان اتاق ها وسوئیت های هتل می کنند، امکانات و وسایلی که در اوج زیبایی و لوکس بودن، آرامش و آسایش را به ارمغان می آورند، همه و همه جزیی از دارایی های هتل رادیسون بلو دبی به شمارمی آیند ومی توان به راستی اذعان داشت هتل رادیسون بلو دبی با داشتن اتاق های بزرگ و دلبازی، با رنگ بندی های متنوع و روشن ودکوراسیون زیبا، تجهیزات به روز و امکانات مدرنی که دارد، هم چشم نوازودلربا است وهم امنیت خاطروآرامش جان را به ساکنین و مالکین ومهمانانش هدیه می دهد.

اتاق های دونفره ی استاندارد، اتاق های 1 نفره ی استاندارد، سوئیت های اکزکیوتیو، سوئیت های رویال، سوئیت های جونیور، سوئیت های اکسکیوتو، اتاق های دلاکس، می باشد که همگی زیبا، لوکس، مجهز به امکانات رفاهی و تجهیزات برتردنیا هستند.

نزدیکی به فرودگاه و دسترسی سریع و آسان به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و خط مترو، از مزایای دیگری برای هتل رادیسون بلو دبی محسوب می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

رسم وآیین برگزاری ماه مبارک رمضان در شهر دبی

ماه رمضان دردبی

ماه مبارک رمضان در دبی

ماه رمضان خاص ترین ماه در میان مسلمانان جهان است و همه ی مسلمانان در سراسر جهان این ماه را محترم و مبارک برمی شمارند چرا که بخاطرعقاید مذهبی معتقدند در این ماه، قرآن کریم به قلب پیامبر الهام و نازل شده است و در واقع از آن زمان خط و مشی بشریت را مشخص کرده است، از این رو تمام مسلمانان جهان، ماه رمضان را ماه بندگی خدا و ما ه پرارزشی می دانند.امارات متحده ی عربی به عنوان یک کشور شیخ نشین و مسلمان نیز ازاین قاعده مستثنا نبوده و مردم و حاکمان این هفت شیخ نشین عربی نیز مثل دیگر مسلمانان، برماه رمضان ارج می گذارند و آن را گرامی می دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

معرفی وآشنایی باپروژه دبی مارینا

دبی مارینا

دبی مارینا چیست و کجاست؟

دبی شهری بی نظیر و رویایی، مجلل و لوکس که در آن هر آنچه از تفریحات و تجملات، سرگرمی ها و لذایذ، پیشرفت ها و فناوری ها و ... و هر آنچه در دنیا ساخته و پرداخته شده است همه و همه در دبی نیز یافت می شود.

از یک سو پارک های ساحلی و دریایی ، باشگاه های مجهز و شاد، تفرجگاه های متعدد، رستوران ها و سالن های غذاخوری متنوع، استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن های سینمایی بزرگ و چند بعدی، پارک های مصنوعی ساخته شده زیبا و سرسبز، سالن های بازی و سرگرمی، فواره های دیدنی و موزیکال ، و از سوی دیگر مراکز بزرگ خرید ، ساختمان های مجلل و شیک، آسمانخراش های سر به فلک کشیده و متحیر کننده، و ... همه و همه دم از تجمل، تجهیزو ترقی های روز افزون و لحظه ای این شهر بی همتا، می زنند.

دبی، شهری که توجه دنیا را به خود واداشته است و دنیا را حیرت زده و شیدای خود کرده است و در هر زمینه ای برای پیشرفت پیشتاز است به خصوص در حوزه ی املاک و مستغلات بسیارخوش درخشیده و با ابهت و اقتدار، و با قدرت و افتخار می درخشد و خود نمایی می کند. تا آنجا که سالانه افراد  و گروه های زیادی از اقصا نقاط جهان برای دیدن ابهت و شکوه دبی , چمدان های سفر را می بندند و عازم سفر به این شهر فوق العاده زیبا و دیدنی می شوند، و همین است که دبی جزو توریستی ترین شهرهای دنیا شناخته شده و جزو روکورد داران در زمینه های گوناگون به ثبت رسیده است.

