برج هلال ماه دبی

برج هلال ماه دبی

دبی، دراوج پیشرفت ومدرن سازی شهرودرنهایت استفاده وبه کارگیری تجهیز, تجدید وبه روز, جهانی، زیبا ومجلل ودیدنی است وبه جرات می توان گفت درخاورمیانه سرآمد کل شهرهای کشورهای منطقه وحتی می توان گفت در کل دنیا به شمارمی آید.

دبی برای اوج گرفتن نام ونشانش درزیبایی وتجمل، الگوبرداری ازپروژه های سربلند و مطرح جهانی وهمچنین الهام گرفتن ازعناصرطبیعی مثل، نخل ( نخل جمیرا) ، طرح ساختار بدن واندام وانسان، نقشه ی جهان و... نیز بهره برده وبه حق که بسیارهم موفق عمل کرده است. این الگوبرداری و الهام گرفتن همچنان نیز روبه جلو درحرکت است و در سال های اخیراین شهربا بهره مندی وبه کارگیری معماران وسازنده های مطرح دنیا، اقدام به ساخت ساختمانی به شکل هلال ماه کرده اند.

از آنجا که شیوخ واعراب دبی برپایه ی اعتقادات مذهبی استوارند و دین برای آن ها از جایگاه و ارزش والا وبالایی برخورداراست این ساختمان را با ذهنیت رویت هلال ماه درماه مبارک رمضان بنا کرده اند.

این هلال ماه درواقع به نوعی باعث برجسته ترشدن خط ارتباطی ونشان دادن اسلام دردبی شده است ودرواقع طبق برخی گفته ها دوهدف مهم و شاخص درپشت ذهن خلاق ومبتکرانه و پردازنده ی این طرح یعنی ساخت پروژه ی برج هلال ماه دردبی، بوده است:

1-   پررنگ تروبرجسته ترکردن ارتباط همچنین چهره ی اسلام دردبی

2-  به نمایش گذاشتن خط توسعه وپیشرفت قدرت اقتصادی دبی همچنین به کارگیری تکنولوژی دردبی

این بنای زیبا، جذاب، فاخرو شکوهمند 22 هکتاراز زمین های بایروبیابانی دبی را در برگرفته است وآن بیابان ها امروزه به قطبی ازگردشگری دبی تبدیل شده است وشامل 33 طبقه می باشد.

برج زیبای هلال ماه دبی شامل کتابخانه ای بزرگ با تفکیک کتابخانه ای برای کودکان، رستوران هایی با تنوع سروغذاهای مختلف، اتاق های کنفرانس برای برگزاری برخی اجلاس ها ونشست ها، کافه هایی که درپنت هاوس برج قرارگرفته اند وهمچنین شامل خانه هایی لوکس ومجلل می باشد.

واحدهای مسکونی این برج در نهایت زیبایی شامل بهترین و لوکس ترین امکانات و تجهیزات رفاهی است که در آن ها می توان با خاطری آرام ودر آسایش همه منظوره زندگی کرد.

جالب است که برج هلال ماه دبی درساعات روشنایی روز بیانگرونمایانگرابهت وشکوه ودر ساعات تاریکی شب جلوه گر نورو دارای زیبایی مناظرچشم نوازودلربایی نورهاست و دل و دیده ی هرمخاطبی رابه خود می دوزد.

واحدهای تجاری ومسکونی واقع دربرج هلال ماه دبی ازتمام امکانات رفاهی وتجهیزات روز، بهره مندند واین برج علاوه برمجهزبودنش، با قرارگرفتن درموقعیت ویژه ی شهری، مورد توجه جمع انبوهی ازساکنین شهر دبی ونیزتوریست ها وحتی سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرارگرفته است.

گفتنی است برج هلال ماه دبی از این جهت درموقعیت خاص ترو ویژه تری نسبت به سایر برج های دبی قرارگرفته است که خط افق شهر را منقطع می کند و از این جنبه نیز ویژه به حساب می آید وهم به حد قابل توجهی درمیزان استقبال وتوجه به این برج، تاثیرگذاربوده است. این انقطاع خط افق شهردبی توسط برج هلال ماه دبی همچنین دیگرمزایایی که از آن ها گفته شد همه وهمه سبب شده اند تا برج هلال ماه دبی دربین کل برج های دنیا رتبه ی 86 را به خود اختصاص دهد وهمین امرنشان دهنده ی موقعیت جغرافیایی، اقتصادی، و روند روبه صعود برج هلال ماه دبی شده است.

کلام آخر:

با کسب راهکاروبالا بردن اطلاعات خود ازشرکت dxboffplan درزمینه ی املاک و مستغلات دبی، برای بهره مندی ازامکانات وتجهیزات دبی، اعم ازشکوه وزیبایی و جلوه های چشمگیرو دلنوازدبی، همچنین استفاده ازبرترین، بروزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات دنیا، متعاقبا ازسود هنگفت و روز شما ربلکه لحظه ای تجاری واقتصادی و درنتیجه کسب آرامش وآسایش روح و جان بهره ببرید.

شرکت dxbpffplan درراستای رسیدن  تحقق این رویای ژرف و زیبا، قدم به قدم با شما و همراه شماست.

dxboffplan از امروزبه آینده و فرداها سفر کنید وبا ذهنی آرام دراوج آسایش زندگی کنید و از آن لذت ببرید.

سایت dxboffplan.com همراه وهمگام با شما در زمینه ی خرید وفروش املاک و مستغلات دبی

به قلم: خانم طیبه مرادی


برج هلال ماه دبی


معرفی وآشنایی با برج هلال ماه دبی


ماه مبارک رمضان


هلال ماه