خرید آپارتمان در دبی

اخبارجدیدترین پروژه های املاک در دبی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی وآشنایی با دهکده ی جهانی دبی

دهکده ی جهانی دبی

دهکده ی جهانی دبی

دبی، شهرپرطرفدارو پرزرق وبرق وبرترین شهردرکشورشیخ نشین امارات متحده ی عربی، و یکی از برترین وبهترین شهرهای جهان است که شگفتی های بسیاری را درخود جای داده است.

این شهرکه امروزه ازنظرابهت وپیشرفت، جذابیت وشگفتی انگشت نمای دنیا شده است، و دربسیاری از زمینه های فناوری وتکنولوژی، شکوه وعظمت سرآمد بوده وبا اندیشه های خلاق، ایجاد نوآوری ها، وبا استقبال واستفاده ازتمام پیشرفت های جهانی خود را آنچنان بلند آوازه کرده است که انگارنه انگاراین شهر درروزگاری نه چندان دور، بیابانی لم یزرع و بایری بیش نبود و البته الحق والانصاف نیزاین بیابان ها امروزه به بهترین وجه، شهره ی عام وخاص شده اند و توانسته اند به همت بلند حاکمان و درایت سیاستمداران دبی، نام ونشان دبی را جهانی کنند.

دبی با داشتن آسمانخراش ها و پروژه های بی نظیرساخت وساز از جمله پالم جمیرا ,  برج خلیفه  پروژه ی بی نظیر کریک بیچ مجتمع بی همتای دبی هاربر و... تمام پیشرفت ها، تجهیزات وتجملات روز دنیا را درراستای رسیدن به اهداف اقتصادی ومالی بهتروروزافزون دبی ودرنتیجه رفاه حال هرچه بیشتر مردم دبی و نامی وجهانی ترشدن دبی، به کاربسته است. دراین میان ودرمیان تمام شگفتی های دبی " دهکده ی جهانی دبی" یکی از پروژه هایی است که به همین منظوروبرای رفاه بیشترولذت بردن بیشتر مردم دبی وتوریست هایی که سیل گونه هرساله وهمه روزه به سمت دبی روانه می شوند، ساخته، پرداخته واجرا شده است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

معرفی وآشنایی با برج یونیستیت اسپورتس دبی

برج یونیستیت اسپورتس

یونیستیت اسپورتس در شهرک ورزشی دبی


دبی، شهری است که هر نوع تکنولوژی و فنا وری، هرنوع تجملات ورفاهیات و هرنوع دستاورد بروز بشری را آن هم در حد نهایت کمال وزیبایی در خود جای داده است.

دبی، نه تنها در استفاده و بهره وری ازهر زمینه ای که دم از پیشرفت و مدرنیته زده باشد، پیشقدم می شود، بلکه درهرزمینه ای که بخواهد بهره وری کند، برای استفاده ازآن ها به حداقل ها اکتفا نمی کند و خود را درحد اعلا بالا می برد و ارتقا می بخشد.

در میان همه ی پیشرفت های شهر دبی، حوزه ی املاک و مستغلات دبی بیش ازهرزمینه ی دیگری خوش درخشیده است و خود را ارتقا داده و مدرن سازی و زیبایی و شکوه، تجمل و تجدد و ... را همه و همه را با هم و یک جا به کاربرده وخود را تا سرحد پیشرفتگی پیش برده است. وجود آپارتمان های لوکس و مجلل، برج های بلندی که آسمان را درنوردیده اند، هتل های فوق مجلل، مراکز خرید بسیار بزرگ ,  همه و همه گویای این واقعیت است.

در میان همه ی این ها یکی از آپارتمان هایی که در این زمینه حرف هایی برای گفتن دارد و مورد اقبال و استقبال قرارگرفته است برج یونیستیت اسپورتس ( Tower Uniestate Sports ) است.