در دبی آلبومی از این همه شگرفی و شگفتی در یک جا جمع شده و نام " دبی مارینا " را به خود گرفته است، دبی مارینا پدیده ای حیرت انگیز، فوق العاده ، آسمانخراشی زیبا، چشم گیر و دلنواز است.

دبی مارینا تفرجگاه ساحلی دبی

دبی مارینا یا همان تفرجگاه ساحلی دبی، نام محله ای در شهر دبی در کشور امارات متحده ی عربی است که در واقع یک کانال آب مصنوعی است که با طول 3 کیلومترخلیج فارس را به خشکی های شهر دبی کشانیده است.

"دبی مارینا" در حال حاضر جزولوکس ترین و مجلل ترین مناطق دبی محسوب می شود و به نوعی می توان گفت دنیای درون دبی مارینا لوکس تر و مجلل تر و زیبا تر از دنیای بیرون از دبی ماریناست.

پالم جمیرا یا همان نخل جمیرا در دبی مارینا شاخص ترین و نامی ترین پروژه به حساب می آید اما شکوه و زیبایی دبی مارینا به پالم جمیرا محصور و محدود نمی شود.

3 کیلومتر مسیری که خلیج فارس را مهمان شهر دبی کرده است، آبراهه های مصنوعی است که بستری مناسب برای تفریحات آبی و ایجاد پارک آبی در این منطقه کرده اند.

در حاشیه ی این آبراهه ها آپارتمان ها و ساختمان های لوکس و زیبایی بنا شده اند که بر شکوه این مسیر آبی افزوده اند و سبب شده تا موقعیت جدیدی برای خودنمایی دبی درحوزه ی  املاک و مستغلات دبی فراهم آید.

" فالس کریک کانادا " الگوی اصلی پدید آمدن طرح زیبا و خلاقانه و خارق العاده ی دبی مارینا بوده است و جالب است که بیشتر ساکنین این منطقه ازکشورهای غربی هستند.

ساحل جمیرا در لیست پر طرفدارترین و معروف ترین و البته مجهز ترین سواحل مصنوعی جهان قرار دارد و دارای تجهیزات و امکانات زیادی از جمله: پارک ها ، مجتمع های تفریحی و سرگرمی ، مکان های مختلف خدمات رسانی، مراکز بزرگ خرید، رستوران ها و اقامتگاه هاست.

" آب نمای الشهاب" یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی مارینا محسوب می شود. این آبنمای بزرگ با رقص نور موزیکال و با فواره های بلند خود ، چشم ها را به خود دوخته و مجذوب خود می کند.

اسکله ی بزرگ و پارک جزیره ای دبی مارینا از دیگر مکان هایی است که در این منطقه جلب توجه می کنند ، همچنین مجموعه ی پنج گانه ی مسکونی " المجارا" که یکی از مکان های تفریحی در دبی مارینا شمرده می شود را می توان در این مجموعه ی بی نظیر، نام برد. این اسکله ی 20 متری که روی آب نمای دبی مارینا ساخته شده است شامل 3 اسکله ی شرقی، غربی و شمالی می باشد.

در سواحل دبی مارینا دریا را در حالت سکون و آرامش می توان دید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت برد.

خط ساحلی که سر تاسر دبی مارینا را فرا گرفته است به جاده ای در امتداد ساحل متصل و منتهی می شود و نمای زیبایی از نخل جمیرا را به نمایش می گذارد که بزرگترین طرح مارینا به حساب می آید.

گفتنی است مسجد بسیار زیبای الرحیم(به زودی در مقاله ای دیگر از این مسجد بیشتر خواهیم گفت) که در اکتبر 2013 به عنوان محلی برای عبادت مسلمانان دبی افتتاح شد. این مسجد مشهور دبی در انتهای ضلع جنوبی واقع شده است و عموم مردم می توانند از آن برای عبادت و راز و نیاز استفاده کنند که البته این مسجد علاوه بر جنبه ی مذهبی بسیار زیبا و دیدنی است.

