پالم جمیرا

بلند پروازانه ترین پروژه دبی، پالم جمیرا

جزیره ای در وسعت 5 کیلومتر در 5 کیلومتر با شمایی از نخل و منوریل محافظتی 12 کیلومتری.

پروژه پالم جیمرا یک نخل ساختمانی است که ثمره و میوه اش علاوه بر بلند آوازه کردن دبی، علاوه بر کسب مدرکی دال بر اثبات پیشرفت و توسعه و مدرنیته بودن شهر دبی، جذب توریست و تزریق واردات سرمایه های هنگفت به این شهر و کسب شهرت جهانی، نیز به همراه داشته ست.

آنچه این پروژه را شاخص کرده است نه تنها شکل ظاهری زیبا و جذاب آن است بلکه با تکمیل این پروژه، حدود ۵۲۰ کیلومتر به خط ساحلی دبی اضافه خواهد شد  و بیش از ۱۰۰ هتل لوکس و مجلل، حدودا ۱۰۰۰۰ ویلای شیک و راحت و لوکس ساحلی، ۵۰۰۰ آپارتمان و همچنین ده‌ها پارک آبی، مارینا، رستوران، مراکز خرید، امکانات تفریحی و سرگرم کننده، ورزشگاه، سینما و مراکز ویژهٔ غواصی و دریانوردی  را به وجود خواهد ‌آورد.

نخل عظیم شهر دبی یکی از مشهورترین، خلاقانه ترین، بلند پروازنه ترین پروژه های عمرانی – گردشگری دبی و کشوره های حوزه خلیج فارس محسوب می شود. این پروژه ی از پیش برنده، اهداف و مقاصدی داشت که به لطف همت بلند سرمایه گذارن و سیاست مداران امارات متحده ی عربی به آنها رسید که البته این موهبت شایسته ی آن همه زحمت و تلاش نیز بوده است.

کشورهای حوزه ی جنوبی خلیج فارس با وجود داشتن بیابان های وسیع و زیاد، جذابیت های طبیعی آنچنان زیادی ندارند، که البته همان بیابان ها هم در جای خود دیدنی هستند اما این بیابان ها مراکز بزرگ گردشگری و جذب توریست و سرمایه در حال حاضر به حساب نمی آید. از آنجا که کشور امارات متحده ی عربی سیاستمداران لایق و با درایتی دارد، می دانند که با داشتن شرایط اقلیمی موجود نمی توانند تنها و برای همیشه بر سرمایه نفت تکیه و دل خوش کنند و بر همین باور درست، بر آن شدند تا با اصول و منش درست، جذب و کسب سرمایه را به کار گیرند که تا کنون نیز بسیار موفق عمل کرده اند.

خط ساحلی طولانی این شهر هرچقدر هم بی پایان به نظر برسد اما باز هم محدودیت خود را دارد. از این رو شرایط اقلیمی و محدودیت های جغرافیایی، همچنین درایت و سیاست سیاستمداران امارات متحده ی عربی همچنین نیاز به رشد و ترقی شهر دبی، سه ضلع محکم و منطقی از مثلث تشکیل تشکل سازمانی و هدفمندی بود  که باعث شد که دولت امارات برای زیاد کردن سواحل، همچنین ترقی هرچه بیشتر دبی و به جهت دوراندیشی برای مصلحت نظام و حکومت و جامعه ی خود، ابتکاری نو و طرحی تازه به کار بندد. بر همین اساس، ساخت جزایر و سواحل بیشتر در ذهن آنها کلید خورد که جزایر نخل جمیرا را میتوان زاییده و گل سرسبد این باور درست سرمایه گذاری دانست.

