دهکده ی جهانی دبی

دهکده ی جهانی دبی

دبی، شهرپرطرفدارو پرزرق وبرق وبرترین شهردرکشورشیخ نشین امارات متحده ی عربی، و یکی از برترین وبهترین شهرهای جهان است که شگفتی های بسیاری را درخود جای داده است.

این شهرکه امروزه ازنظرابهت وپیشرفت، جذابیت وشگفتی انگشت نمای دنیا شده است، و دربسیاری از زمینه های فناوری وتکنولوژی، شکوه وعظمت سرآمد بوده وبا اندیشه های خلاق، ایجاد نوآوری ها، وبا استقبال واستفاده ازتمام پیشرفت های جهانی خود را آنچنان بلند آوازه کرده است که انگارنه انگاراین شهر درروزگاری نه چندان دور، بیابانی لم یزرع و بایری بیش نبود و البته الحق والانصاف نیزاین بیابان ها امروزه به بهترین وجه، شهره ی عام وخاص شده اند و توانسته اند به همت بلند حاکمان و درایت سیاستمداران دبی، نام ونشان دبی را جهانی کنند.

دبی با داشتن آسمانخراش ها و پروژه های بی نظیرساخت وساز از جمله پالم جمیرا ,  برج خلیفه  پروژه ی بی نظیر کریک بیچ مجتمع بی همتای دبی هاربر و... تمام پیشرفت ها، تجهیزات وتجملات روز دنیا را درراستای رسیدن به اهداف اقتصادی ومالی بهتروروزافزون دبی ودرنتیجه رفاه حال هرچه بیشتر مردم دبی و نامی وجهانی ترشدن دبی، به کاربسته است. دراین میان ودرمیان تمام شگفتی های دبی " دهکده ی جهانی دبی" یکی از پروژه هایی است که به همین منظوروبرای رفاه بیشترولذت بردن بیشتر مردم دبی وتوریست هایی که سیل گونه هرساله وهمه روزه به سمت دبی روانه می شوند، ساخته، پرداخته واجرا شده است.

"دهکده ی جهانی دبی" "Global Villge"

دهکده ی جهانی دبی Global Villge در سال 1977 و درزمینی به وسعت 1 میلیون و 300 هزارمتر مربع تاسیس شد ومرجع ومقصد بسیاری ازتوریست ها ومسافران سراسردنیاست، چراکه دردهکده ی جهانی دبی می توان با انواع واقسام فرهنگ وآداب ورسوم ونوع زندگی کشورهای مختلف آشنا شد.

تمام آنچه در دهکده ی جهانی دبی وجود دارد

درواقع دراین پروژه سعی شده است، که به صورت نمایشگاهی دائمی، غرفه هایی از(تقریبا) 32 کشورهای مختلف جهان برپا شود که درآنها تندیس بناهای مشهورکشورها، سوغاتی وهدایا، خوراکی های خاص، لباس وصنایع دستی وسنتی هرکشوردرغرفه ی مختص به همان کشور، به نمایش گذاشته و به فروش برسد.

وقت برپایی دهکده ی جهانی دبی

این دهکده ی بزرگ سالانه در بین ماه های نوامبروفوریه وتقریبا به مدت 157 روزشروع به کاروبرپا می شود وبسیاری ازتوریست ها را به سمت خود می کشاند.

دهکده ی جها ی دبی یکی از مقاصد گردشگری در دبی

دراین دهکده ی زیبا وجذاب می توان بسیاری ازمقاصد گردشگری جهان را به صورت نمادین و به صورت یکجا ومتمرکز دید ومی تواند برای بسیاری ازکسانی که مشتاق دیدن وآشنا شدن با فرهنگ و زندگی دیگر کشورها هستند، منبع ومقصد بسیارخوبی باشد.

دردهکده ی جهانی دبی، گردشگران می توانند مقاصدی ازجمله: شهرممنوعه ی پکن، برج ایفل، معابد مختلف کشورتایلند، هیروگلیف های مصروبناهای دیگرمشهوروپرطرفدارجهان را ازنزدیک ببینید.

این دهکده که به صورت جشنواره ای برگزارمی شود ازسال 2005 به خارج ازشهردبی منتقل شد تا بتواند بناهای دائمی وبزرگ را درخود جای دهد وازحالت نمایشگاهی بودن به یک شهرک بازی وتفنن موقت وفصلی تبدیل شود وهمین امرموجب شده تا مخاطبان بیشتری راجذب خود کند.

در این پروژه امکانات وسیعی ازهرآنچه برای تفریح و شادی وسرگرمی لازم است، مهیا شده است. این مکان درواقع یک مکان فرهنگی، هنری، تاریخی، تفریحی، تجاری وگردشگری ازکشورهای مختلف و گوناگون دنیاست.