دبی مارینا شامل دو فاز ( و به تعبری سه فاز) اصلی است

فاز اول

فاز اول دبی مارینا که 25 هکتار است و شش ملک خصوصی آپارتمانی که همان برج های مارینا هستند را، در خود جای داده است. سه برج آن با نام سنگ های زینتی:  الماس، فیروزه و مرجان و سه برج دیگر به نام های عطرهای عربی: مشک، عنبر و الیاس نامگذاری شده اند.

پیاده روی مارینا که به طول جاده ای هفت کیلومتر است ابتدا و انتهای مارینا را به هم وصل و مرتبط می کندکه در آن ها , رستوران ها و کافی شاپ ها با سرویس دهی های خود از بازدیدکنندگان پذیرایی می کنند.

در این منطقه رویدادهایی همچون برگزاری بازار مارینا و اجرای هنرمندان در مارینا واک برگزار می شود.

فاز دوم

فاز دوم مارینای دبی در واقع محل بنای ساختمان های بلند و در یک بلوک که به نام " بلندترین بلوک جهان" از پیش نام گرفته، شناخته شده است. آسمانخراش هایی که در این منطقه هستند , بعضا بین 250 متر تا 300 متر ارتفاع دارند که از آن جمله می توان به برج اوشن هایتسف، مارینا پیناکل، برج سلفا و برج بی نهایت ، نام برد.

اقامتگاه ساحل جمیرا که به طول 7/1 کیلومتر و مساحتی بالغ بر 2 کیلومتر نام و آوازه ی بزرگترین فاز توسعه ی اقامتگاه های جهان را به خود اختصاص داده است. این منطقه شامل 35 برج مسکونی و 5 هتل می باشدکه  استودیوها، پنت هاوس ها، فروشگاه های زنجیره ای در این منطقه وجود دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

معرفی جزایر مصنوعی سه گانه دبی

جزایرمصنوعی دبی

معرفی جزایر دبی:

دبی شهر پیشرفت وترقی، شهرایده واستراتژی های موفقیت وراهبردهای کارآمداهداف، شهرهدفمند و پرورش یافته ی جهانی است.

دبی را نه تنها شهربرترامارات، بلکه می توان شهربرترکشورهای حوزه ی خلیج فارس دانست وحتی بهتراست این شهررانگین درخشانی دردنیا نامید چراکه درهرزمینه ای به اوج رسیده است ودرهرزمینه بهترین وبرترین های دنیا را برای خود رقم می زند ودست روی هر چیز که گذاشته است رکوردآن را شکسته و صدرنشین شده است.

دبی را درواقع می توان نمونه ومقیاس کوچک شده ی دنیای پیشرفته ومدرن ومتجمل امروزی دانست.

دبی همه فن حریف است ودرهرزمینه ای خود را به اوج می رساند به خصوص درحوزه ی املاک و مستغلات بسیارخوش درخشیده است وبه طرزباورنکردنی ترقی کرده وشکوفایی را ازآن خود ساخته است ، چراکه این شهرودرکل کشورامارات متحده ی عربی تا چند دهه قبل ازپیشرفت های دبی ، بیقوله ای بیش نبود و به جزمحله هایی قدیمی و کلنگی خبری ازساختمان های مجلل و لوکس وبرج های سر به فلک کشیده ای که امروزه در این شهرمی بینیم، نبود.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

استراتژی های پیشرفت در شهر دبی

پیشرفت های دبی

استراتژی پیشرفت در دبی:

