اعمار

معرفی یکی از برترین سازندگان شهردبی  اعمار:

در بین هفت شیخ نشین عرب، امارت متحده عربی، شهر دبی را می توان به عنوان گل سرسبد این کشور دانست و آن را شهرشاخص این سرزمین دانست و حتی اگر بگوییم دبی در دنیا بی نظیرو بی همتاست هم حرف نامعقولی نزده ایم.

وجود آب و هوایی خشک و زمین های برهوت و بیابانی این شهر نتوانست جلوی پیشترفت و جهانی شدنش را بگیرد. ساخت طبیعت مصنوعی از جمله پارک ها و آبشارهای متعدد و زیبا ,رنگ و لعابی طبیعت گونه را برای این شهر به ارمغان آورده است.

علاوه بر این ها ساختمان سازی انبوه , باهیبت و ابهت همراه با امکانات فوق پیشرفته با جلوه های ویژه ی طبیعی سازی، دبی را شهره ی جهانی و نگینی برای انگشتری جهان کرده است.

از کوچه و خیابان های این شهر که بگذری آنچنان محو تماشای ساختمان ها و برج های مرتفع و سر به فلک کشیده ی آن می شوی که گویی در جهان دیگری هستی. برج هایی که نه تنها مرتفع و سر به فلک کشیده اند بلکه از تمام امکانات پیشرفته ی رفاهی، گردشگری و... نیز برخوردارند.

شهر دبی به یمن پروژه های عظیم و انبوهش، توجه تمام جهان را به قدری به خود معطوف کرده است که در حال حاضر به عنوان یکی از پر توریست ترین و پر مهاجرترین شهرهای جهان و نیز به عنوان پیشرفته ترین و مجلل ترین آن ها، زبان زد خاص و عام شده است.

بین پروژه ها و شرکت های سازنده این ابرپیکرهای ساختمانی، رقابت تنگاتنگ است و هر کدام از این برج ها به انصاف و حق، هم خیره کننده هستند و هم وسوسه کننده، چرا که امکانات و تجهیزات آنها غیر قابل چشم پوشی و انکاراست.

در میان پروژه های این شهر، پروژه های ساخته شده توسط شرکت "اعمار" آنچنان خودنمایی می کند که می توان آن را جزو والا مقام ترین پروژه های دبی، بلکه دنیا دانست.

شرکت اعمار یک شرکت هلدینگ در زمینه املاک و مستغلات است که در کشور امارات و شهر دبی واقع شده و در زمینه توسعه و سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات فعالیت شگرفی دارد. فعالیت های این کمپانی بیشتر در زمینه ی توسعه و خدمات بین المللی می باشد.

این طرح بی نظیر و فوق العاده که بزرگترین پروژه ی ساخت و ساز در جهان است به عنوان "پیشتاز پیمانکاران مجتمع برنامه ریزی شده" در دبی نیز سرآمد همگان است. این کمپانی بزرگ کار خود را از سال 1997 آغاز کرد و با ساخت پروژه ی زیبا و کم نظیر "دبی مارینا" قدرت گرفت.

این شرکت که کمپانی بزرگی در جهان محسوب می شود، تا کنون پروژه های متعددی را درکشورهای مختلفی همچون مصر، سوریه، ترکیه و.. به انجام رسانده است.

از دیگر پروژه های انجام شده در شهر دبی، توسط این کمپانی، می توان به پروژه های موفق و رشد یافته ای همچون مرکز خرید "دبی مال" و "برج خلیفه" اشاره کرد که هر کدام از این پروژه ها، به تنهایی خود نمایانگر شکوه و جلوه، ابهت و اقتدار و شرح مفصلی از امکانات وپیشرفت های بشر در حوزه ی ساخت و سازه های املاک و مستغلات هستند.

پروژه های عظیم و غول پیکر اعمار, مساحتی بالغ بر چهار میلیون و پانصد هزار متر مربع و هزینه ای حدود پنج میلیارد و چهارصد میلیون یورویی داشته است.

شرکت اعمار با ساخت "برج خلیفه" پرچم قدرت، ثروت و ابهت در ساخت و ساز املاک و مستغلات را به نفع خود در کل جهان برافراشت، به طوری که این برج, بزرگترین ساختمان جهان بر اساس تمامی استانداردها و تعاریف انجمن ساختمان های بلند و مساکن شهری(CTBUH) است که البته از ابتدای شروع به ساخت و حتی قبل از آن، در هنگام نهادینه کردن طرح پروژه، این هدف در صدر تمام اهداف شرکت هلدینگ اعمار قرار داشت که الحق و الانصاف اعمار در طراحی و اجرای این پروژه بسیار موفق عمل کرد و در نهایت به تمام اهداف از پیش تعیین شده ی خود رسید تا آنجا که پس از گذشت سال ها، همچنان این برج، عنوان بلندترین سازه ی ساخت بشر را از آن خود کرده و نگه داشته است.

قابل ذکر است که این برج در پروژه ی تجاری عظیم، گسترده و با ابهت " دبی مال " که بزرگترین مرکز خرید جهان است، قرار دارد(( و شرح مختصری از پروژه ی برج خلیفه و دبی مال، رشته ای است که سر دراز دارد، چرا که این دو ساخت و ساز به قدری با عظمت اند که کم لطفی است اگر برای شرح شکوه و عظمت آن ها بخواهیم از ضرب المثل " کم گوی و گزیده گوی" استفاده کنیم و شرح اجمالی برآن بیاوریم بنابراین در مقالات بعدی حتما به تفضیل به آن ها اشاره خواهم کرد.))

کلام آخر

در میان تعدد انبوه سازی های شهر بی نظیر و شگفت انگیز دبی، هستند کسانی که به هدف فروش املاک در این شهر، بر سر میز رقابت نشسته اند و صد البته بسیارند کسانی که برای خرید حتی یک ملک از املاک این شهر ساعت ها و روزها و حتی ماه ها وقت و هزینه صرف می کنند تا بتوانند انتخابی عاقلانه و درست داشته باشند.

درمیان این همه، شرکت dxboffplan مفتخر است که نماینده ی رسمی، معتبر، قابل اعتماد و اطمینان و همچنین تنها پل ارتباطی بی واسطه ای بین فروشندگان و خریداران این املاک رویایی و بی نظیر، فوق پیشرفته و مدرن، مجلل و لوکس، باشد.

Dxboffplan تا کنون به لطف خدا و همت بی دریغ و بی شائبه خود توانسته است رضایت و توجه اصناف مرتبط را به خود به طرز چشم گیری جلب کند و برگ برنده ای باشد برای جلب حداکثرمیزان رضایتمندی، چه از سوی فروشندگان و چه از جانب خریداران.

Dxboffplan نماینده قانونی، معتبر و قابل اعتمادی است که نه تنها پل مستحکم و قابل اعتمادی بین فروشنده و خریدار محسوب می شود، بلکه راه پیشرفت و ترقی خریداران را برای آن ها هموار ساخته است.

Dxboffplanبرای انتخاب بهترین ملک، پرسودترین سرمایه گذاری و همچنین زندگی در لذت بخش ترین شرایط ممکن دنیا با افتخار در خدمت شماست .

 با Dxboffplan به رویاهایتان نزدیک و در آینده زندگی خواهید کرد.

به قلم: خانم طیبه مرادی ( 11/12/1397)


معرفی یکی از برترین سازندگان شهردبی شرکت اعمار


شرکت اعمار


شرکت dxboffplan


دبی مال


دبی


برج خلیفه


امارت متحده عربی


اعمار


Dxboffplan


CTBUH