فرانت بیچ اعمار

پروژه ی فرانت بیچ اعمار و برج الی ساب

دبی را می توان مهد پیشرفت و تکنولوژی، تجمل و رفاه و در یک کلام، دبی را می توان مهد آسایش و آرامش نامید.

در دبی همه چیز به روز و مدرن است، در واقع انگار امروزه دبی مادر تمام امکانات و پیشرفت های  جهانی شده است و هر آنچه قرار است در جهان خودنمایی کند و نامی شود در دبی بیشتر به چشم می خورد و مردم و دولت دبی از هیچ ترقی و صعودی در هیچ زمینه ای خود را محروم نکرده و از دنیا و آنچه در دنیاست به نحو احسنت و شایسته به نفع خود استفاده کرده و بهره می برند.

ساختمان ها و اقامتگاه های فوق مجلل و لوکسش دم از آسایش می زنند و امکانات و تجهیزات و پیشرفت های روز به روز و لحظه ایش دم از آرامش می زنند.

دبی شهر رویاهای به حقیقت پیوسته است.

قبلا از دبی بسیار گفته ایم . از پروژه های بی نظیر و چشم نواز و دیدنی و شنیدنی اش، پروژه ی پالم جمیرا، پروژه ی برج خلیفهپروژه های اعمار 

در میان پروژه های ساخت و ساز توسط شرکت اعمار از پروژه ی دبی هاربر  گفته ایم و اینک نوبت به فرانت بیچ و برج الی ساب رسیده است.

دبی هاربر منطقه های ویژه و منحصر به فردی دارد که در میان پروژه های دبی خوش درخشیده و خوش نام شده است. این پروژه که ناب و باب دوستداران ساحل و میامی بیچ است، اولین دیزاینر، پروژه شرکت اعمار همراه با دیزاین معروف و خوش نام و نشان "الی ساب" در جزیره  فرانت بیچ که به میامی دبی نامگذاری شده است، اختصاص دارد.

جزیره ی دبی فرانت معروف به میامی دبی، یکی از برترین و بهترین مناطق مسکونی ساحلی در شهر دبی محسوب می شود، که دارای ساحل اختصاصی و ویژه ای است. اقامتگاه های این پروژه هر کدام چشم اندازهای ویژه و مختص به خود را دارند و افراد از ساحل منحصر به فرد هر ویلا می توانند استفاده کرده و لذت ببرند.

یکی از مزایای قابل توجه و مهم این پروژه احداث ایستگاه و لنگرگاه کشتی های کروز توریستی در جزیره ی بیچ فرانت است.

واحدهای 4و1،2،3 خوابه ی این پروژه ی زیبا و رویایی هر کدام شرایط اختصاصی ویژه و دلنوازی را دارند که دارای چشم نوازی ها و زیبایی های مثالی زدنی و دیدنی هستند و به بهترین تجملات روز دنیا و به روزترین تجهیزات روز دنیا مجهز و مزین شده اند.

چشم اندازهای فوق العاده زیبا و چشم گیر، از یک سو و دیدن مناظر زیبای ساحلی و پالم و از سوی دیگر چشم انداز های دریا و دبی مارینا، هر کدام به نحوی آرامش بخش است و مناظر جذاب و دیدنی و دوست داشتنی را به مخاطب خود هدیه می دهد.

در دبی هاربر پروژه ی بیچ فرانت و در بیچ فرانت برج معروف و ویژه و زیبای "الی ساب" بر مزایای بسیار و شگفت انگیز این پروژه  به حساب می آید و بر فخر بیچ فرانت افزوده است و نام و نشان همه گیر و جهانی و دوست داشتنی را از آن خود ساخته است.