به حق می توان گفت دردبی گرچه درکپی کردن والهام گرفتن ازپروژه های دیگردنیا,استادی خبره و تمام عیاراست اما درواقع ودرحال حاضرالگوی برترمحسوب می شود چرا که طراحان ومعماران برتردنیا به کمک سیاستمداران وسرمایه گذارن برتروتوانمند امارات متحده ی عربی با ساخت برج های بی همتا و آسمانخراش های بی نظیر،اقامتگاه های مجلل ورستوران های متنوع، تفریحگاه های زیبا و تفرجگاه های آرامش بخش، تاسیس بیمارستان های فوق پیشرفته، مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ و... که همگی ازآخرین دستاوردهای صنعتی وتکنولوژی روزدنیا بهره برده وپیشرفته ترین تجهیزات وامکانات به روز را ازآن خودکرده، ودرخود جای داده وبه نحوی توانسته است دربسیاری ازموارد , رکوردهای پیشین دنیا را بشکند ودرصدردنیا ومقام اول جهان قراربگیرد. دبی دنیایی پرزرق وبرق، پررونق وفوق پیشرفته و مجللی را درخود جای داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

معرفی برج العرب یکی ازبلندترین برج های شهردبی

برج العرب

برج العرب دبی:

دبی  را می توان طرح هزار سازه ی جهانی نامید.الگویی برای کل دنیا چرا که برج ها و آسمانخراش های سر به فلک کشیده در دنیا بی مثال و مثال زدنی است که  دنیا را مسحور و محصور خود کرده است.

برج هایی فوق العاده و خارق العاده، برج هایی در نهایت شکوه و عظمت و ابهت از میان آنها برج های از جمله برج خلیفه ، برج جمیرا، برج الی ساب  و...

در این میان برج العرب نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

برج العرب، برجی که جزوبلندترین برج های دنیاست و در واقع یک هتل است، هتلی فوق العاده مجلل، زیبا، بزرگ و چشم گیر که در زمره ی لوکس ترین و متجمل ترین هتل های دنیا قرار دارد و در استفاده و به کار گیری امکانات و تجهیزات فوق پیشرفته ی دنیا حرف اول را می زند. سالانه گردشگران و توریست های بسیاری از کشورهای مختلف برای دیدن دبی و برج العرب عازم این شهر می شوند.

یکی از نقاط قوت و اوج گیری این برج در میان دیگر برج های دبی این است که هرکس، در هر نقطه از شهر دبی که ایستاده باشد، می تواند آن را ببیند و در واقع برج العرب در کل دبی خود نمایی می کند چه از دور و چه از نزدیک، و همین مقوله دلیل مهمی است که آن را به یکی از شناخته شده ترین برج های دبی تبدیل کرده است.

مدت ساخت این برج 650 میلیارد دلاری، تقریبا 5 سال طول کشید و سبب شد تا معماران، پیمانکاران و شرکت های زیادی از بریتانیا و امارات متحده ی عربی با هم، هم پیمان شوند و 3000 کارگر برای ساخت و ساز و اجرای سازه به کار گرفته شدند. که معمار و طراح اصلی آن " تام رایت، آمریکایی بود.

برج العرب بر روی یک جزیره ی مصنوعی ساخته شده است که این ساختار نمادین، نمادی شبیه یک بادبان کشتی است که در کشتی های عربی به کار می رود.

این هتل مجلل و لوکس جزیره ای، با قرارگرفتن 321 متر بالاتر از سطح در اوج زیبایی و در اوج شکوه و عظمت، مجهز به تمام امکانات و تجهیزات روز دنیاست و در لیست رکوردداران بلندترین بناهای دنیا به ثبت رسیده است.

مرتفع ترین های دنیا در برج العرب:

ورزش تنیس آن هم در مرتفع ترین زمین تنیس دنیا، لذت این بازی را دوصد چندان می کند. مرتفع ترین زمین ورزشی تنیس، در نزدیکی بالاترین نقطه ی برج العرب وجود دارد.

