بیزینس بی دبی منطقه ی نام آشنای اهالیِ تجارت و اقتصاد و سرمایه گذاری در کل دنیاست. این منطقه که مرکز و هسته ی اصلی تجارت دبی می‌باشد قلب تجارت امارات متحده عربی نیز هست، در واقع بیزینس بی محور اصلی تجارت، معاملات و اقتصاد امارات در دبی می‌باشد.

بیزینس بی با ۶۴میلیون فوت مربع در حوالی بلوار شیخ زاید، داون تاون و کانال آبی دبی قرار گرفته و به پالم ، پارک صفا، برج خلیفه و مرکز شهر دبی دسترسی دارد، این موقعیت مکانیِ عالی سبب شده تا بیزینس بی جزء بهترین مناطق دبی به شمار آید.

هتل رادیسون

وجود ایستگاه های دریایی در کانال آبی دبی که بیزینس بی نیز در مجاورت آن قرار دارد، سبب ترانزیت های گسترده و انبوه کالا در این منطقه شده و بر رونق اقتصادی دبی، افزوده است.

این پروژه ی ۱۱۰ میلیارد درهمی در قالب ۵ پروژه اجرا شده که با در برداشتن حدود ۲۴۰ پروژه ی مسکونی، تجاری و اداری جزء بخشِ مهمی از شهر دبی است، چرا که با در برداشتن آنچه گفته شد، بزرگترین معاملات کشوری در آن انجام میشود. دفاتر اداری گوناگون، اصناف مختلف، شرکتهای تجاری متعدد، مراکز خرید زیاد، بسیاری موسسات بین المللی و هر نوع شرکت و موسسه ای که دم از اقتصاد و تجارت بزند، در بیزینس بی دبی قرار دارد و از این رو بیشترین آمار و ارقام جابجایی ارزی در آن انجام می‌شود.

بیزینس بی ، همانطور که از نام آن پیداست اقتصاد و تجارت در این منطقه حرف اول را می‌زند و سرمایه گذاران زیادی، سرمایه گذاری های زیادی را در قالب خرید املاک، تاسیس شرکت و راه اندازی کسب و کارهای گوناگون را در آن انجام داده اند.

شیخ زاید

در میدان خلیج بیزینس بی برخی از بهترین ساختمان های مسکونی، سازمان ها و ساختمان های تجاری،  و نیز هتل های میدان خلیج در آن واقع شده اند که تنها این بخش از منطقه بیزینس حدود ۱,۶۰۰,۰۰۰فوت مربع وسعت دارد.

برخی از پروژه های موجود در بیزینس بی عبارت اند از:

 

داماک هایتز
رزیدنس دورچستر

پریوه

زادا تاور

آوانتی

داماک میسون مجستین

برج دلفین

هتل اسکای بی

میرانو

روا رزیدنس

فیفتی وان

ریوا هایتز و آی لاو فلورانس

این لینک را دنبال کنید تا پروژه های بیشتری را در بیزینس بی ببینید.

 

وجود ایستگاه مترو برای دسترسی آسان به دیگر نقاط شهر دبی، مزیتی مزید بر علت است تا ساکنین در راحتی و آرامش بیشتری باشند، چون علاوه بر آنکه، این منطقه در موقعیتی استراتژیک و عالی از شهر دبی قرار دارد، نوع دسترسی از طریق مترو و نیز دسترسی مستقیم و بلافصل با جاده شیخ زاید، برای دسترسی به دیگر نقاط دبی، عدم اتلاف وقت و انرژی و هزینه را برای ساکنین و صاحبان مشاغل و نیز کارمندان به دنبال داشته است.

بیزینس بی دبی دنیایی از اقتصاد، تجارت، بازرگانی و رشد مالی را در خود جای داده و نه تنها بر رشد اقتصادی دبی و امارات بلکه به رشد اقتصادی کل خاورمیانه می‌افزاید.

 

با دقت و تأمل در گفته های بالا و در کنار هم قرار دادن آنها و دیگر برتری های شهر دبی، میتوان نتیجه گرفت که میتوان سرمایه گذاری در دبی را از پر سودترین، مطمئن ترین و اثر بخش ترین سرمایه گذاری های دنیا دانست.

بدین منظور dxboffplan.com جامع ترین پورتال خرید و فروش املاک دبی پیش روی شماست تا بهترین املاک با بهترین شرایط را در اختیارتان قرار دهد...

(طیبه مرادی۰۰/۰۲/۲۷)