برج های دبی

معرفی برترین برج های شهردبی:

دبی، شهر برج های سر به فلک کشیده ای است که در زمان کوتاهی چشم جهان و جهانیان را به خود خیره کرد و در زمره ی پیشرفته ترین و لوکس ترین شهرهای دنیا جای گرفت و از اهمیت ویژه و فوق العاده ای برخوردار شد.

دبی نگین انگشتری امارات متحده عربی به شمار می رود. این شهر که زمانی همچون بیابانی برهوت بود در طی گذر مدت کوتاهی توانسته است با جاذبه هایی مثل برج ها و آسمان خراش های شگفت انگیز با داشتن امکانات ناب و پیشرفته ی دنیا که باعث شده اند نظرتعدادبالایی از گردشگران، سرمایه گذاران و حتی سردمداران کشورهای مطرح دنیا را به خود جلب کند و به یکی از پیشرفته ترین ، با اهمیت ترین و مدرن ترین شهرهای جهان تبدیل شود.

با هم چند برج مطرح این شهر را به تماشا بنشینیم و بشناسیم.

  1. برج خلیفه( khalife)

این برج که نماد باشکوه و با عظمتی از شهر دبی به حساب می آید، در سال 2010 ساخته شد و بلند ترین آسمان خراش جهان لقب گرفت که به برج دبی نیز معروف است. این آسمان خراش بی همتا 828 متری است  که توسط شرکت مهندسی – ساختمانی سامسونگ کره ساخته شد و زمانی بالغ بر6 سال این برج بلند ساخته شد و هزینه ای بالغ بر 5/1 میلیارد دلار در آن زمان سرمایه برد.

  1. برج العرب (Burj Al Arab)

با ارتفاع 321 متر به عنوان یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان و مجلل ترین هتل در خاورمیانه ساخته و شهرت دارد هتل الجمیرا برج العرب که در جزیره ای مصنوعی ساخته شده است تنها ترین هتل هفت ستاره ی جهان است ( که البته همیشه تعداد ستاره های آن مورد بحث است) .

  1. برج العالم (Burj Al Alam)

که به معنای برج جهان است با 108 طبقه زیربنا و ارتفاع 510 متری به عنوان یک آسمان خراش در دنیا شناخته شده است. این آسمان خراش بیانگر و نمایانگر یک گل کریستالی است و شکوه و عظمتی وصف ناشدنی دارد.

  1. برج های دریایی الفتان (Burj Al Fattan Marine Towers)

دو برج عظیم الفتان (Burj Al Fattan Marine Towers) و برج ساحلی واحه (Burj Beach Tawer Oasis) در قسمت دریایی دبی بنا نهاده شده اند و دارای 51 طبقه زیربنا و ارتفاعی بالغ بر 245 متر هستند که این ارتفاع آنها را 30مین برج بلند دبی معرفی کرده است.

  1. برج العربی (Burj Al Arabi)

این ساختمان که طرحی به شکل یک انسان دارد در کنار فرودگاه Jabl Ali ساخته خواهد شد بطوری که مسافران در هنگام فراز و فرود هواپیما این ساختمان را تمام و کمال نظاره خواهند کرد. این برج دارای 35 طبقه خواهد بود و قسمتی از طرح توسعه ی پروژه ی جمیرا به شمار می آید.

  1. برج قرن 21 دبی (Burj 21ST Center Tower)

 زمانی که ساخت این برج به پایان رسید ( در سال 2003) به عنوان بلندترین ساختمان مسکونی دنیا شناخته شد و شهرت گرفت. گرچه بعدها این لقب از این برج گرفته شد اما همچنان گیرایی و زیباییش چشم نواز است.

  1. برج چرخان دبی (DynamicArchitecture)

یکی دیگر از جاذبه های اعجاب انگیز شهردبی به حساب می آید. این برج گردان 80 طبقه ای مدام در حال تغییر است و در واقع ساکنین این برج هستند که تصمیم میگیرند کدام جهت را برای چشم نوازی مناظرش انتخاب کنند. آسمان خراش چرخان دبی چشم انداز 360 درجه ای دارد. این برج قرار است تا سال 2020 آماده شود.

  1. برج کایان (Infinity Tower)

این برج که اینینیتی معروف است وقتی در سال 2013 ساخته شد، این ساختمان مرتفع ماهرانه و با ترفند های معماری پیچ خورده است و حیرت انگیز است. برج کایان بلندترین برج دنیاست که 90 درجه پیچ خوردگی دارد و در میان 10 آسمان خراش برتر دنیا رتبه ی چهارم را اربه نام خود سند زده است.. این برج 75 طبقه ای ست و 310 متر تفاع  دارد. این برج در دبی مارینا قراردارد.

  1. برج هلال ماه

این بررج منور و زیبا یکی از زیباترین بناهای دنیاست.با طرح خارق العاده ای که دارد همگان برای  محبوب و دوست داشتنی ست.این برج که ماه روی زمین است به شکل هلال ماه ساخته شده و رتبه ی 86 جهانی را مختص خود کرده است.

کلام آخر

dxboffplan نماینده معتبر و رسمی فروش پروژه های بزرگ و پیشرفته ی دبی شناخته شده در کنار خریداران و مشتریان بوده است و به لطف خدا و تلاش صادقانه خود توانسته است برگ برنده های زیادی در این زمینه از آن خود کند.

Dxboffplan افتخار این را دارد ک برای رفاه حال و ارج نهادن ب آرزوهای شما، یاریگر و دوست باصداقت شما برای رسیدن ب ملک رویایی تان در بهترین و پیشرفته ترین شهر دنیا ، دبی، باشد.

(dxboffplan) خانه ی رؤیاهایتان را باما پیدا کنید.

خرید ملک ب صورت آسان، مطمئن و قابل اعتماد در دبی

Dxboffplan نماینده ی شما برای یافتن خانه ی رویاهای شما


برج العالم   

  برج العرب 

   برج العربی 

  برج خلیفه 
  برج قرن 21 دبی

   برج های دریایی الفتان  

  برج هلال ماه    
برج چرخان دبی     

به قلم : خانم طیبه مرادی 09/12/1397