یونیستیت اسپورتس در شهرک ورزشی دبی

برج مسکونی یونیستیت اسپورتس مجهز به تمام امکانات لوکس و پیشرفته ی ورزشی است.
در واقع یونیستیت اسپورتس یک آپارتمان مسکونی فوق العاده شیک و زیباست که آپارتمان های 1خوابه و 2 خوابه با تمام امکانات رفاهی را در خود جای داده است. برج یونیستیت اسپورتس با داشتن امکانات ورزشی پیشرفته، سونای آبگرم واستخرهای بزرگ برای بسیاری ازدوستداران ورزش وسلامتی یک شیوه خاص زندگی با امکانات فوق پیشرفته ی ورزشی را درمحیطی زیبا و لوکس ارائه داده است. در برج یونیستیت اسپورتس 154 واحد دراندازه های مختلف وجود دارد که همه آن ها با کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد ساخته شده اند. این برج تقریبا دربالاترین نقطه ی خود دو سالن ورزشی اختصاصی و استخر بزرگ را در خود جای داده است. علاوه بر این امکانات رفاهی قابل توجه و منحصر به فرد، ساختمانبرج یونیستیت اسپورتس همچنین دارای امکانات ایمنی و امنیتی نیزهست و دارای یک سیستم امنیتی 24 ساعته همراه با یک پارکینگ زیرزمینی بسیار بزرگ می باشد.


برج یونیستیت اسپورتس برجسته ترین معماری مسکونی-ورزشی شهر بی همتای دبی
برج یونیستیت اسپورتس 
 یکی از منحصر به فردترین و پیش بینی و تضمین شده ترین سرمایه گذاری های مسکونی است که به تاسیسات ورزشی دبی شهرت داردبرج یونیستیت اسپورتس .برجسته ترین معماری است که با تجهیزات و امکانات وبا دکوراسیون و نمای بسیارزیبایش برای همگان خیره کننده و جذاب است و در شهر ورزشی دبی قرار دارد و تا کنون به عنوان یکی ازمجتمع های محبوب DSC در منطقه شناخته شده است. مجتمع برج یونیستیت اسپورتس به عنوان یک پروژه ی مسکونی قدرو قدرتمند که از امکانات ورزشی بسزایی بهره برده است به عنوان یک پروژه ی برترمسکونی-ورزشی دریک موقعیت بسیار عالی ساخته و شناخته شده و تا کنون توانسته است در بازار املاک و مستغلات دبی بسیاری از فعلان املاک و مستغلات دبی را متقاعد ساخته ونظرآن هارا به خود جلب کند.برج یونیستیت اسپورتس  تنها به یک منطقه ی ورزشی محلی در شهر دبی محصور نمی شود بلکه یک پروژه درحد بین المللی و جهانی است چرا که مجهز به تمام امکانات پیشرفته و بروز دنیا ست. معرفی این پروژه و راه اندازی این ساختمان مسکونی- ورزشی به خودی خود گواه این واقعیت است که آنچه که در برج یونیستیت اسپورتسبه کاررفته شده، در حد اعلا بوده است و یقینا سرمایه گذاری دراین برج نه تنها آرامش و آسایش را به همراه خواهد داشت بلکه سود هنگفتی را نصیب مالکین خود خواهد کرد.

آپارتمان ها و واحد های شگفت انگیزبرج یونیستیت اسپورتس

 آپارتمان شگفت انگیز و ورزشگاه برج یونیستیت اسپورتس توسط  یونیستیت پراپرتیز (Uniestate Properties )به عنوان یک سرمایه گذاری مسکونی ساخته شده است و به دلیل زیرساخت های بی نظیرو امکانات فوق العاده پیشرفته و مدرنی که دارد تا کنون توانسته است مخاطبان زیادی را مجذوب خود کند ومتقاضیان زیادی را به سمت خود کشانده است.

ساکنین آپارتمانهای برج یونیستیت اسپورتس درمحیط استودیو، یک خوابه و دو خوابه با طراحی پیچیده و دقیق، با همه امکانات بی نظیرومنحصربه فرد زندگی می کنند تا آنجا که گویی دراین آپارتمان ها هر آنچه را برای داشتن یک زندگی آرام وراحت ومجلل، لازم است را دردسترس خود دارند و در واقع در برج  یونیستیت اسپورتس به تمام وعده های زندگی جامه عمل پوشانیده  شده است و تقریبا به صورت موشکافانه ای  تمام نیازهای ساکنین را برآورده ساخته است. مجتمع مسکونی برج  یونیستیت اسپورتس  دارای پیاده روهای با تهویه مطبوع است که دمای کلی مجتمع را به طوریکنواخت حفظ می کند و برای ساکنان شرایط نفس کشیدن و لذت بردن ازهوای مطبوع و محافظت شده در شرایط سرد و گرم هوایی را برای آنان مهیا ساخته است. در واقع دربرج یونیستیت اسپورتس ازتمام تجارب درزمینه ی املاک و مستغلات دبی به صورت یک جا و متمرکز بهره برده شده است.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan