برج یونیستیت اسپورتس

یونیستیت اسپورتس در شهرک ورزشی دبی


دبی، شهری است که هر نوع تکنولوژی و فنا وری، هرنوع تجملات ورفاهیات و هرنوع دستاورد بروز بشری را آن هم در حد نهایت کمال وزیبایی در خود جای داده است.

دبی، نه تنها در استفاده و بهره وری ازهر زمینه ای که دم از پیشرفت و مدرنیته زده باشد، پیشقدم می شود، بلکه درهرزمینه ای که بخواهد بهره وری کند، برای استفاده ازآن ها به حداقل ها اکتفا نمی کند و خود را درحد اعلا بالا می برد و ارتقا می بخشد.

در میان همه ی پیشرفت های شهر دبی، حوزه ی املاک و مستغلات دبی بیش ازهرزمینه ی دیگری خوش درخشیده است و خود را ارتقا داده و مدرن سازی و زیبایی و شکوه، تجمل و تجدد و ... را همه و همه را با هم و یک جا به کاربرده وخود را تا سرحد پیشرفتگی پیش برده است. وجود آپارتمان های لوکس و مجلل، برج های بلندی که آسمان را درنوردیده اند، هتل های فوق مجلل، مراکز خرید بسیار بزرگ ,  همه و همه گویای این واقعیت است.

در میان همه ی این ها یکی از آپارتمان هایی که در این زمینه حرف هایی برای گفتن دارد و مورد اقبال و استقبال قرارگرفته است برج یونیستیت اسپورتس ( Tower Uniestate Sports ) است.

یونیستیت اسپورتس در شهرک ورزشی دبی

برج مسکونی یونیستیت اسپورتس مجهز به تمام امکانات لوکس و پیشرفته ی ورزشی است.
در واقع یونیستیت اسپورتس یک آپارتمان مسکونی فوق العاده شیک و زیباست که آپارتمان های 1خوابه و 2 خوابه با تمام امکانات رفاهی را در خود جای داده است. برج یونیستیت اسپورتس با داشتن امکانات ورزشی پیشرفته، سونای آبگرم واستخرهای بزرگ برای بسیاری ازدوستداران ورزش وسلامتی یک شیوه خاص زندگی با امکانات فوق پیشرفته ی ورزشی را درمحیطی زیبا و لوکس ارائه داده است. در برج یونیستیت اسپورتس 154 واحد دراندازه های مختلف وجود دارد که همه آن ها با کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد ساخته شده اند. این برج تقریبا دربالاترین نقطه ی خود دو سالن ورزشی اختصاصی و استخر بزرگ را در خود جای داده است. علاوه بر این امکانات رفاهی قابل توجه و منحصر به فرد، ساختمانبرج یونیستیت اسپورتس همچنین دارای امکانات ایمنی و امنیتی نیزهست و دارای یک سیستم امنیتی 24 ساعته همراه با یک پارکینگ زیرزمینی بسیار بزرگ می باشد.


برج یونیستیت اسپورتس برجسته ترین معماری مسکونی-ورزشی شهر بی همتای دبی
برج یونیستیت اسپورتس 
 یکی از منحصر به فردترین و پیش بینی و تضمین شده ترین سرمایه گذاری های مسکونی است که به تاسیسات ورزشی دبی شهرت داردبرج یونیستیت اسپورتس .برجسته ترین معماری است که با تجهیزات و امکانات وبا دکوراسیون و نمای بسیارزیبایش برای همگان خیره کننده و جذاب است و در شهر ورزشی دبی قرار دارد و تا کنون به عنوان یکی ازمجتمع های محبوب DSC در منطقه شناخته شده است. مجتمع برج یونیستیت اسپورتس به عنوان یک پروژه ی مسکونی قدرو قدرتمند که از امکانات ورزشی بسزایی بهره برده است به عنوان یک پروژه ی برترمسکونی-ورزشی دریک موقعیت بسیار عالی ساخته و شناخته شده و تا کنون توانسته است در بازار املاک و مستغلات دبی بسیاری از فعلان املاک و مستغلات دبی را متقاعد ساخته ونظرآن هارا به خود جلب کند.برج یونیستیت اسپورتس  تنها به یک منطقه ی ورزشی محلی در شهر دبی محصور نمی شود بلکه یک پروژه درحد بین المللی و جهانی است چرا که مجهز به تمام امکانات پیشرفته و بروز دنیا ست. معرفی این پروژه و راه اندازی این ساختمان مسکونی- ورزشی به خودی خود گواه این واقعیت است که آنچه که در برج یونیستیت اسپورتسبه کاررفته شده، در حد اعلا بوده است و یقینا سرمایه گذاری دراین برج نه تنها آرامش و آسایش را به همراه خواهد داشت بلکه سود هنگفتی را نصیب مالکین خود خواهد کرد.

