خرید آپارتمان در دبی

اخبارجدیدترین پروژه های املاک در دبی

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

معرفی بیزینس بی و پروژه‌های آن

 

بیزینس بی دبی منطقه ی نام آشنای اهالیِ تجارت و اقتصاد و سرمایه گذاری در کل دنیاست. این منطقه که مرکز و هسته ی اصلی تجارت دبی می‌باشد قلب تجارت امارات متحده عربی نیز هست، در واقع بیزینس بی محور اصلی تجارت، معاملات و اقتصاد امارات در دبی می‌باشد.

بیزینس بی با ۶۴میلیون فوت مربع در حوالی بلوار شیخ زاید، داون تاون و کانال آبی دبی قرار گرفته و به پالم ، پارک صفا، برج خلیفه و مرکز شهر دبی دسترسی دارد، این موقعیت مکانیِ عالی سبب شده تا بیزینس بی جزء بهترین مناطق دبی به شمار آید.

هتل رادیسون

وجود ایستگاه های دریایی در کانال آبی دبی که بیزینس بی نیز در مجاورت آن قرار دارد، سبب ترانزیت های گسترده و انبوه کالا در این منطقه شده و بر رونق اقتصادی دبی، افزوده است.

این پروژه ی ۱۱۰ میلیارد درهمی در قالب ۵ پروژه اجرا شده که با در برداشتن حدود ۲۴۰ پروژه ی مسکونی، تجاری و اداری جزء بخشِ مهمی از شهر دبی است، چرا که با در برداشتن آنچه گفته شد، بزرگترین معاملات کشوری در آن انجام میشود. دفاتر اداری گوناگون، اصناف مختلف، شرکتهای تجاری متعدد، مراکز خرید زیاد، بسیاری موسسات بین المللی و هر نوع شرکت و موسسه ای که دم از اقتصاد و تجارت بزند، در بیزینس بی دبی قرار دارد و از این رو بیشترین آمار و ارقام جابجایی ارزی در آن انجام می‌شود.

بیزینس بی ، همانطور که از نام آن پیداست اقتصاد و تجارت در این منطقه حرف اول را می‌زند و سرمایه گذاران زیادی، سرمایه گذاری های زیادی را در قالب خرید املاک، تاسیس شرکت و راه اندازی کسب و کارهای گوناگون را در آن انجام داده اند.

شیخ زاید

در میدان خلیج بیزینس بی برخی از بهترین ساختمان های مسکونی، سازمان ها و ساختمان های تجاری،  و نیز هتل های میدان خلیج در آن واقع شده اند که تنها این بخش از منطقه بیزینس حدود ۱,۶۰۰,۰۰۰فوت مربع وسعت دارد.

برخی از پروژه های موجود در بیزینس بی عبارت اند از:

 

داماک هایتز
رزیدنس دورچستر

پریوه

زادا تاور

آوانتی

داماک میسون مجستین

برج دلفین

هتل اسکای بی

میرانو

روا رزیدنس

فیفتی وان

ریوا هایتز و آی لاو فلورانس

این لینک را دنبال کنید تا پروژه های بیشتری را در بیزینس بی ببینید.

 

وجود ایستگاه مترو برای دسترسی آسان به دیگر نقاط شهر دبی، مزیتی مزید بر علت است تا ساکنین در راحتی و آرامش بیشتری باشند، چون علاوه بر آنکه، این منطقه در موقعیتی استراتژیک و عالی از شهر دبی قرار دارد، نوع دسترسی از طریق مترو و نیز دسترسی مستقیم و بلافصل با جاده شیخ زاید، برای دسترسی به دیگر نقاط دبی، عدم اتلاف وقت و انرژی و هزینه را برای ساکنین و صاحبان مشاغل و نیز کارمندان به دنبال داشته است.

بیزینس بی دبی دنیایی از اقتصاد، تجارت، بازرگانی و رشد مالی را در خود جای داده و نه تنها بر رشد اقتصادی دبی و امارات بلکه به رشد اقتصادی کل خاورمیانه می‌افزاید.

