قاب دبی


دبی شهری در اوج زیبایی

دبی شهری در اوج زیبایی و شکوه، تکنولوژی و پیشرفت، شهری مدرن و مجلل.

آنچه که گفتنی است ساختمان های سر به فلک کشیده و زیبا و آسمانخراش های پیشرفته و مجلل آن است.

زیبایی و شکوه دبی مثال زدنی است و به حق که سیاستمداران و سرمایه گذاران مطرح دبی این شهر را آنچنان زبانزد خاص و عام در جهان کرده اند که برای همه ی دنیا شهره شده است.

دبی را می توان به جا و به حق جزوپر افتخارترین شهرهای دنیا دانست، چه از نظر تکنولوژی و فناوری، چه از نظر پیشرفت و مدرنیته و چه از نظر شکوه و زیبایی و صد البته که بر این شکوه و عظمت روز به روز افزوده می شود و در هر زمینه از پیشرفت ها و زیبایی های دنیا اوج می گیرد.

آنچه حایز اهمیت است این است که سیاستمداران و ارگان های اجرایی این شهر نیز همگام با دنیا پیش می روند و در صیانت از حقوق شهروندان و همچنین در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی ساکنان دبی، از هیچ تلاش، لطف و زحمتی مضایقه نمی کنند. تا آنجا که شهردار دبی در هنگام افتتاح "قاب دبی" یا همان " برج پرواز دبی" آن را به عنوان هدیه ای به شهروندان دبی دانست و به ساکنین دبی تقدیم کرد.

قاب دبی

یکی از جدیدترین و تازه ترین افتخارات گردشگری شهر دبی که البته در تاریخ 1 ژانویه 2018 رونمایی شد " قاب دبی" یا " برج پرواز دبی" است این قاب عکس بزرگ، زیبا و مجلل با داشتن ارتفاع 150متری خود که بیش از 3600 تن از مهندسین، تکنسین ها و کارگران با دست در دست هم دادند توانسته اند آن را بسازند، از " هرم جیره ، مصرکه ارتفاع 139 متری دارد بلندتر است.

در واقع قاب عکس دبی، سیر در آن، سیر در کل دبی است چرا که به بازدید کنندگان این اجازه را می دهد که در یک چشم بر هم زدن، کل شهر دبی را در نمای 360 درجه ببینند. جالب است بدانید که رفتن به پل شیشه ای این قاب، مثل رفتن و سفر به آینده است تا آنجا که در هنگام ورود به آن , راهنمای حاضر در آن به افراد با جمله ی ، به آینده خوش آمدید" از مهمانان پذیرایی و استقبال می کند.

" برج پرواز دبی" با 150 متر ارتفاع و عرض بالغ بر 93 متر بزرگترین قاب عکس دنیاست که طبق پیش بینی ها , قرار است به یکی از خاص ترین و شاخص ترین مقاصد گردشگری دبی تبدیل شود.

در " برج پرواز دبی" موزه هایی وجود دارد که دبی قدیم و دبی جدید را به تصویر کشیده است. دبی که از یک شهر کوچک ماهیگیری به یک شهر مدرن و پیشرفته و توریستی تبدیل شده است. در قسمت سمت چپ این موزه، مراکز خرید مدرن و آسمانخراش های با ابهت و با عظمتی همچون برج خلیفه به نمایش گذاشته شده و در قسمت سمت راست این موزه دیرا، هوریر، کرامه را می توان به روایت تصویر، دید. این برج زیبا و باشکوه که 260 میلیون درهم برای دبی هزینه در بر داشته است و به قاب و نگین طلایی دبی معروفیت دارد و انتظار می رودکه در هر سال به طور میانگین 2 میلیون نفر توریست و بازدید کننده داشته باشد. تا آنجا که نام این برج در آینده ی دبی در کنار نام برج خلیفه و نخل جمیرا خواهد درخشید.

گفتنی است در طبقه ی میانی این برج سالن مجلل و شیکی برای تفریح و سرگرمی بازدید کنندگان ترتیب داده شده است.

 همچنین برنامه هایی برای شرکت در کلاس های مختلف نیز در این طبقه وجود دارد. اما آنچه گفتنی تر است این است با رفتن به این قاب و در طبقه ی میانی آن، می توان با استفاده از واقعیت های مجازی به " سیاره مریخ " سفر کرد و با شبیه سازی هایی که با ابزار ها و تکنولوژی های به روز دنیا ترتیب داده شده است میتوان به طور مجازی ازسیاره ی مریخ بازدید کرد و به نوعی در آن قدم نهاد.

دبی، با این قاب بیش از پیش چشم دنیا و گردشگران و حتی صنعتگران را به خود دوخت.

کلام آخر:

با  داشتن املاک در دبی, زندگی پر زرق و برق، پیشرفته و مدرنی را به نام خود سند بزنید که هم آسایش را تجربه کرده اید و هم با آرامش بیشتری زندگی خواهید کرد.

شرکت معتبر dxboffplan همراه  و همگام شماست برای تحقق رویاهای شما در داشتن املاک بی نظیر دبی.

شرکت dxboffplan به لطف خدا، تا کنون توانسته است در راستای املاک و مستغلات دبی قدم های بلندی بردارد و مورد اعتماد فروشندگان و خریداران و سرمایه گذاران این صنف باشد.

با dxboffplan به آینده ی رویایی خود دست پیدا کنید و در شهری در اوج پیشرفت و امکانات، با بهترین شرایط لذت و تفریح و در نهایت آسایش و رفاه، زندگی کنید.

به قلم: خانم طیبه مرادی


قاب دبی برج پرواز دبی


دبی شهری در اوج زیبایی


برج پرواز دبی


قاب دبی


قاب عکس دبی