داماک

معرفی یکی از برترین سازندگان شهردبی شرکت داماک:

اگر بخواهیم بین پروژه های زیبا و لوکس دبی یکی از آنها را به اختصار و به اختصاص تجمل دوستان نام ببریم، مطمینا نام داماک هیلز توجه ما را به خود مطعوف می کند. با دیدن عکس های این پروژه ی زیبا و دوست داشتنی برقی از چشمان مخاطب می گذرد که دیدنی است چه رسد به  داشتن یک ملک از هزاران ملک این پروژه ی خارق العاده راتجربه کردن.

طرح داماک هیلز که طرحی استادانه و خلاقانه برای ارائه ی ویلاهای مجلل و لوکس است که هر کدام از آن ها چشم نوازی و گیرایی خاص خودش را دارد چرا که امکانات و تجهیزاتی که در این پروژه خودنمایی می کنند نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کند. دامنه ی این امکانات و رفاهیات بسیار گسترده است آنچنان که کمپانی داماک در مفاهیم رویایی ارتباط نزدیکی با هتل های برتر ( دارای تاییدیه کمپانی پارامونت) ، خانه های فشن ایتالیایی ورساچی، خانه هاو ویلاهای مسکونی FENDI casa ،زمین های کلوب گلف Trump  و شهرک توسعه یافته AKOYA داشته است و به حق، به نفع خود به ثبت رسانده است.

داماک طرح خلاقانه و ماهرانه ای در زمینه ساخت و توسعه دبی به نام AKOYA by DAMAK را ارائه داد. قصرها و کاخ های باشکوه، ویلاها و آپارتمان های لوکس، دو زمین گلف بزرگ، این پروژه را بی نظیرتر کرده است. شهرکی تحت عنوان " ترامپ " که در آن خانه ها و کاخ های لوکس جلوه گر شده اند برای اولین بار در دنیا، در دل خود ویلاهای فشن FENDI را جای داده است.

طرح AKOYA oxygen که در سال 2014 و در وسعتی بالغ بر 55 میلیون فوت مربع پیاده شد که با کاشت بیش از چهار هزار درخت در آن ، بزرگترین مناظر طبیعی ساخت بشر در دبی را احداث کرد. هتل بین الملی 5 ستاره، مرکز سلامتی لوکس به سبک صحرایی، سوپر مارکت هایی با ارائه ی محصولات اورگانیک، مراکز ارائه دهنده ی  سرگرمی های مختلف و..همه و همه امکاناتی هستند که پروژه ی داماک را به حق، زبانزد همگان کرده است.

داماک به عنوان یک کمپانی مطرح و برتر در زمینه املاک و توسعه ی هتل و خدمات لوکس، کارنامه ی درخشانی را از آن خود کرده است که به عنوان "اولین هتل با تاییدیه ی پارامونت" شناخته شده است.

داماک هیلز با ارائه ویلاهای " فندی استایل " چشم ها را حیرت زده کرد. این ویلاهای فوق مجلل و فوق پیشرفته که مجموعه ای از تجملات و برترین امکانات روز دنیا هستند ترکیبی از استایل ایتالیایی و سبک زندگی "بورلی هیلز" را در خود جلوه گر کرده و جای داده است که هر تجمل و زینت آرایی که در جهان وجود دارد را با کمی اغماز میتوان در این پروژه ها، یافت.

ویلاهای " فندی استایل داماک هیلز " برای ساکنین خود، امکانات رفاهی فوق العاده ای را به ارمغان آورده است، فضاهایی برای گذراندن اوقات فراغت، بازارهای ویژه و پررونق، محیط های زیبا و مناظر طبیعت گونه، پارک ها و زمین گلف دارای 18 سوراخ مسابقات قهرمانی، هر کدام به سهم خود برای ساکنین و مالکین این ویلاها دلبری می کنند.

رستوران ها، کلوب های استخر و باشگاه ها یک آکادمی بسیار مجهز و پیشرفته برای دوستداران تجمل و رفاه، ورزش و سرگرمی و لذت، زندگی بی نظیری را رقم می زند.

سهولت در دسترسی به مدارس، مراکز نگهداری کودکان، مراکز خرید و هایپر مارکت ها، داروخانه ها، بانک ها و... امکانات قابل توجهی هستند که بر مزیت های بی شمار این پروژه ها افزوده اند. همچنین دسترسی داشتن به جاده های اصلی شهر,فضیلت دیگری برای این پروژه ها محسوب می شود به طوری که تا جاده " ام سقیه " فقط چند دقیقه فاصله دارند و به همگان این اجازه را  می دهد که افراد با طی کردن کوتاه ترین مسافت به مقاصد دیدنی، مورد نظرو نیاز خود در شهر دبی برسند ( بدون اتلاف وقت و انرژی زیاد) و همچنین این امکانات و تجهیزات و این رفاهیات فوق پیشرفته، لوکس و مجلل به اشخاص این اجازه و امکان را می دهند که در نهایت راحتی، آرامش و فراغت بال زندگی به سر برند و از آن لذت ببرند.

کلام آخر:

از آنجا که داشتن چنین ویلاها و منازل لوکس و پر زرق و برق می تواند آرزوی هر انسانی باشد و از آنجا که شرکت dxboffplan سالهاست قلب تپنده ای برای خرید و فروش املاک در دبی محسوب می شود و طی سال ها خدمت صادقانه توام با تلاش و پشتکار بی وقفه ای که داشته است، با افتخار و با اعتباری شگرف پلی شده است بین خریداران و فروشندگان پروژه های بزرگ و رویایی داماک ( و دیگر پروژه های دبی)

شرکت dxboffplan شرایط و امکانات خوب و مناسبی را برای خرید و فروش این پروژه ها در نظر گرفته است.

شرکت dxboffplan تا کنون اعتبار و اعتماد خریداران و فروشندگان دبی و خارج از دبی را به خود جلب کرده است، امتحان خود را پس داده و سربلند بیرون آمده است.

با dxboffplan به رویاهایتان نزدیک شوید، آنها را لمس کنید و مثل رویاهایتان زندگی کنید.

Dxboffplan نماینده ی اعتبار، اعتماد و اطمینان برای خرید و فروش املاک در دبی

به قلم خانم طیبه مرادی 12/12/1397

 معرفی یکی از برترین سازندگان شهردبی شرکت داماک
 
داماک هیلز

 

داماک

 

dxboffplan

 

FENDI

 

AKOYA