آکویا اکسیژن بزرگترین و کامل ترین شهرک مسکونی جهان میباشد که توسط شرکت صاحب نام و سازنده املاک جهانی یعنی داماک گروپ انجام پذیرفته است. در واقع اکویا اکسیژن شهرکی با پروژه های دانشگاهی و آموزشگاهی، مراکز خرید و تجاری، هتل و مکانهای اقامتی، مساجد، اماکن ویژه یوگا، آمبولانس مخصوص شهرک، تفرجگاه های مختلف، پارکهای متعدد، زمینهای گلف ، باغ های فوق العاده زیبا و سرسبز، امکانات رفاهی مختلف، پیست های اسکیت و دوچرخه سواری، مسیرهای پیاده روی و دو، باشگاهای بدنسازی و تناسب اندام، ورودی همراه با نگهبانی و دوربین های مداربسته ی سرتاسری، استخرهای شنای بانوان و آقایان، سالن های برگزاری مراسمات و برنامه‌های مختلف و شاد، کلینیک های درمانی، اسپاهای زیبایی و مراقبت، پارکینگ های طبقاتی و مسقف و روباز، همچنین ویلاها، تاون هاوس ها، تاون هوم ها، سوئیت ها و واحد‌های آپارتمانی فوق مجلل و مدرن و مجهز میباشد که همه و همه و حتی بسیاری امکانات برتر دیگر نیز در آن قرار دارند که آکویا اکسیژن را بزرگ‌ترین پروژه مسکونی در جهان کرده است. گفتنی ست ویلاهای آکویا شامل ویلاهای ۲,۳,۴,۵ و ۶ خوابه می‌باشد که به تمام آنچه گفته شد دسترسی دارند.

در اینجا نام برخی از پروژه های ویلایی که در آکویا اکسیژن وجود دارند، آمده است. با کلیک بر روی نام هریک از آنها، با آنها آشنا شوید.

ویلاهای آکویا مانورا

ویلاهای آکویا پلی

ویلاهای آکویا فِرش

ویلاهای ایمجین

ویلاهای جاست کاوالی

و در این قسمت نیز با کلیک بر روی هر یک از نام پروژه ها میتوانید با آن پروژه های آپارتمانی در آکویا اکسیژن آشنا شوید.

آپارتمان گلف ورد

آپارتمان ویریدیس

آپارتمان بیچ

هتل آکویا اکسیژن :

هتل گلفوتل

هتل آپارتمان سلستیا

تاون هاوس های اکویا اکسیژن :

Evo Townhomes

مدرن

و تمام پروژه های داماک را اینجا ببینید.

این پروژه بزرگترین شهرک مسکونی خاورمیانه است و همانطور که از شهرت آن پیداست، با داشتن هر نوع برتری، برای تمام عیار بودن چیزی کم ندارد و تمام احتیاجات روزمره و ملزومات طولانی مدت را در خود جای داده است و برای ساکنین بهترین، راحت‌ترین و مرفه گونه ترین شرایط زندگی را ایجاب و ایجاد نموده است.

در آکویا اکسیژن هر چند ویلا ،دارای یک استخر خصوصی هستند و ساکنین در طول شبانه روز میتوانند از آن استفاده کنند. اکویا اکسیژن بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا به نام ویستالوکس را در خود جای داده و نیز به سریع ترین مترو شهری دنیا یعنی هایپرلوپ نیز دسترسی دارد. موقعیت مکانی و لوکیشن برتر این پروژه نیز بر برتری های آکویا اکسیژن افزوده است. ویلاها و آپارتمان های مجلل، زیبا و فوق العاده لوکس آکویا اکسیژن به صورت فول فرنیش و تمام مبله واگذار می‌شوند و از این رو تمام نیازهای ساکنین را نیز برآورده می‌سازند.

از سوی دیگر قرار داشتن در شهر رویایی و زیبای دبی با آن همه تکنولوژی، زیبایی، املاک متعدد و خاص، تجملات و امتیازات فراوان و نیز طراحی و اجرایی که از سوی شرکت بزرگ و معتبر داماک گروپ انجام شده نیز، خود گویای افتخارات، داشته ها و برتری های متعدد آکویا اکسیژن میباشد.

باتوجه به داشته ها و برتری های آکویا اکسیژن، موقعیت مکانی آن، شرکت سازنده و نیز شهر محل استقرار این پروژه شگففت انگیز، در واقع آکویا اکسیژن چیزی کم ندارد و شامل هرآنچه برای داشتن آرامش، آسایش، رفاه و امنیت لازم است، می‌شود و ساکنینش را در اوج هر نوع برتری و رفاه قرار می‌دهد.

 

گفتنی ست باتوجه و با در نظر گرفتن آنچه گفته شد و آن همه امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته ای که در آکویا اکسیژن قرار دارند و نیز با توجه به اینکه همه ی اینها در اختیار ساکنین آکویا اکسیژن قرار داده میشوند، قیمت ویلاهای این پروژه بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند و در واقع با هزینه ای برای خرید یک آپارتمان، میتوان در آکویا اکسیژن یک ویلا خریداری نمود و باخرید تنها یک ویلا در بهترین، لوکس ترین، مجهزترین و مدرن ترین شهرک مسکونی دنیا زندگی کرد و به تمام امکانات و ملزومات به روز و سطح جهانی دنیا دسترسی داشت و از آنها استفاده نمود و لذت برد.

گفتنی ست بسیاری از ویلاها و آپارتمان های این شهرک آماده تحویل هستند و نیز شامل شرایط اخذ اقامت مشروط به خرید ملک نیز میباشند و از این نظر هم، آکویا اکسیژن برتری و افتخار خود را ثابت کرده و در زمره ی بهترین املاک داماک در دبی قرار گرفته است.

آکویا اکسیژن مثالی تمام عیار برای میزان رفاه و آرامش و آسایش است که هم زندگی را به ساکنین هدیه میدهد و هم انجام یک سرمایه گذاریِ مطمئن، مقرون به صرفه و سودآور را برای خریداران هموار میسازد.

باخرید ویلاهای ۲تا ۶ خوابه و واحدهای آپارتمانی آکویا اکسیژن ، بهترین و آرامش بخش ترین شرایط زندگی را برای خود و عزیزان تان پیش خرید کنید.

بدین منظور در سایت dxboffplan.com  با بهترین شرایط پرداخت برای ویلاها و آپارتمان های آکویا اکسیژن آشنا شوید و به آنچه گفته شد، که مسلماً شما را در اوج قرار خواهد داشت، دست یابید.

)طیبه مرادی۰۰/۰۳/۰۸(