میانگین بازدید سالانه از دهکده ی جهانی دبی

این مجموعه ی زیبا و جذاب هرساله به طورمیانگین 5/4 میلیون بازدید کننده ازسراسرجهان دارد که این موضوع خود گویای شهرت دهکده ی جهانی دبی است که به طورچشم گی وقابل توجهی مورد استقبال همگان قرارگرفته است.

غرفه ی ایرانی در دهکده ی جهانی دبی (Global Villge)

نکته ی جالب و حائز اهمیت که برای ایران وایرانیان بسیارقابل توجه است، این است که دردهکده ی جهانی دبی غرفه ای درقالب فرهنگ و تمدن ایرانی اختصاص یافته است. دراین غرفه که نمادهایی از هنرمعماری درقالب فرهنگ و تمدن ایرانی به همراه آجرکاری وکاشی کاری های سنتی وزیبای ایرانی است، به معرض نمایش عموم گذاشته شده است، که در آن معماری ایران باستان وتخت جمشید گنجانده شده است که درآن انواع سوغات وصنایع دستی وسنتی ایران از جمله: آجیل وپسته، زعفران، پشمک، بستنی وفالوده ی سنتی، وهمچنین انواع فرش به معرض نمایش وعرضه و فروش قرارگرفته است.

خلاصه ای بر دهکده ی جهانی دبی(Global Villge)

درواقع و به صورت خلاصه دردهکده ی جهانی دبی تفریحات و سرگرمی های ازجمله: دیدن مکان های عالی و پربازدید جهان، بازی های محلی، نمایش های آتش بازی، رقص های سنتی، برنامه های زنده ی شبانه، سروغذاهای خوشمزه ومتنوع، وصنایع دستی اصلی کشورها و همچنین قایق سواری و... را در خود جای داده است.

کلام آخر:

برای استفاده از تمام امکانات و لذت بردن از تمام زیبایی های دبی، بهترین ومقرون به صرفه ترین راه خرید ملک دردبی است، چرا که با این کارنه تنها می توانید ازامکانات و فناوری های شهردبی استفاده کرده و بهره مند شوید بلکه می توانید با اخذ اقامت دراین شهر، ازامکانات مادی و معنوی آن نیزبه صورت طولانی مدت وحتی دائمی استفاده کنید. مهمتراینکه با خرید املاک ومستغلات دردبی، می توانید ازمزایا وسود اقتصادی ومالی نیزبهره مند شوید چراکه این شهرروز به روزآنچنان روبه پیشرفت است که گویی گوی سبقت را ازپیشرفت درآینده ربوده است وبه سوی آینده ای درخشان تر، روشن تروپیشرفته ترپیش می رود وگواه این امرپیشرفت های روز افزون و لحظه به لحظه ای این شهر بی نظیر و بی همتاست .

برای خرید املاک دبی بهترین وقابل اعتماد ترین ها را انتخاب کنید.

شرکت dxboffplan در این راستا (درراستای خرید و فروش املاک ومستغلات دبی) با افتخار، توانسته است بسیاری ازپله های ترقی و پیشرفت رایکی پس ازدیگری بالا رفته وبه لطف خدا وهمت صادقانه ی خود مورد اعتماد واحترام بسیاری ازخریداران وفروشندگان معتبروبه نام فعال درحوزه ی ساخت و ساز املاک ومستغلات دبی، ازجمله شرکت به نام و معتبرداماک واعمارو... قراربگیرید.

شرکت dxboffplan به منظوررسیدن شما به آرامش و بهره بردن از تمام امکانات بی نظیروغیرقابل شمارش دبی، و برای خرید و فروش املاک دبی همراه وهمگام شماست.

برای کسب اطلاعات درزمینه ی خرید و فروش املاک ومستغلات دبی به سایت ما dxboffplan.com مراجعه کنید و ازخدمات مشاوره ای رایگان ما استفاده کنید ودرنهایت به کمک dxboffplan با خرید املاک دبی، آسایش و آرامش را با داشتن یک زندگی رویایی و بی نظیر برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

به قلم: خانم طیبه مرادی 98/03/04


معرفی وآشنایی با دهکده ی جهانی دبی


دهکده ی جهانی دبی


تمام آنچه در دهکده ی جهانی دبی وجود دارد


وقت برپایی دهکده ی جهانی دبی


میانگین بازدید سالانه از دهکده ی جهانی دبی


غرفه ی ایرانی در دهکده ی جهانی دبی (Global Villge)


خلاصه ای بر دهکده ی جهانی دبی(Global Villge)


دهکده ی جها ی دبی یکی از مقاصد گردشگری در دبی