در بالاترین نقطه ی برج و در ارتفاع 212 متری از سطح دریا یک سکوی هوایی وجود دارد برای فرود هلیکوپتر، این سکوی پرواز با 24 متر پهنای باند، امکان فرود و صعود از برج العرب را به وسیله ی هلیکوپتر فراهم آورده است که این موضوع، خود یک تفریح و سرگرمی فوق العاده برای مرفحین دبی به حساب می آید.

اتاق ها و سوئیت های برج العرب:

برج العرب با داشتن 202 اتاق، با 18 آسانسور، 28 طبقه دوگانه، همچنین با داشتن سوئیت هایی لوکس دوبلکسی، سوئیت های باشگاهی، رفاه و آسایش را به مالکین و ساکنین این برج هدیه می کند.

نکته ای دیگر که این برج را جزوخاص ترین هتل برج های دنیا کرده است، داشتن سوئیت های دوگانه ریاست جمهوری و سلطنتی است که به جهت برگزاری نشست های مهم سران کشورها و دولتمردان امارات متحده ی عربی از آن ها استفاده می شود.

همچنین گفتنی است در این برج بی همتا , سوئیت هایی با زاویه ی 360 درجه پانوراما وجود دارد که در آن ها می توان دور تا دور برج را به نظاره نشست.

زیبایی و تجملات در برج العرب:

زیبایی و تجملات داخلی برج، هیچ چیز کم ندارد و مخاطب را جذب می کند. جالب است بدانید در برخی از سالن های این برج از طلا برای نماکاری داخلی استفاده شده است و بر زیبایی و جذابیت نمای برج افزوده و چندین و چند برابر کرده است.

stutari نماهای داخلی برج شگفت انگیزند، ساخت دیوار ها و طبقات برج از سنگ مرمر به کار رفته است و در نمای داخلی آن حدود 43000 متر مربع از این مرمر زیبا و گرانبها استفاده شده است.

روشنایی و نور این برج از 28000 تجهیزات روشنایی مدرن و زیبا، نشات می گیرد.

وجود یک دهلیز با فواره ای مرکزی زیبا و آبشاری کوچک از ویژگی های منحصر به فرد برج العرب است.

پارک زیبای " وایلد وادی"، استخر روباز و بزرگ طبقه ی همکف، ساحل اختصاصی از دیگر افتخارات و مزایای شاخص این هتل برج مجلل و شیک جهانی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

تاسیس و گسترش شرکت های ایرانی و خارجی در دبی

شرکت های دبی

تاسیس و گسترش شرکت های ایرانی و خارجی در دبی (حوزه املاک و مستغلات):

دبی به عنوان یکی از شهرهای ابرقدرت در حوزه های مختلف اعم از ساخت و ساز، الکترونیک، صنعت، تجارت، واردات و صادرات، همچنین در زمینه ی برخورداری از تجملات و تجهیزات، برخورداری از امکانات و رفاهیات، استقبال از پیشرفت ها و بروز رسانی ها در کل دنیا، نامی و مشهور و به عنوان شهری معتبر و مفتخر، شناخته شده است.

از طرفی ساختمان هایی که آسمان ها را تصرف کرده اند، اقامتگاه هایی که اوج شکوه و زیبایی را به معرض نمایش گذاشته اند، برج هایی که با هیبت خود، حیرت جهان و جهانیان را به خود دوخته اند، آپارتمان های شکوهمندی که با صلابت و اقتدار خود، کوه ها را زیر سوال برده اند، و  شهری که دنیا را شیفته ی خود کرده است، و از طرف دیگر ساحل های زیبا و پارک های مجهز به ابزار و امکانات سرگرم کننده، باشگاه ها و سالن های ورزشی مجهز به بهترین وسایل ورزشی، بیمارستان های تجهیز شده به، به روز ترین و کم ضرر ترین ابزار ها و تجهیزات پزشکی، رستوران های بزرگ و چند ملیتی با سرو انواع و اقسام غذاهای مختلف کشورهای گوناگون، مراکز نگهداری از کودکان و... همه و همه از دلایل تفاخر شهر دبی به حساب می آیند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan