شرکت های دبی

تاسیس و گسترش شرکت های ایرانی و خارجی در دبی (حوزه املاک و مستغلات):

دبی به عنوان یکی از شهرهای ابرقدرت در حوزه های مختلف اعم از ساخت و ساز، الکترونیک، صنعت، تجارت، واردات و صادرات، همچنین در زمینه ی برخورداری از تجملات و تجهیزات، برخورداری از امکانات و رفاهیات، استقبال از پیشرفت ها و بروز رسانی ها در کل دنیا، نامی و مشهور و به عنوان شهری معتبر و مفتخر، شناخته شده است.

از طرفی ساختمان هایی که آسمان ها را تصرف کرده اند، اقامتگاه هایی که اوج شکوه و زیبایی را به معرض نمایش گذاشته اند، برج هایی که با هیبت خود، حیرت جهان و جهانیان را به خود دوخته اند، آپارتمان های شکوهمندی که با صلابت و اقتدار خود، کوه ها را زیر سوال برده اند، و  شهری که دنیا را شیفته ی خود کرده است، و از طرف دیگر ساحل های زیبا و پارک های مجهز به ابزار و امکانات سرگرم کننده، باشگاه ها و سالن های ورزشی مجهز به بهترین وسایل ورزشی، بیمارستان های تجهیز شده به، به روز ترین و کم ضرر ترین ابزار ها و تجهیزات پزشکی، رستوران های بزرگ و چند ملیتی با سرو انواع و اقسام غذاهای مختلف کشورهای گوناگون، مراکز نگهداری از کودکان و... همه و همه از دلایل تفاخر شهر دبی به حساب می آیند.

این شهر مجلل و مدرن و پیشرفته , دنیا را به تسخیر خود درآورده است و با ابهت خود، بهت وحیرت دنیا را برانگیخته کرده است.

از آنجا که این شهر در هر زمینه ای قله های افتخار و پیشرفت را یکی پس از دیگری صعود و تسخیر کرده است و نیز از آنجا که هر یک از شهرک ها و ساختمان های این شهر، به نوعی شهری را در خود جای داده است، چرا که این ساختمان ها همچون شهر های عمودی سر به آسمان گذاشته و سر به فلک کشیده هستند و تمام آنچه که نیاز روزمره ی آدمی است را در خود جای داده اند، و هر یک از آن ها شهری عمودی محسوب می شوند  که پای بر زمین و سر در آسمان دارند. از این جهت ایجاد و شکل گیری این شهر رویایی، بزرگ، لوکس و مجلل، همه و همه فعالیت های گسترده، همگانی و حتی ( به نوعی ) جهانی را می طلبند. فعالیت هایی که نه تنها در دبی و خاورمیانه بلکه در سطح دنیا تازگی داشته و آنچنان گسترده و فراگیر بوده که انجام و اتمام پروژه های سنگین و کارآمد عمرانی این شهر، از توان افراد و شرکت های بومی و محلی دبی، به نوعی خارج بوده و از این رو با ایجاد چنین بستر مناسب و گسترده ای برای تشکل صنف بزرگ و تشکیل یک آکادمی جهانی فعال و گسترده، در حوزه ی املاک و مستغلات سبب شد که بسیاری از کشورها در صدد تاسیس و راه اندازی شرکت هایی در زمینه های مختلف به خصوص در حوزه ی املاک و مستغلات، اقدام کنند و همین امر نیز، سبب شد تا افراد زیادی از شهر و کشور خود مهاجرت کرده و به دنبال کسب درآمدهای بیشتر و پیشرفت های روز افزون و همچنین به جهت استفاده و برخورداری از امکانات روز دنیا، به دبی روی بیاوردند و به این شهر پناهنده شوند.

کشورهای مختلف در دبی:

کشورهایی نظیر قطر، بحرین، اندونزی، فلیپین، آلمان، آمریکا، ژاپن، چین، روسیه و دیگر کشورها، و هر کشور به زعم و فراخور توانمندی ها و قابلیت های خود، به منظور توسعه های جهانی و برای کسب نام و مقام های بالاتر به این شهر ورود پیدا کرده و از این فضای پر از پیشرفت و ترقی به نفع خود استفاده نموده اند که در این میان ایران نیز از این قائله (تا حدی) عقب نمانده است.

