داون تاون دبی

دبی شهرِ رویاییِ پر از تکنولوژی و پیشرفتی ست که در کل خاورمیانه بی‌نظیر است و همپای شهرهای لوکس اروپایی پیش میرود و از طریق استقبال و استفاده از برترین و بروزترین تجهیزات و امکانات دنیا، روز به روز بر ارزش و افتخارات خود می‌افزاید.

دبی دارای پروژه ها، اماکن و امکانات لولس، متعدد و متنوعی می‌باشد که از هر لحاظ در بالاترین سطح کیفی و کمی قرار دارند. این شهر بی‌نظیر، در خود بهترین ها را جای داده است.

هر شهر مرکزیتی دارد که قطب اصلی دسترسی به دیگر نقاط شهر محسوب میشود، داون تاون دبی مرکزی ترین نقطه دبی است که شامل بهترین املاک، امکانات و اماکن عمومی، تفریحی، مراکز خرید و نقاط دسترسی میشود.

از جمله پروژه های موجود در داون تاون که بسیار شاخص هستند، میتوان به برج خلیفه، دبی فاونتین ، دبی مول ( دبی مال ) نام برد که به ترتیب بلندترین برج جهان، بزرگترین فواره ی آبی جهان و بزرگترین مرکز خرید جهان به شمار می آیند.

دبی مارینا

همچنین داون تاون دبی پروژه‌های مسکونی، رفاهی و تفریحی زیادی را شامل می‌شود.

پروژه های مسکونی از جمله Upper Crest  و The Distinction از شرکت داماک و پروژه‌های برج خلیفه ، آپارتمان های بولوار 29 ، اپرا گرند ، برج رویال ، آپارتمان های گرند رزیدنس ، ادرس اسکای ویو رزیدنس ، بولیوارد هارد اگرکتیو رزیدنس و ... از شرکت اعمار که بزرگترین سازندگان جهانی هستند همه در منطقه داون تاون واقع شده اند.

علاوه بر اینها پروژه‌های دیگری نیز از سازندگان املاک و مستغلات دیگر در داون تاون طراحی و اجرا شده اند. برای دیدن لیست پروژه های داون تاون دبی اینجا را کلیک کنید.

 

از دیگر برتری های منطقه داون تاون دبی میتوان به وجود مراکز اقامتی، دسترسی به تمام امکانات حمل و نقل و دسترسی به تمام نقاط شهر آن هم در اسرع وقت و اتلاف کمترین هزینه و انرژی، وجود مراکز مهم و ضروری، دفاتر کاری، باشگاهای بدنسازی، دسترسی آسان به جاده شیخ زاید که مهمترین و پرترددترین جاده کشور امارات متحده عربی ست، همه و همه فقط برخی از برتری، برتری ها و امکانات موجود در منطقه داون تاون دبی میباشند.

داون تاون مرکزی ترین نقطه شهر دبی است و برج خلیفه در داون تاون به عنوان مرکزی ترین محور و قلب تپنده دبی معرفی می‌شود. دبی مارینا نیز که بزرگترین و زیباترین مارینای جهان است در مجاورت برج خلیفه قرار دارد همچنین دبی مال که بزرگترین و لوکس ترین مرکز خرید دنیاست در همین منطقه یعنی در داون تاون و نزدیک به برج خلیفه و دبی مارینا واقع شده و این سه شاهکار، مثلث پر اهمیت گردشگری دبی را تشکیل می‌دهند و سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود می‌کشانند. شکوه و زیبایی این منطقه در کل دنیا شناخته شده و قابل ستایش است.

مدارس، مهدکودک ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی، ایستگاه های مترو شهری، فاصله کوتاه با ساحل، دسترسی به تمام نقاط شهر و تجملات بینظیر موجود، جزء مواردی هستند که داون تاون دبی را به نقطه ای برتر، خاص و پرطرفدار تبدیل کرده اند. ناگفته‌ نماند که کل شهر دبی نیاز به تعریف و معرفی ندارد چراکه شهری، لوکس، محبوب، مرفه و مجلل می‌باشد که تمام دنیا را در خود جای داده است.

Dubai

سرمایه گذاران زیادی از کل دنیا، دبی را برای انجام سرمایه گذاری انتخاب می‌کنند چراکه دبی چیزی کم از شهرهای برتر دنیا ندارد و با بهترین شهرهای جهان رقابت میکند و حتی در بسیاری از زمینه ها از جمله حوزه ی املاک و مستغلات از آنها تا حد زیادی پیشی گرفته است.

املاک دبی جزء بهترین املاک جهانی و سرمایه گذاری در املاک جهانیِ دبی، جزء بهترین، مقرون به صرفه ترین و سودآور ترین سرمایه گذاری های دنیا به حساب میآید.

برای سرمایه گذاری در شهر رویایی دبی dxboffplan.com  قدم به قدم همراه شماست.

) طیبه مرادی۰۰/۰۳/۲۲ ( 09170194808