برج رویال

 معرفی برج رویال

قبلا از شگفتی ها، زیبایی ها و امکانات پروژه ی داون تاون دبی برایتان گفتیم اینک ، می خواهیم از "برج رویال" مربوط به این پروژه صحبت کنیم که صدالبته بسی جای گفتن و شنیدن دارد چرا که کم نظیر، زیبا، مجلل و پیشرفته است. اینک با ما "برج رویال" را بیشتر ببینید و بشناسید.

مروری کوتاه بر داون تاون دبی

منطقه ی "داون تاون دبی" را می توان به مرکز مدرن و رو به آینده ی دبی تلقی کرد. مجموعه ای بی نظیر با ساختمان های سر به فلک کشیده، مجلل، مدرن، پیشرفته و جذاب و دیدی را داون تاون دبی نامیده اند. "برج خلیفه" که خود نماد قدرت و ثروت و ابهت است بخش اعظمی از این پروژه است، همچنین مرکز "خرید دبی مال" که ابرمرکز خرید دنیاست و بازارهای بزرگ و پر زرق و برق دنیا را به صورت یکجا در خود جای داده است، بخشی از مجموعه ی شگفت انگیز داون تاون دبی هستند که شرح مفصل این دو را نیز قبلا خدمتتان ارائه نمودیم. اینکه به معرفی "برج رویال" این پروژه می پردازیم.

برج رویال

به نمایش گذاشتن مناظر خیره کننده و زیبای پانورامیک از آسمانخراش با عظمت و باشکوه برج خلیفه این برج را شاخص و چشم گیر تر از دیگر پروژه های داون تاون دبی کرده و به آن نام و نماد سلطنتی بخشیده است. این برج که برجی مشهور و معروف در داون تاون و حتی در کل دبی محسوب می شود با عرضه واحدهای 3و1،2 خوابه ی آپارتمانی موقعیت فوق العاده و شگفت انگیز و بی سابقه ای را برای مالکین و ساکنین خود به ارمغان آورده است.

"برج رویال" نماد شکوه و عظمت، جلال و زیبایی محض است. این برج بی همتا که جزو آخرین پروژه های مسکونی املاک و مستغلات " اعمار" است به وضوح و به روشنی، هرآنچه از زیبایی و تجملات وجود دارد را در خود منعکس می کند و در جای جایش تجمل و رفاه به چشم می خورد.

اقامتگاه هایی با آپارتمان های 3و1،2 خوابه با رفاه و آسایش صد در صدی، با امکانات فوق العاده، با چشم اندازهایی دل نواز و با تلفیقی از تمدن و تجدد، چشم و دل هر مخاطبی را به خود میخکوب می کند. این روزها با تغییر شرایط زندگی اغلب خانواده ها برای جادادن وسایل و ابزارها و امکانات زندگی خود نیاز به فضاها و امکانات بیشتری دارند، آپارتمان های "برج رویال" با داشتن آشپزخانه هایی با کابینت های جادار و کمدهای بزرگ انباری نیازهای هر خانواده با هر مقدار وسیله و با هر سلیقه ای را برآورده می کند.

از دیگر مزایای این برج زیبا و مجلل 58 طبقه ای، عرضه مناظر خیره کننده از آسمانخراش زیبای "برج خلیفه" است همچنین "فواره های آبی دبی" تنها در فاصله ی چند دقیقه ای از این برج واقع شده است که باعث به وجود آمدن جلوه های ویژه ای برای " برج رویال" شده است که در نوع خود کم نظیر و مثال زدنی است.

از آنجا که "دبی مال" دقیقا جلوی " برج رویال" قرار دارد، مرکز و قلب شهر دبی محسوب می شود، همچنین دبی اپرا و ناحیه ی شیخ زاید از دیگر مکان های پرتردد و پرطرفدار نزدیک به این برج است که جزوی دیگر از امکانات " برج رویال" محسوب می شود، لذا این توسعه ی بزرگ مسکونی را به مکانی امن، زیبا، پرطرفدارو مجلل تبدیل کرده است.

امکانات رفاهی این مجموعه که شامل استخرهای شنا، اسپا، محوطه های بازی کودکان، مراکز نگهداری کودکان، مسیرهای پیاده روی سرسبز و...  همه و همه از مزایای غیر قابل چشم پوشی این برج رویایی، زیبا و کم نظیر است که هر کدام برای مخاطب خود دلبری ها می کنند.

گفتنی است که این برج با قرار گرفتن در مرکزشهر دبی، دسترسی آسان و راحت به مراکز مختلف پرطرفدار را برای خود فراهم آورده است.

با این اوصاف، "برج رویال" بی نظیر، پرطرفدار،مجلل و شیک، با امکانات رفاهی، تفریحی، ورزشی و... بسیار قابل تامل و دیدنی است تا آنجا که مخاطب و خواهان های زیادی را جذب و شیفته ی خود کرده است.

کلام اخر

داشتن هرآنچه در دنیاست برای هر کسی آرزوست و دل همیشه تشنه ی آدمی هرآنچه را که می بیند، می طلبد.

از آنجا که شهر بی همتای دبی تمثیلی از دنیا و تجملات و امکانات آن است پس داشتن ملکی و املاکی از این شهر، داشتن دنیاست.

dxboffplan نماینده ای باقدرت و باصلابت برای خرید املاک و مستغلات شما در دبی، افتخار دارد در نهایت اعتماد و اعتبار با شما برای داشتن ملک رویای شما، شما را راهنمایی و همراهی کند.

به dxboffplan اعتماد کنید و اطمینان داشته باشید با دسترسی به بهترین جلسات مشاوره ای رایگان می توانید ملک خود را در دبی انتخاب و با بهترین شرایط پرداخت، مالک ملک خود شوید.

 با  dxboffplan از امروز به فرداها سفر و در آینده زندگی کنید.

به قلم: خانم طیبه مرادی 21/12/97


معرفی زیبایی ها و امکانات برج رویال دبی


معرفی برج رویال


فواره های آبی دبی


داون تاون دبی


برج رویال


برج خلیفه