داون تاون دبی

معرفی داون تاون دبی:

گردهمایی عظیم ساختمانی ساختمان های مجلل و سر به فلک کشیده ای چون برج خلیفه، مرکز خرید دبی مال، فواره آبی دبی و برج با عظمت رویال را داون تاون دبی نامیده اند که مساحتی بالغ بر 2 کیلومتر را تحت سیطره خود قرار داده است و ارزشی بالغ بر 22میلیارد دلار ارزش گذاری شده است، این پروژه ی شکوهمند از مهم ترین مناطق گردشگری و توریستی شهر دبی محسوب می شود.

موارد برجسته و مشهورتر این مجموعه ی بزرگ و باشکوه را با هم مرور می کنیم:

برج خلیفه

"برج خلیفه" نگین این مجموعه به حساب می آید که بلندترین ساختمان ساخته ی دست بشر تا به امروز محسوب می شود و شکوه و عظمتی برای دبی محسوب میشود که تمام عیار خود را به رخ جهان و جهانیان می کشد.

مرکز دبی مال

که بزرگترین مرکز در کل خاورمیانه  و خرید جهان است و هرآنچه برای تبادل در بازار  از طریق عرضه و تقاضا، وجود دارددر دبی مال نیز می توان یافت.

برج های فورتی

این دو برج دوقلو نیز بسیار شکوهمند هستند. یکی از آنها با داشتن 70 طبقه سومین برج بلند منطقه به شمار می آید.

فواره های آبی

این فواره ها که رقص نور و آب را با موسیقی زیبا و جذاب و دلنشین کرده اند نمادی از هنر کلاسیک و هنر مدرن به شمار می روند.با 6600 چراغ و 50 پرژکتور رنگی تزئین شده و با طیف رنگی حدود 1000 رنگ آب را تا ارتفاع 150 متری بالا می برد و می رقصاند. پخش موسیقی با برق با و نور در فضایی زیبا و گسنرده چیزی نیست که قابل چشم پوشی و عدم لذت باشد. این مجموعه ی زیبای دیدنی, دستاوردی برای جذب گردشگر در دبی محسوب می شود.

هتل د آدرس دان تاون دبی

این هتل با ارتفاعی حدود 306 متر، یک آسمانخراش فوق العاده است با 63 طبقه ساختمان در امتداد مرکز خرید دبی مال، شهر قدیمی و دریاچه و فواره ی برج خلیفه قرار دارد که نمایی زیبا و چشم نوازی های خاص خود را دارد.

برج ویستا

برج دوقلویی که یکی با 20 طبقه و دیگری با 65 طبقه و با 640 آپارتمان می کنند. تراس های زیبا و دیدنی برج ویستا منظره های چشمگیر و چشم نواز فوق العاده ای دارند که به ساکنین و مالکین خود هدیه می دهند.

برج مسکونی مارا

این برج با 36 طبقه در فاصله ی کوتاهی با مرکز خرید دبی مال واقع شده است. این برج وسیع ترین آپارتمان های 4 و1،2،3 خوابه همه ی امکانات و تجملات مدرن و رفاهی در کل منطقه داون تاون دبی را در خودجای داده است.

تراموای دوطبقه ی روباز

این تراموا که از واگن های دوطبقه به سبک قدیمی و با سقفی باز، برای ارائه ی خدمات حمل و نقل در اختیار مردم قرار داده شده اند جزوجاذبه های دبی برای جذب بازدید کنندگان محسوب می شوند.

( در یایان شایان ذکر است که گفتن و شرح کامل این پروژه ها هر کدام بحثی تامل برانگیز و گسترده ای را در بر میگیرند و که در ادامه مقالات بعدی به شرحی کامل تر و جامع تری از این برج های زیبا و کم نظیر و مرفه را بیان خواهیم کرد. )

کلام آخر

dxboffplan شما را برای داشتن املاک در این مجموعه ی بی نظیر و رویایی چون " برج رویال" مدد و یاری خواهد کرد. dxboffplan  برای رسیدن به فرداهای رویاییتان در خدمت شماست.

به رویاهایتان فکر  و به dxboffplan اعتماد کنید.

با dxboffplan مالک، املاک دبی شوید، از زندگی لذت ببرید و در نهایت آرامش و آسایش و امنیت روزگار بگذرانید و از سود هنگفت مالی نیز بهره ببرید.

به قلم: خانم طیبه مرادی


برج رویال


برج ویستا


دبی مال


برج خلیفه


داون تاون دبی


معرفی مجتمع بی نظیر و زیبای داون تاون دبی


معرفی داون تاون دبی