 

با دقت و تأمل در گفته های بالا و در کنار هم قرار دادن آنها و دیگر برتری های شهر دبی، میتوان نتیجه گرفت که میتوان سرمایه گذاری در دبی را از پر سودترین، مطمئن ترین و اثر بخش ترین سرمایه گذاری های دنیا دانست.

بدین منظور dxboffplan.com جامع ترین پورتال خرید و فروش املاک دبی پیش روی شماست تا بهترین املاک با بهترین شرایط را در اختیارتان قرار دهد...

(طیبه مرادی۰۰/۰۲/۲۷)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

مراحل و مزایای خرید املاک داماک در دبی

هم دبی را همه میشناسند، هم داماک را، و هم خرید ملک به عنوان یک سرمایه گذاریِ قابل اطمینان و قابل اعتماد همیشه در صدر لیست بهترین سرمایه گذاری ها قرار داشته است... با این وجود خرید املاک دبی از داماک پراپرتیز راهی میان‌بر برای رسیدن به اهداف اقتصادی ست که به طور همزمان خریداران را در مرکز امکانات و تجهیزات فوق پیشرفته و نیز تفریحات متنوع و شادی بخش و همچنین سبک زندگی سالم و توأم با آرامش قرار میدهد، آیا خریدی بهتر از این سراغ دارید؟؟؟

 

داماک تا کنون صدها و هزاران پروژه و ویلا و برج را طراحی و اجرا نموده و همچنان نیز در این راستا با اقتدار پیش میراند و سرمایه گذاران حوزه ی املاک و مستغلات به خوبی با این شرکت و پروژه هایش آشنایی دارند.

dxboffplan

املاک داماک از آن جهت که دارای تمامی برتری های حوزه ی املاک و مستغلات هستند، بسیار محبوب اند و کمتر کسی ست که پس از آشنایی با پروژه های داماک قصد سرمایه گذاریِ خود را حتمی و اجرا نکند.

داماک با طراحی ها و اجراهای فوق العاده زیبا و شیک، تجهیز و آماده سازی زیرساخت های اصولی، مدون سازی های کاربردی مثل تکمیل پروژه ها از طریق ساخت استخر، سینما، باربیکیو و....، همچنین انتخاب بهترین لوکیشن ها و مناطق شهری، به کار گیری تجهیزات مدرن و پیشرفته و استفاده از ملزومات داخلیِ مجلل توانسته است در این حوزه خوش بدرخشد و سرمایه گذاران زیادی را از اقصی نقاط جهان به سمت خرید و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات جهانیِ خود، بکشاند.

داماک پروپرتیز در کنار برتری هایی که در املاک و مستغلات خود جای داده، تدابیر شگرفی را نیز برای تسهیل در روند خرید و فروش آنها اعمال نموده است.

در واقع؛

۱.در اختیار قرار دادن جدوال پرداخت از سوی شرکت داماک به خریداران و سرمایه گذاران

۲. امکان پرداخت ریالی از ایران برای خریدارانِ ایرانی

۳. تحویل ملک و کلید واحد یا ویلا، تنها با واریز مبلغ پیش پرداخت

۴. امکان پرداخت به صورت اقساطی آن هم تا چند سال پس از تحویل ملک

۵. امکان استفاده از ملک قبل از تسویه حساب کامل

۶. تضمین اجاره و تامین بخشی از اقساط از طریق اجاره بهای ملک

۷. تضمین بازگشت سرمایه تنها در یک مدت کوتاه

۸. امکان دریافت اقامت و پاسپورت اماراتی در بال خرید بسیاری از املاک شرکت داماک

اینها از جمله اقدامات و تدابیری هستند که داماک برای فروش املاک خود اندیشیده، در اختیار درخواست کنندگان قرار داده و از این رو بهترین شرایط سرمایه گذاری را به وجود آورده است.

همه ی این دلایل سبب شده اند خرید املاک داماک در دبی نه تنها با سهولت و تسریع خاصی انجام شود بلکه سوداوری و مقرون به صرفه بودن را نیز در بردارد، همچنین خریداران و ساکنین را در اوج رفاه و آرامش قرار خواهد داد.

