هتل آرجان اوتانا

گذری در دبی

دبی شهری است که با آپارتمان ها وساختمان های سربه فلک کشیده، با مجهزبودن به تمام تجهیزات و فناوری ها وتکنولوژی های روزدنیا، با مدرن بودن و زیرساخت های مدرنیزاسیون وپیشرفته، با تفرجگاه ها و اقامتگاه های لوکس ومجلل، با آپارتمانهای مسکونی مجهزوشیک، با آفیس های مجهزو کاربردی، با مراکزخرید وفروش بزرگ وچند منظوره، با سواحل زیبا و آرامش بخش، و در کل با دارا بودن امکانات در اوج پیشرفتگی وبا دارا بودن تمام آنچه درکل دنیاست، دردنیا معروف وشناخته شده است. درواقع می توان گفت دبی مقیاس کوچک شده ی دنیای متجمل وپر زرق وبرق امروزی است.

در میان تمام دارایی های شهر دبی، هتل ها نیز خود نمایی می کنند و در میان مردم دنیا حرفهای زیادی برای گفتن دارند. هتل هایی دراوج زیبایی وشکوه، تجمل و تجدد،عظمت وبزرگی، امکانات وتجهیزات، و هتل هایی دیدنی وگفتنی، نامی و جهانی.

معرفی هتل آرجان اوتانای دبی

یکی از این هتل ها، "هتل آرجان اوتانای دبی" است که تا کنون توانسته است نظربسیاری ازمخاطبین و گردشگران را به خود جلب کند.هتل آرجان اوتانا درمنطقه ی البرشا شهردبی بنا شده است ودر دسته و رسته ی گروه هتل های ROTANAR قرار دارد. هتل آرجان اوتانا درموقعیت مکانی وجغرافیایی خوبی قرارگرفته است و این هتل زیبا ومجلل، هم برای مقاصد تفریحی و مسکونی وهم برای اهداف تجاری و اقتصادی درموقعیت بسیارعالی وخوبی واقع شده است.

فاصله ی این هتل ( هتل آرجان اوتانا دبی) تا مرکزخرید مرآس 8 کیلومتروتا مرکز خرید دبی مال، مرکز تجارت جهانی و برج خلیفه تقریبا 20کیلومتر است.

هتل آرجان اوتانای دبی درمجموع 167 اتاق زیبا و شیک ، مجلل و مجهز، دیدنی و دوست داشتنی دارد که شامل اتاق پریمیوم، اتاق خانوادگی، اتاق دوبلکس و اتاق کلاسیک می باشد.

تمام اتاق های این هتل شیک وزیبا، مجهزبه بهترین امکانات مدرن روزمی باشند و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلفن وسشوارهستند.

همچنین درتمام نقاط لابی هتل، اینترنت پرسرعت و رایگان در دسترس همگان قرارداده شده است.

((در مقاله ی بعدی لیستی از بسیاری از هتل های شهر دبی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.))

 

کلام آخر:

برای زندگی کردن در این هتل رویایی، و در واقع برای رویایی زندگی کردن درواقعیت ، و برای رسیدن به اهداف مالی واقتصادی خود می توانید مالک وسرمایه داراین هتل بینظیرشوید.

با کمک شرکت dxboffplan می توانید املاک و مستغلات دبی را از آن خود کنید و یک عمر در رفاه و آسایش و در راحتی و آرامش زندگی کنید.

املاک ومستغلات دبی تا کنون امتحان خود را درهمه ی زمینه ها پس داده است وتوانسته است نظرمثبت سرمایه گذاران داخلی وخارجی را به خود جلب کند تا آنجا که کشورهایی چون کانادا، چین، ژاپن، عربستان و ... از سراسرجهان برای سرمایه گذاری در دبی روی خوش نشان داده وتا کنون سهم بسزایی را از املاک و مستغلات دبی را از آن خود کرده اند.

با dxboffplan در واقعیت، رویایی زندگی کنید.

به سایت dxboffplan.com مراجعه کنید، املاک مورد نظر خود را انتخاب و با اطمینان خاطر خرید و فروش املاک و مستغلات خود را دبی به dxboffplan واگذارنمایید.

به قلم: خانم طیبه مرادی 98/02/23


معرفی وآشنایی با هتل آرجان اوتانای دبی


هتل آرجان اوتانای دبی


هتل آرجان اوتانا


معرفی هتل آرجان اوتانای دبی


هتل های ROTANAR