ایران در دبی:

ایران به عنوان یک کشورهمسایه از این قائله عقب نماند و تعدادی از اشخاص و شرکت ها در راستای تاسیس و تشکیل شرکت های مختلف بالاخص در حوزه ی ساخت و ساز و املاک و مستغلات، برآمدند تا زمینه های رشد و پیشرفت و ترقی را برای خود فراهم آوردند.

از طرفی چون ایران با کشور امارات متحده ی عربی در صلح و آشتی و نیز از نظر اعتقادات مذهبی تا حدودی تقریبا در یک راستا هستند، خود دلایلی هستند برای تامل و تعامل بیشتر، گسترده تر و محکم ترهستند. از این رو این شرکت ها توانستند فعالیت های خود را آغاز کنند و موفقیت و پیشرفت های شایان توجهی را برای خود رقم بزنند.

همانگونه که پیشتر نیز گفته شد دبی در زمینه ی املاک و مستغلات و ساخت و ساز های عمرانی، بسیار موفق عمل کرده و تا کنون توانسته است با برج ها و آپارتمان هایش در جهان نامی تر و مشهور تر شده و صدالبته خوش تر بدرخشد. از آنجا که این بستر انبوه و این موقعیت استراتژیک مالی و پیشرفت های تجاری فراهم آمده و همچنان نیز، روز به روز و لحظه به لحظه موجب ترقی ها و پیشرفت های بیشتر است، پس می توان به راحتی و به روشنی و وضوح نتیجه گرفت که سرمایه گذاری و فعالیت در این زمینه نه تنها سود مالی فراوان و قابل توجهی را از آن سرمایه گذاران و مالکین املاک دبی خواهد کرد بلکه افراد می توانند با خرید املاک دبی شرایط گرفتن اقامت برای خود و خانواده ی خود فراهم آورند. همچنین می توان گفت خرید املاک در دبی تجارتی جهانی را نصیب مالکین می کند چرا که دبی، جهان و دنیای رو به گسترش و پیشرفت را به تسخیر خود درآورده است، اقشار مرفه و اصناف مختلف را به سوی خود سوق داده  و همین ها سبب شده  تا افراد و اصناف مختلف نه تنها در اوج آسایش و رفاه زندگی کنند و از امکانات و تجهیزات به روز دنیای امروزی استفاده کنند، همچنین باعث شده تا از سود هنگفت مالی آن بهره ببرند. گفتنی است با افزایش چشم گیر و لحظه ای قیمت دلار و درهم و با رشد روز افزون آن و صد البته با دردست گرفتن بازار جهانی، با سرمایه گذاری در دبی می توان آینده ی مالی تضمین شده ای را پیش بینی و داشتن آینده ای درخشان و روشن تررا رقم زد.

کلام آخر:

با dxboffplan خرید و فروش املاک و مستغلات دبی را در نهایت اطمینان و امنیت خاطر انجام دهید، چرا که این شرکت با افتخار، مورد اعتماد بسیاری از سازندگان معتبر، بنام، و بزرگ حوزه ی املاک و مستغلات دبی قرار گرفته است و تا کنون توانسته است با طراحی استراتژی های کارآمد و هدفمند به طور خاص و چشم گیری، موفق، سربلند و پیروزمندانه عمل کند، تا آنجا که شرکت های بزرگی همچون اعمار و داماک با dxboffplan همکاری تنگاتنگ و دوسویه ای دارند و dxboffplan خرید و فروش پروژه های بزرگ، مشهور و جهانی این شرکت ها را بر عهده دارد.

با dxboffplan مالک املاک دبی شویدو از امکانات رفاهی و سود فراوان مالی آن ها سرشار و بهره مند شوید.

به سایت dxboffplan.com مراجعه و با کمک dxboffplan املاک مورد نظر خود را خریداری کنید و رویاهایتان را به حقیقت پیوند بزنید.

به قلم: خانم طیبه مرادی 98/02/02


تاسیس و گسترش شرکت های ایرانی و خارجی در دبی


تاسیس و گسترش شرکت های ایرانی و خارجی در دبی (حوزه املاک و مستغلات)

کشورهای مختلف در دبی


ایران در دبی