شکوه و عظمت شهر دبی بر هیچ کس پوشیده نیست برج های بلند، هتل های مجلل، املاک بی‌نظیر، اماکن تفریحی مختلف، سواحل آرام و زیبا، امکانات رفاهی متعدد همه و همه بخشی از برتری های این شهر رویایی ست.

هتل جوورا یکی از پروژه های اقامتی-مسکونی ست که در امتداد جاده شیخ زاید قرار دارد، این برج لوکس و مجلل، بلندترین هتل دنیاست که توسط شرکت العطار طراحی و اجرا و در فوریه سال ۲۰۱۸ افتتاح گردیده و ساخت این برج که ۱,۱۶۸ فوت مربع ارتفاع، ۷۵ طبقه، به همراه ۲ طبقه زیرزمین دارد، مدت 4 سال به طول انجامید و هزینه ای بالغ بر ۵۰۰میلیون درهم امارات را دربرداشت. ۵۲۸ واحد اقامتیِ موجود در این هتل در قالب اتاق های دولوکس ۴۶متری، دولوکس یک خوابه ۶۲متری و سوئیت های دو خوابه ۸۵متری طراحی و اجرا شده اند و تمامی آنها مجهز به تمامی امکانات رفاهی و آسایشیِ داخلی می‌باشند.

هتل جوورا رکورددار بلندترین هتل دنیاست و طبقات بالایی این برج، بالاتر از ابرها قرار دارند و تجربه ی زندگی در بالای ابرها را به ساکنین و مهمانان هدیه می‌دهند.

جوررا امکاناتی نظیر استخر و جکوزی و سونا، لابی شیک و خدمات پذیرایی‌ در لابی، 4رستوران، کافی شاپ، نت پرسرعت، فضای مخصوص افراد سیگاری، خدمات مخصوص معلولین، دربانی و سرایداری، روم سرویس، ترانسفر، امکان سرو وعده‌های غذایی در اتاق، دوربین های مداربسته امنیتی، اسانسور سریع و ایمن، پارکینگ، سیستم تهویه هوا و سیستم خنک کننده، باشگاه و اسپا، سالن برگزاری کنفرانس و مهمانی، حمام ترکی، خدمات و پذیرش شبانه روزی و نمازخانه از جمله خدمات و امکانات موجود در هتل جوورا می‌باشد.

نزدیکی به برج خلیفه، دبی مال، سواحل زیبا، مترو، مراکز خرید، اماکن تفریحی، خرده فروشی ها و فرودگاه سبب دسترسی راحت و بی وقفه برای ساکنین و مهمانان این هتل شده است.

در اختیار داشتن امکانات فراوان ساکنین و مهمانان هتل جوورا را در آرامش و آسایش فوق العاده ای قرار داده و از این رو سرمایه گذاران و گردشگران زیادی را جذب خود کرده است، به خصوص اینکه تجربه ی حتی چند روز در زندگی در بالاتر از ابرها، میتواند یکی از شیرین ترین و لذت بخش ترین تجربه هایی باشد که آنرا در بلندترین هتل دنیا یعنی جوورا میتوان به خوبی تجربه کرد.

از آنجا که هتل جوورا بلندترین هتل دنیاست و از آنجا که طرفداران بسیار زیادی دارد، سرمایه گذاری در آن میتواند سود سالانه و بلند مدت قابل توجهی را از آنِ سرمایه گذار کند، از این رو این سرمایه گذاری میتواند به عنوان یک سرمایه گذاری عالی، مقرون به صرفه و سودآور معرفی شود، ضمن اینکه سرمایه گذاری در املاک دبی ،همیشه از سوی بسیاری از صاحب نظران این رسته، به ملاکان و سرمایه گذاران معرفی و پیشنهاد میشود.

برای این کار کافیست وب سایت  dxboffplan.com را دنبال کنید...

) طیبه مرادی۰۰/۰۴/۰۱ (

با کلیک بر روی لینک های زیر میتوانید با املاک شرکت های مختلف در دبی آشنا شوید

املاک اعمار

املاک داماک

مراس هلدینگ

دبی پراپرتیز

نخیل پراپرتیز

ایگل هیلز