داماک

گلف تاون پروژه ای آپارتمانی و تاون هوم در داماک هیلز است که از سوی داماک با تمام برتری های روز دنیا طراحی و اجرا شده است.

دسترسی به مراکز خرید، مراکز درمانی، کلینیک های زیبایی، پارکها، رستوران ها و کافی شاپ ها، آموزشگاه ها و مدارس، مراکز نگهداری کودک و مهدکودک ها، سالن های مهمانی و مراسمات، باشگاهای بدنسازی و تناسب اندام، استخرها و سوناها و جکوزی ها، مسیرهای دو و دوچرخه، زمینهای گلف ۱۸حفره ای و بین المللی، باغ های زیبا و سرسبز، سینماها و سالن های تئاتر، مراکز نگهداری کودک، پارک ویژه سگها، حوضچه های آبیِ زیبا، همه و همه در اختیار ساکنین سوئیت ها، واحد‌های ۱,۲ و ۳ خوابه همچنین تاون هوم های پروژه گلف تاون قرار دارند چرا که همه ی اینها در شهرک داماک هیلز مدون سازی و اجرا شده اند.

داماک هیلز بزرگترین و مجلل ترین شهرک مسکونی خاورمیانه است، و همین یک جمله برای برخورداری و در پی آن بیان برتری های این شهرک کافی ست، چرا که هر بزرگی و ارجعیتی باید شامل برتری هایی شود که آن را از بقیه ی هم رده های خود در مرتبه ی بالاتری قرار دهد و آن را متمایز کند که بحق داماک هیلز این برتری را در اوج خود در خود جای داده است.

Dubai

هریک از املاک مربوط به پروژه گلف تاون داماک هیلز دارای تمامی امکانات داخلی می‌باشند و با داشته های خود تمام نیازها، سلایق و علایق را به خوبی پاسخگو هستند.

لوازمات لوکس داخلی و تجهیزات مدرن موجود در پروژه همه نیازهای ساکنین را برآورده میسازند و از این طریق راحتی و رفاه حداکثری را برای آنان رقم زده اند، همچنین استقرار و وجود مراکز مختلف و ملزوم، که ساکنین در طول شبانه روز به آنها نیاز دارند، سبب دسترسی راحت و در نتیجه عدم اتلاف وقت و انرژی آنان شده است.

 

ساکنین پروژه گلف تاون به مراکز مختلف اعم از مراکز خرید، آموزشی، درمانگاهی، بهداشتی، تفریحی، ورزشی و رفاهی دسترسی دارند چراکه همانطور که گفته شد داماک هیلز لوکس ترین، مجهزترین و بزرگترین شهرک مسکونی دنیاست... و نیز از آنجاکه از سوی شرکت سازنده املاک و مستغلات داماک طراحی شده است، چیزی کم ندارد...

برای آشنایی بیشتر با گلف تاون و دیگر پروژه های داماک هیلز روی نام آنها کلیک کنید.

خرید املاک دبی راهی مطمئن، هموار، سودآور و بسیار پرطرفدار است آن هم وقتی آن ملک (املاک) در دبی و از شرکت داماک باشد، شهر و شرکتی که چنان معتبر، محبوب و معروف اند که نیازی به تعریف و تمجید ندارند...

dxboffplan

برای خرید املاک دبی و طی کردن پله های ترقی به صورت جهشی، و در پی آن زندگی کردن در اوج برتری، وب سایت dxboffplan.com  در اختیار شماست...

(طیبه مرادی۰۰/۰۳/۰۳)