مهاجرت به دبی

اگر به هر دلیلی قصد رفتن و زندگی کردن در یکی از شهرهای امارات متحده عربی را دارید، باید ویزای اقامتی و حامی مالی یا کفیل داشته باشید.

امارات متحده عربی، اتحادی از هفت شیخ نشین کوچک به نام های ابوظبی( پایتخت) دبی، شارجه، عجمان، راس الخیمه، و ام القوین است  که در این میان شهر دبی پرطرفدارترین، پیشرفته ترین، مجلل ترین و مشهور ترین شهر ایالات محسوب میشود.

اخذ ویزای اقامتی

برای اینکه شما سیتیزن یا مقیم ( ( UAE محسوب شوید راه های متعددی وجود دارد. هنگام ارزیابی برای صدور ویزای اقامتی شرایطی از جمله دانشجو بودن، متاهل بودن، استخدام شدن و از این قبیل شرایط مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

اما در این میان اصلی ترین راه ها برای اخذ ویزا از سه طریق فراهم میشود (گرچه متاسفانه ب دلیل شرایط، برای ایرانیان حق اقامت و ویزای اقامتی صادر نمیشود)

1) خرید  ملک

2) استخدام در یکی از شرکتهای فعال

3) افتتاح حساب شرکت

این سه راه، راه های اصلی و مستقیم برای کسب ویزای اقامتی برای شهرهای امارات متحده ی عربی است.

همانطور که اشاره شد، یکی از راههای گرفتن ویزای اقامتی، ثبت شرکت و همچنین حساب بانک برای شرکت است که تجارت محسوب میشود و این به آن دلیل است که ارز وارد شده و به کسب و کار و رونق تجاری کمک کند.

برای اینکه بتوانید در شهری مثل دبی اقامت دائم یگیرید و مقیم شوید تمکن مالی شما مورد ارزیابی قرار میگیرد و پس از احراز شرایط و دریافت ویزای اقامت، این ویزا تا دو سال اعتبار دارد و قابل تمدید است  که این موضوع مزیت بسیار خوبی محسوب می شود همچنین شهروندان خارجی حق بردن همسر و فرزندان خود را نیز پس از انجام مراحل قانونی، را دارند.

قبلا اشاره شد که یکی دیگر از راههای اخذ ویزای اقامتی ، خرید ملک و صاحب ملک شدن است.از مزایای مهم و قابل توجه این انتخاب آن است که با این روش دیگر نیازی به ثبت شرکت نیست.

دبی یکی ازهفت امارت از امارات متحده ی عربی است که در واقع نگین امارات متحده عربی محسوب میشود چون بنام ترین، لوکس ترین و پیشرفته ترین آن هاست.

دبی شهری فوق العاده مدرن و مجلل است که آسمان خراش های سر به فلک کشیده آن که امکانات رفاهی تفریحی اجتماعی و فرهنگی آن ها از جمله پارکهای سرسبز، ابشارهای آبی مصنوعی، زمین های گلف بین المللی ، سونا و استخرهای بزرگ، کلینیک های درمانگاهی و ماساژ، مدرسه و... و... و... آنچنان در دل و چشم مردم جهان جای گرفته است که قابل چشم پوشی و انکار نیست.

در این میان ایرانیان نیز به خرید ملک در این شهر رویایی و بی نظیر تمایل زیادی از خود نشان می دهند.

جای بسی تامل و البته افتخار است که شرکت dxboffplan با صداقت در خدمت هم میهنان خود بوده و قدم بلندی در این راستا برداشته است.از آنجا که ایرانیان، تا کنون آمار قابل توجهی از خرید املاک در دبی را به خود اختصاص داده اند، شرکت dxboffplan پشتیبان شایانی برای خریداران محسوب شده و به عنوان پلی محکم و قابل اعتماد و اطمینان بین مشتری و فروشنده ها عمل کرده است.

شرکت dxboffplan تا کنون توانسته اعتماد مالکین پروژه های بزرگ از جمله اعمار و داماک را به خود جلب کند و اعتباری شگرف بدست آورد و نظر مشتریان و خریداران را به طرز چشم گیری به خود معطوف کند.

Dxboffplan این امکان را ب شما میدهد تا بتوانید در هرکجای جهان که هستید براحتی املاک دلخواه تان را بر اساس قیمت و سایر ویژگی های مدنظرتان مقایسه و درنهایت، با طیب(آرامش) خاطر، در اوج اعتماد و اطمینان و اعتبار ملک رویاهای خود را خریداری کنید.

ما با صداقت ب شما این اطمینان را می دهیم که راحت ترین، کاربردی ترین و هدفمند ترین راه جستجو برای خرید ملک در دبی در(dxboffplan) پیش روی شماست و سرنوشت تضمین شده ای را برای آینده تان رقم خواهید زد.

dxboffplan  

اعتبار، اطمینان، اعتماد برای خرید ملک در دبی


UAE


ابوظبی


امارات متحده عربی




دبی



شرکت dxboffplan


مهاجرت به دبی