" برج الی ساب " یک پروژه ی کم نظیر و مشهور است و کاربری مسکونی دارد، جذاب، چشم گیر، زیبا، مجهز، پیشرفته و خاص. این برج دارای واحد های 4و1،2،3 خوابه ی بزرگ و روشن و دلباز هستند. " اعمار بیچ فرانت" که به آن "ساحل اعمار" نیز می گویند، به عنوان یک منطقه ی مسکونی منحصر به فرد و ویژه  در دبی هاربر معروفیت دارد، جایی است که با مناظر زیبایی ساحلی و طنین آرامش بخش دریا روح نوازی می کند و بسیاردلنواز است.

وچود رستوران ها، سینما، استخرها و باشگاه ها، مراکز تفریحی و سرگرمی از امکاناتی است که برای ساکنین این برج تعبیه و در نظر گرفته شده است.

از دیگر مزایای این پروژه، نزدیکی به فرودگاه دبی است به طوری که تا فرودگاه تنها 20 دقیقه فاصله دارد و از آنجا که در دبی نزدیکی به فرودگاه یک مزیت محسوب می شود، بیچ فرانت از این مزیت خاص و اختصاصی نیز برخوردار است که قابل توجه بسیاری از افرادی که همواره در حال سفر هستند و می خواهند به فرودگاه دسترسی داشته باشند، قرار گرفته است.

همچنین نزدیکی به دبی مارینا از دیگر مزایا و محاسن دبی هاربر و فرانت بیچ دبی به حساب می آید، مخصوصا آنکه دبی مارینا یک محله ی ثروتمند در دبی محسوب می شود و با مقارن بودن در این محله، شانس آشنایی با افراد سرشناس، ثروتمند، صالح و فرهیخته ی ساکن دبی، برای مالکین و ساکنین آن بالا می رود و این خود می تواند برای ساکنین فرانت بیچ و دبی هاربر یک موقعیت اجتماعی بسیار ایده آل را فراهم آورد.

مناظر واضح و زیبا، روشن و دلنواز ساحلی و در نهایت آرامش والهام گرفتن از مناظر 360 درجه ای آن ها چیزی نیست که در این پروژه، قابل چشم پوشی باشد و رد و انکار آن ردخور صددرصدی از سوی دیگران را به همراه خواهد داشت، چرا که دیدن و لذت بردن از این مناظر، دنیای رویایی ذهن را به واقعیت پیش رو، تبدیل می کند.

در واقع فرانت بیچ و برج الی ساب بر همگان کم نظیر بودن و خاص بودن خود را به اثبات رسانیده اند.

کلام آخر:

زندگی در دبی و در چنین شرایط و چنین مکان هایی بی شک نه تنها رویایی و به ظاهر دست نیافتنی است بلکه در واقع آرزوی هر دیده و دلی نیز هست.

با خرید املاک در دبی این زندگی بی نظیر، زیبا، مجلل و صدالبته پیشرفته، به روز و مدرن را از آن خود و افراد دوست داشتنی زندگیتان کنید.

با dxboffplan رویاهای به حقیقت پیوسته را در واقعیت از آن خود کرده، تجربه کنید و از زندگی نهایت استفاده و لذت را ببرید.

شرکت dxboffplan با افتخار همراهی با خریداران، فروشندگان و سهام داران بزرگ شرکت های معتبر و خوش نام در حوزه ی املاک و مستغلات به ویژه شرکت اعمار، را دارد.

با طیب خاطر، خرید و فروش املاک و مستغلات در دبی را به dxboffplan بسپارید و علاوه بر لذت بردن از امکانات و پیشرفت های روز دنیا، از مزایای مالی و سود مالی آن نیز بهر مند شوید.

با dxboffplan املاک و مستغلات دبی را از آن خود کنیدو زندگی رویایی در دبی را برای خود به ارمغان بیاورید.

به dxboffplan.com مراجعه کنید و خرید و فروش املاک خود را به ما بسپارید.

به قلم: خانم طیبه مرادی 98/01/29


پروژه ی فرانت بیچ اعمار و برج الی ساب



برج الی ساب


فرانت بیچ


میامی دبی


بیچ فرانت


اعمار بیچ فرانت


ساحل اعمار