بریزکریک بیچ

"بریز کریک بیچ" در "دبی هاربر" از شرکت املاک و مستغلات "اعمار"

باز هم گفتن از "اعمار" و شگفتی های این شرکت بزرگ و نامی املاک و مستغلات دبی

از "دبی هاربر" نمی توان چشم پوشید و هرچه از این پروژه ی خلاقانه و بی نظیر بگوییم به حق که گزاف نگفته ایم. " دبی هاربر" یعنی دنیایی از امکانات و پیشرفت ها، یعنی شکوه و زیبایی، یعنی رفاه و اسایش. "بریز کریک بیچ" از ساختمان های زیبا و دوست داشتنی و خواستنی پروژه ی دبی هاربر و ساخته و پرداخته ی شرکت اعمار در دبی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

"بریز کریک بیچ"

شاهکاری دیگر از شرکت املاک و مستغلات اعمار  در دبی هاربر است که در بین آبهای درخشان و زلال نهر دبی و جزیره ی  " کریک دبی" ساخته شده است. تابلویی نقاشی شده به دست بشر که جان گرفته و میزبان انسان ها شده است. این ساختمان مسکونی که در دل آب ها جای گرفته، آپارتمان هایی 4و1،2،3 خوابه همچنین پنت هاوس هایی 3 خوابه ای دارد که با قدم گذاشتن در آن ها هر کسی احساس خوب و لذت زندگی را تجربه خواهد کرد و ضمن این آرامش، استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته، با جدیدترین و بروزترین دستاوردهای بشر، برای داشتن یک زندگی راحت و توام با آرامش، نیز برای ساکنین و مالکین این ساختمان ها مهیا شده است که از هیچ دل و هیچ چشمی به دور نیست.

استخرهای اختصاصی و باشگاه های ورزشی مجهز، مکان های امن و محافظت شده برای بازی کودکان، سالن و رستوران های غذا خوری و کافه ها از امکاناتی است که در این پروژه به خوبی و به بهترین نحو استفاده شده تا شرایط یک زندگی فوق العاده را برای ساکنین مهیا کرده باشد.

دسترسی تمام وقت به دریا و استفاده از مناظر بی نظیر دریا و سواحل دریایی، موقعیت فوق العاده دلنشینی را برای اهالی "بریز کریک بیچ" رقم زده است.

همچنین دسترسی به فرودگاه، مرکز شهر دبی، جاده تجاری و پر تردد شیخ زائد، از طریق امکاناتی مثل خط مترو و تاکسی و همچنین اتوبوس از دیگر مزایی است که این ساختمان ها دارند.

"بریز کریک بیچ" این شاهکار اعمار که در بهترین و زیباترین سواحل "کریک" ساخته شده اند، تمام تجهیزات بروز و پیشرفته ی دنیا و هر آنچه برای لذت بردن و داشتن آسایش لازم است را در خود به خوبی جای داده است.

 با قرار گرفتن در "بریز کریک بیچ" امنیت و آرامش، زیبایی و لذت را به صورت یکجا و مستمر تجربه خواهید کرد.

کلام آخر:

شرکت معتبر و صاحب نام dxboffplan با داشتن امتیازات و افتخارات فراوان در زمینه ی خرید و فروش املاک و مستغلات در دبی، پلی مطمین برای رسیدن به ملک آرزوهای شماست.

dxboffplan با کسب امتیاز از شرکت اعمار در زمینه ی فروش املاک و مستغلات در دبی, تا کنون توانسته است قدرتمند و صدالبته باصداقت و هدفمند، در شهر دبی راهی ایمن و مطمئن و واسطه ای بی واسطه بین خریداران و فروشندگان پروژه های عظیم و پیشرفته و پر منفعت در شهر دبی باشد. با dxboffplan همراه باشید وبا اعتماد به آن موانع رسیدن به املاک رویایی خود را بر سر راه خود هموار کنید.

دبی پیشرفته و مدرن، جهانی و با عظمت، شهری که دنیا را در خود جا داده است می تواند میزبان و مهمان همیشگی رویاهای شما باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت dxboffplan.com سری بزنید.

به قلم: خانم طیبه مرادی



بریز کریک بیچ در دبی هاربراز شرکت املاک و مستغلات اعمار



دبی هاربر



اعمار



بریز کریک بیچ



کریک دبی