سانسیت کریک بیچ

"سانسیت کریک بیچ" در "دبی هاربر" از شرکت املاک و مستغلات "اعمار"

چندی قبل از اعمار و اعجازهای شگرفش سخن به میان آوردیم و قول برآن شد که همه ی پروژه های "اعمار" را به تفکیک و تفضیل شرح به میان آوریم. همچنین در یکی از مقاله ها از "دبی هاربر" گفتیم اینک نوبت به "سانسیت کریک بیچ" رسیده است که از شاهکارهای خلاقیت و ابتکار از شرکت املاک و مستغلات "اعمار" هستند.

"سانسیت کریک بیچ"

این شاهکار خلاقانه و هنرمندانه با دسترسی شبانه روزی و مستمر به خط ساحلی، جزو بهترین پروژه هاست. امکانات و تجهیزات پایه یک و تراز اول در خط ساحلی، نزدیکی به اقامتگاه ها، مراکز خرید، مراکز عرضه ی خرده فروشی ها، ایستگاه های مختلف غذاخوری و رستوران ها از مزایای این پروژه است. توسعه ی زیبا و دوست داشتنی "سانسیت کریک بیچ" به ساکنین و مالکین خود، این امکان را می دهد که با استفاده از استخرهای اختصاصی شنا، محوطه های نگهداری و بازی مختص کودکان، اسپاها و سالن ها، فضاهای باز پارکینگ، پیست پیاده روی و دوچرخه سواری،دوندگی و ... لذت ببرند و در آسایش و راحتی باشند.

از آنجا که "سانسیت کریک بیچ" در منطقه بندر "کریک" در دبی واقع شده است، لذا می توان گفت تا حد زیادی مناظر منحصر به فرد و ویژه ای دارد و تقریبا به تمامی مراکز مهم و قابل توجه شهر دبی از جمله: مرکز خرید دبی، فرودگاه شهر دبی و مراکز دیگر دبی دسترسی آسان و مستقیم را برای خود مهیا کرده است تا بر امکانات و مزایای خود بیفزاید. این پروژه به خط مترو نزدیک است و برای کسانی که به هر دلیل نمی خواهند از ماشین شخصی استفاده کنند و از آنجا که حمل و نقل در دبی از امکانات ویژه ای برخوردار است، تردد و رفت آمد بسیار راحت و مقرون به صرفه است.

این پروژه ی چشمگیر و زیبا، از واحد ها و آپارتمان های 4و 1،2،3 خوابه ای متشکل است که هر کدام از آنها، از دکوراسیون و زیبایی های و تجهیزات زیادی بهره برده اند. دسترسی تمام مدت به دریا و لذت بردن از مناظر زیبای دریایی، نفس کشیدن در هوای پاک و در بین درختان سرسبز  و سر به هم آورده، بهره مندی از امکانات پیشرفته و مدرن، مجهز بودن به تجهیزات و لوازم لوکس و زیبا و راحت زندگی، هر کدام بر مزایای این واحدهای آپارتمانی افزوده اند که همگی در کنار هم زندگی راحت و توام با آسایش و آرامشی را برای مالکین و ساکنین این پروژه های خاص و فوق العاده، به ارمغان آورده است.

کلام آخر:

با داشتن این دنیای زیبا و رویایی  و با زندگی کردن در این آپارتمان های فوق العاده زیبا و دلربا، در شهر بی نظیر دبی، لذت زندگی کردن توام با آسایش و آرامش را به صورت تمام عیار، از رویا و خیال به دنیای واقعی خود بیاورید و از زندگی آنگونه که شایسته ی شما و عزیزانتان است، بهره برده و لذت ببرید، در راستای این هدف dxboffplan با افتخار و با احترام در خدمت شماست.

برای داشتن طلوع زیبای خورشید و غروب دل نواز آفتاب، برای داشتن مکانی امن و با آرامش، برای زندگی کردن در میان دریا و درختان به هم تنیده و برای داشتن ملک و املاکی در بهترین و پیشرفته ترین خطه ی دنیا، یعنی شهر زیبا و بی نظیر دبی، به سایت  dxboffplan.com  مراجعه کرده، املاک خود را انتخاب کنید و صاحب و مالک دنیای رویایی خود شوید.

dxboffplan با شماست برای تحقق رویاهایتان و تا رسیدن شما به آنها، همراهتان خواهد بود.

به قلم: خانم طیبه مرادی


سانسیت کریک بیچ در دبی هاربراز شرکت املاک و مستغلات اعمار



اعمار



دبی هاربر