خرید و فروش املاک داماک در دبی با dxboffplan.com

این پورتال جامع ترین پورتال در حوزه املاک و مستغلات جهانیِ دبی است که در آن میتوانید تمام املاک دبی را رصد کنید و هر یک از آنها را برای خود رزرو نمایید.

(طیبه مرادی ۰۰/۰۲/۲۳)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

سرمایه گذاری در دبی

سرمایه گذاری در دبی به خصوص در حوزه املاک و مستغلات دبی را میتوان جزء پر طرفدارترین سرمایه گذاری های جهانی دانست چرا که این سرمایه گذاری جزء سودآورترین سرمایه گذاری هاست.

شهر دبی با وجود پیشرفت های لحظه ای و پر سرعتی که داشته، توانسته است خود را در زمره بهترین و زیباترین، و نیز مدرن ترین و مجلل ترین شهرهای جهانی قرار دهد.

قاب دبی

بخاطر وجود آن همه برتری هایی که در دبی جای گرفته اند، طبق آمار و ارقام، این شهر بی‌نظیر خاورمیانه ای ، جزء شهرهای پر توریست و محبوب دنیا می‌باشد، همچنین مهاجران زیادی تمایل به زندگی و کار در آن را دارند. گفتنی ست از آنجا که درآمدهای افراد و شرکت ها مشمول پرداخت مالیات نمی‌شوند و سرمایه گذاری در دبی به خصوص سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات دبی مستلزم پرداخت هزینه های سنگین به دولت امارات نمی شود، از این رو افراد زیادی تمایل به سرمایه گذاری در آن را دارند، تا علاوه بر ارتقای شرایط مالی خود و در امان نگه داشتن سرمایه های مالی خود از تورم و رکودهای احتمالیِ ارزی (تبدیل پول رایجی که در خطر نوسانات ارزی ست، به دلار و درهم که در ثبات و افزایش نرخ ارزی قرار دارند)، بتوانند از مزایا و امکانات موجود در دبی نیز استفاه کنند.

Dubai

 دبی تجهیزات مدرن، امکانات لوکس، رفاهیات متعدد و ملزومات درجه یک زیاد و متنوعی را در املاک و مستغلات، اماکن تفریحی، مراکز تجاری و در سراسر سرزمین خود جای داده است و در واقع تمام نیازهای ساکنینش را به خوبی تامین کرده، تا آنجا که افراد ساکن در دبی گویی به تمام امکانات و برتری ها و ملزومات دنیا دسترسی دارند.

برای دیدن املاک دبی که از سوی شرکت داماک انجام شده اند اینجا ، شرکت اعمار اینجا و دبی پراپرتیز اینجا را کلیک کنید.

از اینها گذشته چون دبی شهری زیبا، لوکس، مجهز، مدرن و مجلل است طرفداران بیشتری دارد، از این رو چه افراد ساکن در دبی و چه افراد توریست و گردشگری که به دبی سفر می‌کنند نیاز به تامین مسکن دارند، بنابراین می‌توان به ضرس قاطع اذعان داشت که سرمایه گذاری در دبی به خصوص سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات دبی ، یک سرمایه گذاری مطمین، سودآور و پرفایده میباشد و خریداران را چه آنان که تمایل به استفاده شخصی از املاک خود را داشته باشند و چه آنان که نظر به اجاره دادن ملک خود را داشته باشند، از سود و منافع زیادی برخوردار اند که از جمله آنها می‌توان به برخورداری از بهترین امکانات دنیا، زندگی در لوکس ترین املاک دنیا و استفاده از متنوع ترین اماکن مختلف دنیا نام برد.

dxboffplan

 املاک دبی را میتوانید در پورتال dxboffplan.com بررسی کرده، ملک   محبوب و مورد نظر خود را بیابید، همانجا ثبت سفارش نموده و پس از   مشاوره با مشاورین ارشد ما که به صورت تخصصی اما رایگان انجام  میشود، مالک ملک آرزوهای خود شوید.

(طیبه مرادی۰۷/۰۲/۰۰)

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

دبی بهشت است اما برای چه کسانی؟

دبی بهشت است اما برای چه کسانی؟

دبی برای همه ی کسانی که به نوعی آن را می‌شناسند بهشت است. اما اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، باید بگوییم دبی برای کسانی که در آن زندگی می‌کنند و آرامش و آسایش برایشان در اولویت است، گردشگران و توریست هایی که مقصد سفر خود را دبی انتخاب میکنند و همچنین آنان که در پی ارتقاء شرایط اقتصادی خود هستند، بهشت است. حتما می‌پرسید چرا؟ برای جواب این سوال همچنان به خواندن این مطلب ادامه دهید.

  1. دبی برای ساکنینش بهشت است چون؛ آنها به متنوع ترین تفریحات، بهترین تجهیزات، به روز ترین امکانات، معتبر ترین مؤسسات، مجهزترین مراکز، مجلل ترین املاک و همچنین لوکس ترین اماکن، بزرگترین مراکز خرید، برترین و زیباترین مناظر طبیعی از دریا و صحراها و مناطق مختلف دست ساز بشر دسترسی دارند، آیا بهشت همینجا نیست؟ ....

دبی برای ساکنینش بهشت است چرا که امکان استفاده از انبوه برتری ها و امکانات موجود در ان، زندگی را برای آنان دلنشین و با آرامش، آسایش، امنیت و راحتی توأم کرده است.

 

  1. دبی برای گردشگران بهشت است چون؛ گردشگران در دبی میتوانند از انبوه مراکز مهم تفریحی، رفاهی، اقامتی، توریستی و خدماتی استفاده کرده و سفر فوق العاده ای را برای خود رقم بزنند. گردشگران با لذت بردن از امکانات رفاهی مجلل، بازی و سرگرمی های متعدد، برنامه های تفریحی مختلف، همچنین شرکت در کنسرت ها و جشن ها، آفرود صحرایی، بازی های آبی و قایقرانی، خرید در بزرگترین مراکز خرید،  صرف غذا در بالاتر از ابرها در بلندترین رستوران های جهان و نیز اقامت در مجلل ترین هتل های دنیا، شنا در استخرهای بزرگ اینفنیتی، بازی و لذت بردن از مسابقات در زمینهای گلف بین المللی، دبی را بهشت گردشگری می‌دانند، که البته که دبی بهشت است و حرف گزافی نیست.

 

  1. دبی بهشت سرمایه گذاران است چون؛ در دبی املاک و مستغلاتی جهانی وجود دارد که با تضمین بازده و بازگشت سرمایه، سرمایه گذاری را بسیار مطمئن و سودآور می‌کنند. به خصوص آنکه با تصویب قانون جدید امارات متحده عربی، با خرید ملک به افرادِ سرمایه گذار اقامت و پاسپورت اماراتی تعلق می‌گیرد و این امر نه تنها سرمایه گذاری را عالی، بلکه امکان زندگی در دبی و بهره مندی افراد سرمایه گذار را از تمامی امکانات موجود در دبی فراهم می آورد.

اگر دقت کنید درمیابید که افراد زیادی تمایل به زندگی در دبی را دارند و این بهشت را برای زندگی خود انتخاب می‌کنند و از سوی دیگر افراد زیادی هستند که دبی را برای گردشگری و تفریح انتخاب می‌کنند، و با توجه به این که هم ساکنین و هم گردشگران به محلی برای اقامت خود نیاز دارند، از این رو با خرید املاک دبی میتوان به یکی از بهترین و سودآورترین سرمایه گذاری های جهانی پا گذاشت.

با خرید املاک دبی و اقامت و سرمایه گذاری در آن، زندگی رویایی خود را آغاز کنید، dxboffplan.com برای این منظور در خدمت شماست.

(طیبه مرادی۰۳/۰۲/۰۰)

املاک نخیل / املاک داماک / املاک اعمار / املاک دبی پراپرتیز / املاک ایگل هیلز

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan