سرمایه گذاری در دبی به خصوص در حوزه املاک و مستغلات دبی را میتوان جزء پر طرفدارترین سرمایه گذاری های جهانی دانست چرا که این سرمایه گذاری جزء سودآورترین سرمایه گذاری هاست.

شهر دبی با وجود پیشرفت های لحظه ای و پر سرعتی که داشته، توانسته است خود را در زمره بهترین و زیباترین، و نیز مدرن ترین و مجلل ترین شهرهای جهانی قرار دهد.

قاب دبی

بخاطر وجود آن همه برتری هایی که در دبی جای گرفته اند، طبق آمار و ارقام، این شهر بی‌نظیر خاورمیانه ای ، جزء شهرهای پر توریست و محبوب دنیا می‌باشد، همچنین مهاجران زیادی تمایل به زندگی و کار در آن را دارند. گفتنی ست از آنجا که درآمدهای افراد و شرکت ها مشمول پرداخت مالیات نمی‌شوند و سرمایه گذاری در دبی به خصوص سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات دبی مستلزم پرداخت هزینه های سنگین به دولت امارات نمی شود، از این رو افراد زیادی تمایل به سرمایه گذاری در آن را دارند، تا علاوه بر ارتقای شرایط مالی خود و در امان نگه داشتن سرمایه های مالی خود از تورم و رکودهای احتمالیِ ارزی (تبدیل پول رایجی که در خطر نوسانات ارزی ست، به دلار و درهم که در ثبات و افزایش نرخ ارزی قرار دارند)، بتوانند از مزایا و امکانات موجود در دبی نیز استفاه کنند.

Dubai

 دبی تجهیزات مدرن، امکانات لوکس، رفاهیات متعدد و ملزومات درجه یک زیاد و متنوعی را در املاک و مستغلات، اماکن تفریحی، مراکز تجاری و در سراسر سرزمین خود جای داده است و در واقع تمام نیازهای ساکنینش را به خوبی تامین کرده، تا آنجا که افراد ساکن در دبی گویی به تمام امکانات و برتری ها و ملزومات دنیا دسترسی دارند.

برای دیدن املاک دبی که از سوی شرکت داماک انجام شده اند اینجا ، شرکت اعمار اینجا و دبی پراپرتیز اینجا را کلیک کنید.

از اینها گذشته چون دبی شهری زیبا، لوکس، مجهز، مدرن و مجلل است طرفداران بیشتری دارد، از این رو چه افراد ساکن در دبی و چه افراد توریست و گردشگری که به دبی سفر می‌کنند نیاز به تامین مسکن دارند، بنابراین می‌توان به ضرس قاطع اذعان داشت که سرمایه گذاری در دبی به خصوص سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات دبی ، یک سرمایه گذاری مطمین، سودآور و پرفایده میباشد و خریداران را چه آنان که تمایل به استفاده شخصی از املاک خود را داشته باشند و چه آنان که نظر به اجاره دادن ملک خود را داشته باشند، از سود و منافع زیادی برخوردار اند که از جمله آنها می‌توان به برخورداری از بهترین امکانات دنیا، زندگی در لوکس ترین املاک دنیا و استفاده از متنوع ترین اماکن مختلف دنیا نام برد.

dxboffplan

 املاک دبی را میتوانید در پورتال dxboffplan.com بررسی کرده، ملک   محبوب و مورد نظر خود را بیابید، همانجا ثبت سفارش نموده و پس از   مشاوره با مشاورین ارشد ما که به صورت تخصصی اما رایگان انجام  میشود، مالک ملک آرزوهای خود شوید.

(طیبه مرادی۰۷/۰۲/۰۰)