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر و حاکم اصلح و کاردان دبی، با نظر و آگاهی و با آینده نگری و دوراندیشی خود همچنین با بکار بردن اصول درست آن هم با افرادی نظام مند و صادق، در دوهه ی اخیر همه ی توانمندی های دستگاه خود را به کار بست تا شهر دبی را با تیکه برصنعت و گردشگری به قطبی جامع، کامل و بزرگی برای جهان به بار آورد که الحق و الانصاف نیز کاردانی و دوراندیشی او قابل تحسین است.

شاهکار مهندسی دبی که سومین جزیره ی مصنوعی جهان از نظر وسعت به شمار می آید، صدها کیلومتر خط ساحلی را به این شهر اضافه کرده است، که در نوع خود به طرزی شگفت انگیز، بی نظیر است.

در سال 2001، در خط ساحلی دبی، آن زمان که آنجا جز خلیجی گرم و کم عمق چیزی نبود، شرکت املاک و مستغلاتی به نام " نخیل" با، لای روبی حدود 100 میلیون مترمکعب شن از کف اقیانوس و با استفاده از GPS برای بالا بردن سطح دقت و استحکام، شروع به ساخت جزیره ی نخل جمیرا کرد. این پروژه ی بی نظیر و حیرت برانگیز که به شکل نخل است با 17 شاخه ی تنومند که تلفیقی از صنعت، معماری و تجارت است، دارای کمربندی محافظتی با بیش از 11 کیلومتر گستردگی است که دور تا دور نخل جمیرا را گرفته است برای محافظت در برابر امواج و طوفان های سهمگین اقیانوس. این منوریل عظیم و گسترده به وسیله ی یک تونل 6 مسیره ی زیردریای با سواحل و جزیره در ارتباط است.

این مجتمع و این جزیره ی چشم گیر در حال رشد، مکانی است با تمام امکانات مورد نیاز برای زندگی، کسب و کار توام با آرامش و تجمل و هیجان.

پالم جمیرا که دارای بیش از 6000 ویلای ساخته شده ی وسیع است، در طرح هایی بسیار زیبا و شیک در قالب دو خوابه و خانه های شهری یک یا دوخوابه ساخته شده است که با داشتن تمام امکانات زندگی، پاسخ مناسب و شایسته ای است برای کسانی که به دنبال زندگی تجملاتی به همراه آرامش و بدون دغدغه های روزمره، هستند.

ویلاهایی با سقف های قرمز، دیوارهای با نماهای طراحی شده ی هندسی و گلدار، درب هایی با کنده کاری های قوس و قزح دار، ستونهایی مارپیچ تزئینی، کف هایی باکاشی های زیبا و منقش و...همه و همه جای خود را در این ویلاهای زیبا و دیدنی آنچنان باز کرده اند که از هیچ چشمی پنهان نیست و هیچ ذهنی فراموش نمی شودو از هیچ دلی نیست که دل بخواهش نباشد.

کلام آخر

dxboffplan شرکتی با انبوهی از راهکارها برای خرید و فروش این املاک فوق العاده زیبا و چشم گیر و دوست داشتنی.

اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید که هم آرامش و امنیت خاطر داشته باشد و هم سود آوری آن تضمین شده باشدتعلل کافی ست. وقت آن رسیده که به dxboffplan اعتماد و اطمینان کنید و از مشاوره های رایگان توام با صداقت ما بهره بگیرید و صاحب و مالک یک یا چندی از این ویلاها و املاک دوست داشتنی شوید.

dxboffplan با قدرت و با صداقت، درخدمت شماست برای رسیدن به املاک مورد نظرتان.

dxboffplan.com سری بزنید، ملک خود را انتخاب کنید و با اعتماد به dxboffplan

 مالک و دست یافته به آرزوهای خود شوید.

به قلم: خانم طیبه مرادی


پالم جمیرابلند پروازانه ترین پروژه دبی




نخل عظیم شهر دبی

 

 منوریل


شیخ محمد بن راشد آل مکتوم


سومین جزیره ی مصنوعی جهان


بلند پروازانه ترین پروژه دبی




امارات