پیشرفت های دبی

استراتژی پیشرفت در دبی:

به حق می توان گفت دردبی گرچه درکپی کردن والهام گرفتن ازپروژه های دیگردنیا,استادی خبره و تمام عیاراست اما درواقع ودرحال حاضرالگوی برترمحسوب می شود چرا که طراحان ومعماران برتردنیا به کمک سیاستمداران وسرمایه گذارن برتروتوانمند امارات متحده ی عربی با ساخت برج های بی همتا و آسمانخراش های بی نظیر،اقامتگاه های مجلل ورستوران های متنوع، تفریحگاه های زیبا و تفرجگاه های آرامش بخش، تاسیس بیمارستان های فوق پیشرفته، مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ و... که همگی ازآخرین دستاوردهای صنعتی وتکنولوژی روزدنیا بهره برده وپیشرفته ترین تجهیزات وامکانات به روز را ازآن خودکرده، ودرخود جای داده وبه نحوی توانسته است دربسیاری ازموارد , رکوردهای پیشین دنیا را بشکند ودرصدردنیا ومقام اول جهان قراربگیرد. دبی دنیایی پرزرق وبرق، پررونق وفوق پیشرفته و مجللی را درخود جای داده است.

تسخیرآسمان وزمین ودریا دردبی:

این شهربا ساخت قارچ گونه ی آپارتمان ها و برج هایی که پای برروی زمین و سر به آسمان گذاشته و آسمان ها را درنوردیده اند، می توان آن را به شهر "برج های آسمانی" تعبیر کرد. جالب تراین است که دبی با ساخت این برج ها تعبیروتفسیر " آسمانخراش" را دگرگون ساخته است. تا پیش ازساخت آسمانخراش های دبی، به آپارتمان های بلندوچندین طبقه ای , آسمانخراش می گفتند اما بعد از ساخت و سازهایی که دراین شهرانجام شدوبا بنای ساختمان های 300 طبقه ی ای و بیشتر، در واقع معنای آسمانخراش تغییر یافت.

این برج ها که تا بالاترازابرها قدم گذاشته اند، هر کدام به نوعی یک شهرعمودی محسوب می شوند و دنیای مجلل وپرازرفاهی را درخود جای داده اند که نیزدراستفاده و به کارگیری هرآنچه ازپیشرفت و فناوری که تا کنون بشر به آن دست یافته است پیشقدم بوده ونهایت بهره را برده است. دبی نه تنها زمین  های لم یزرع و بایرخودرا ونه تنها آسمان ها را به تسخیرخود درآورده است بلکه دریا را نیزازآن خود کرده و دریا را نیز به کام خود گوارا ساخته است تا آنجا که با ساخت جزیره ها ی مصنوعی متعدد، فوق العاده و زیبا، خارق العاده و بی همتا، توانسته است تا کنون صدها کیلومتر به خط ساحلی خود افزوده و خلیج فارس را مهمان خود کند.

تغییر چرخه اقتصادی جهانی توسط دبی:

دبی نه تنها درخاورمیانه که دردنیا زبانزد خاص وعام شده است و حتی به جرات می توان گفت روند و رونق اقتصادی جهانی را دستخوش تغییراتی قرارداده است که تا امروزه سرآمد بوده وچرخه ی اقتصادی دنیا رابه گونه ای متحول ساخته که تا قبل ازآن، اینگونه پررونق نبوده است. گواه این امر، همین پیشرفت های روز افزون و لحظه ای این شهراست، وبازدلیل صحت این گفته همان که(وقتی دبی، بند کفش های پیشرفت و ترقی رامحکم کرد وبا عزمی راسخ و با درایتی شگرف شروع به گسترش وپیشرفت وترقی کرد، کل دنیا را برای توسعه و پیشرفت خود، به سوی خود فراخواند وسبب شد تا بستروسیعی برای کسب و کا دراین شهر برای افراد دنیا فراهم بیاید. چرا که ساخت و تجهیز شهر, نیاز به نیروی های انسانی، اعم از کارگروکارفرما، معماروپیمانکار، بنا و نجاروتاسیسات کارو... داشت وانجام واتمام آن حجم گسترده، با آن میزان تعدد افراد بومی شهردبی و حتی کل امارات متحده ی عربی، ممکن ومیسرنبود و نیازمند ورود افرادمختلف ازشهرها وکشورهای دیگر به این شهرشد. و این سبب شد که افراد زیادی از شهرها وکشورهای دیگربه جهت کسب و کاربه این شهرمهاجرت کنند. و بازهمین امرنیز، خودعلاوه بر پیشبرد اهداف ساخت وسازدراین شهر، سببی موثربرای تبادل فرهنگ وآداب ورسوم شد ، ودرنتیجه، به پیشرفت بیشتروسریع تردبی، انجامید. این قضیه تا آنجا پیش رفته است که نه تنها کشورهای جهان سوم، بلکه کشورهای پیشرفته ای همچون آمریکا، آلمان، اسپانیا، انگلستان و... توجه خاصی به این شهر داشته و با امضای قراردادهای مختلف و تفاهم نامه های تجاری و سیاسی و... بازهم دلیلی بر جهانی تر شدن، پیشرفته ترشدن وگستردگی بیشتردبی شدند.

سرمایه گذاری در دبی:

با این حساب و با روند و پیشبرد این استراتژی، دبی همچنان وهنوزروبه پیشرفت های بیشترونامی و جهانی شدن های بیشتراست. دبی دراوج قراردارد اما هنوزهم به بالاتررفتن فکرمی کند وبه انصاف هم شایسته ی بهترین هاست چراکه نه مردمش ونه دولتمردانش درحالت سکون ودرجا زدن نیستند ومحکم و مقتدرانه دست به دست هم داده اند و لحظه به لحظه تلاش می کنند و روزبه روز برقابلیت ها وتوانمندی های خود می افزایند.

کلام آخر:

با کسب اطلاعات ودانش درزمینه ی خرید وفروش املاک ومستغلات دبی، می توان دریافت که سرمایه گذاری دردبی ودرزمینه املاک ومستغلات، تضمین شده ترین راه برای پیشرفت وترقی مالی وازسوی دیگرزندگی کردن دراوج امکانات ورفاهیات دنیاست.

برای این منظوربه سایت dxboffplan.com سری بزنید واملاک ومستغلات دبی رابه صورت متمرکزویکجا ببنید وکسب اطلاعات کنید، سپس دراقدامی آگاهانه وهوشمدانه برای خریداملاک و مستغلات دبی قدم بردارید.

Dxboffplan درراستای خرید و فروش املاک و مستغلات دبی  از ابتدا تا پایان کار(از تصمیم تا سند) با شما همگام وهمراهی با صداقت خواهد بود.

با dxboffplan و با خرید املاک ومستغلات دبی زندگی خود را روبه پیشرفت وپیشبرد اهداف رویاییتان، متحول کنید.

به قلم: خانم طیبه مرادی 98/02/04


استراتژی های پیشرفت در شهر دبی


تغییر چرخه اقتصادی جهانی توسط دبی


سرمایه گذاری در دبی



تسخیرآسمان وزمین ودریا دردبی