آپارتمان ها و واحد های شگفت انگیزبرج یونیستیت اسپورتس

 آپارتمان شگفت انگیز و ورزشگاه برج یونیستیت اسپورتس توسط  یونیستیت پراپرتیز (Uniestate Properties )به عنوان یک سرمایه گذاری مسکونی ساخته شده است و به دلیل زیرساخت های بی نظیرو امکانات فوق العاده پیشرفته و مدرنی که دارد تا کنون توانسته است مخاطبان زیادی را مجذوب خود کند ومتقاضیان زیادی را به سمت خود کشانده است.

ساکنین آپارتمانهای برج یونیستیت اسپورتس درمحیط استودیو، یک خوابه و دو خوابه با طراحی پیچیده و دقیق، با همه امکانات بی نظیرومنحصربه فرد زندگی می کنند تا آنجا که گویی دراین آپارتمان ها هر آنچه را برای داشتن یک زندگی آرام وراحت ومجلل، لازم است را دردسترس خود دارند و در واقع در برج  یونیستیت اسپورتس به تمام وعده های زندگی جامه عمل پوشانیده  شده است و تقریبا به صورت موشکافانه ای  تمام نیازهای ساکنین را برآورده ساخته است. مجتمع مسکونی برج  یونیستیت اسپورتس  دارای پیاده روهای با تهویه مطبوع است که دمای کلی مجتمع را به طوریکنواخت حفظ می کند و برای ساکنان شرایط نفس کشیدن و لذت بردن ازهوای مطبوع و محافظت شده در شرایط سرد و گرم هوایی را برای آنان مهیا ساخته است. در واقع دربرج یونیستیت اسپورتس ازتمام تجارب درزمینه ی املاک و مستغلات دبی به صورت یک جا و متمرکز بهره برده شده است.

برج یونیستیت اسپورتس دارای امکانات ویژه ای است

 یونیستیت اسپورتس علاوه بر داشتن امکانات ورزشی برج Uniestate در ورزشگاه شهر دبی بسیار مجهزومدرن ومجلل است.

خانه های بازی و نگهداری کودک، پارک ها و فضاهای بازتفریحی، سالن های تناسب اندام واستخرهای شنا، پارکینگ های زیرزمینی برای ساکنان، پارک سرگرم کننده وتفریحی، پیست دوچرخه سواری وهمه این ها درحال حاضرسبب شده اند تا این پروژه یکی ازپرزرق وبرق ترین توسعه های ورزشی یونیستیت اسپورتس در شهر ورزشی دبی به حساب بیاید وبه حق وبه انصاف هم داشتن این همه امکانات رفاهی و تفریحی، ورزشی و... در محیط زندگی و با دسترسی آسان ومستقیم به این همه مراکز مهم وکاربردی مواردی نیستند که قابل چشم پوشی باشند و درزندگی روزمره به کار نیایند. یک مرکز بهداشتی که شامل ورزشگاه، باشگاه یوگا و اتاق های ماساژاست از مزایای برج یونیستیت به شمارمی آید. وجود پارک های سبز وزیبا در اطراف برج یونیستیت، وداشتن یک مرکزبازی اختصاصی دراین پروژه با فراهم کردن زمینه های مختلف برای بازی و سرگرمی برای بچه ها، بادقت برنامه ریزی شده است و برمزایای بی شمار برج یونیستیت افزوده است.

دسترسی آسان و راحت

ازآنجا که زندگی مدرن و پیشرفته ی امروزی مستلزم عدم اتلاف وقت و انرژی وهزینه است، برج  یونیستیت این فاکتورمهم را نیز درنظر گرفته وبا ایجاد شرایط بسیارمناسب وخوب به عدم اتلاف وقت وصرف هزینه و انرژی به ساکنین خود کمک کرده است. ساکنین برج  یونیستیت به اکثر نقاط مهم شهر دسترسی داشته و قرار داده شدن برج  یونیستیت اسپورتس در موقعیت مرکزی و مناسب، قابلیت اتصال به شبکه های مختلف ازراه دور به سایر نقاط شهر را در خود فراهم آورده است تا آنجا که بسیاری از مراکز مهم شهر دبی از جمله: جاده شیخ زاید ، جاده جمیرا ، جاده الوصل، ام سقیم تقریبا تنها در فاصله ی 5 دقیقه ای از برج  یونیستیت قرار دارند و مراکز خرید بزرگ، حمل و نقل عمومی و مدارس در نزدیکی آن قراردارد و این موضوع خود یکی ازویژگی های برترومهم  برج  یونیستیت محسوب می شوند. همچنین نزدیکی به فرودگاه دبی نیز بسیار حائزاهمیت است که بازهم برج یونیستیت این برتری را شامل خود کرده است.

موقعیت استراتژیک و مهم برج یونیستیت اسپورتس

گفتنی است همچنان، که کل مجتمع شهرورزشی دبی (Uniestate Properties )یونیستیت پراپرتیزدر چنین منطقه ی تجاری محبوب، ویژه و پرطرفداری قرارگرفته است دارای موقعیت استراتژیک و خاصی است که یک انتخاب فوق العاده عالی برای زندگی و تجارت محسوب می شود و ازآنجا که برج  یونیستیت در چنین شرایط منحصربه فرد و یکتایی قرارگرفته است، بدیهی است که تقاضا برای خرید و فروش دراین مجتمع کم نظیر, روز به روزافزایش می یابد، بنابراین، با وجود همه این امکانات استثنایی، به راحتی می توان نتیجه گرفت که تجربه زندگی دربرج ورزشی یونیستیت مطمئنا یکی از بهترین، چشمگیرترین و دلنوازترین تجربه های زندگی کردن است. همچنین حائزاهمیت است که مالکیت حتی یکی ازواحد های این مجتمع فوق العاده، موقعیت خاص و ویژه ی مالی، اجتماعی و اقتصادی را برای مالکین خود فراهم می آورد.

کلام آخر:

با توجه به پیشرفت های لحظه ای و روز افزون جهان امروزی و با توجه به روند رو به رشد نیاز بشر برای فراهم کردن شرایطی مناسب و آرامش بخش در زندگی، و داشتن آینده ای تضمین شده، برای خود، مهیا کردن امری اجتناب ناپذیراست.

شما می توانید با خرید املاک و مستغلات دبی، زندگی امروزخود را به آینده ای آرام و به دورازاسترس و دراوج پیشرفتگی وتجمل، گره بزنید.

و با توجه به آنچه درباره ی برج یونیستیت اسپورتس گفته شد وطبق اسناد و ادله های موثق , داشتن حتی یک واحد از برج یونیستیت اسپورتس گامی موثردرراستای رسیدن به شرایط یک زندگی ایده آل است.

بدین منظور شرکت dxboffplan تا کنون توانسته است با درنظرگرفتن تمامی شرایط و جوانب زندگی، اعم از تجارت سودمند مالی، رفاهیات زندگی، آرامش فردی و... بسترمناسبی را برای خرید و فروش املاک در دبی برای شما دوستداران آرامش و آسایش وامنیت، فراهم آورد.

شرکت dxboffplan به عنوان شرکتی معتبر و قابل اعتماد درزمینه ی خرید و فروش املاک و مستغلات دبی، برای خرید و فروش املاک و مستغلات دبی همراه وهمگام شماست.

با مراجعه به سایت dxboffplan.com و بالا بردن سطح اطلاعات وآگاهی های خود درزمینه ی املاک و مستغلات دبی، شرایط زندگی خود را آنگونه که شایسته ی آن هستید، برای خود و اعضای خانواده و زندگیتان رقم بزنید ( زیراکه شما لایق بهترین ها هستید.)

شرکت dxboffplan با احترام و با افتخاردرزمینه ی خرید و فروش املاک ومستغلات در شهربی نظیر، بی همتا و رویایی دبی، در خدمت شماست.

به قلم" خانم طیبه مرادی 98/03/01


Tower Uniestate Sports


Uniestate Properties


آپارتمان ها و واحد های شگفت انگیزبرج یونیستیت اسپورتس


برج یونیستیت اسپورتس



برج یونیستیت اسپورتس دارای امکانات ویژه ای است



شهر ورزشی دبی



معرفی وآشنایی با برج یونیستیت اسپورتس دبی


موقعیت استراتژیک و مهم برج یونیستیت اسپورتس


یونیستیت اسپورتس در شهرک ورزشی دبی