خرید آپارتمان در دبی

اخبارجدیدترین پروژه های املاک در دبی

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

چرا بهتر است در دبی سرمایه گذاری کنیم؟

چرا بهتر است در دبی سرمایه گذاری کنیم؟ اگر به دنبال جواب این سوال سرنوشت ساز هستید، خواندن این مقاله به شما کمک می‌کند تا به جواب برسید.

امارات متحده عربی کشوری عربی در منطقه ی خاورمیانه است که پایتخت آن ابوظبی و مهمترین شهر آن دبی می‌باشد.

داماک ، مرآس ، اعمار ، دبی پراپرتیز ، ایگل هیلز ، نخیل پراپرتیز

دبی مهمترین قطب و مرکز سرمایه گذاری های کلان اقتصادی در خاورمیانه، محل استقرار بهترین و مجلل ترین املاک جهانی، دارای انبوهی از امکانات و تجهیزات مدرن روز دنیا، عدم تورم های اقتصادی و ورشکستگی های تجاری و در عوض وجود مشاغل پرسود و کسب و کارهای گوناگون، اتخاد قوانین اصولی و اجرایی کردن آنها و در نتیجه آمار تخلفات نزدیک به صفر درصد، دسترسی به تمامی  امکانات رده اول دنیا مثل هایپرلوپ، سیستم های مدیریتی مدون و راهبردی، دسترسی به بهترین سطح کیفیت و کمیت لوازم و تجهیزات، امکان فراگیری و آموزش زبانهای مختلف به دلیل وجود مهاجران در اقصی نقاط جهان، زیر ساخت های اصولی و مهندسی، ثروت های کلان و امکان بهره وری های همه جانبه ی اقتصادی، امکان سفر به بسیاری از کشورهای های جهان بدون ویزا به دلیل وجود برقراری صلح و آرامش سیاسی، وجود دانشگاههای متعدد و معتبر بین‌المللی و نیز مراکز تفریحی، اقامتی، گردشگردی و مراکز خرید متعدد، میباشد که داشتن همه ی اینها در کنار هم، به طور مستقیم سبب بالابردن سطح کیفی و کمی زندگی ساکنین  و به طور غیرمستقیم سبب سودآوری و ارتقاء سطح مالی سرمایه گذاران شده است. ساکنین با قرار داشتن و زندگی کردن در دبی ،از زندگی در این شهر رویایی لذت می‌برند و سرمایه گذارانی که در دبی سرمایه گذاری کرده اند و به هر دلیلی در آنجا زندگی نمی‌کنند نیز، از مزایا و بهره های سودآوریِ سرمایه گذاری خود استفاده میکنند، که البته سرمایه گذاری در دبی این امکان را برای بسیاری از سرمایه گذاران فراهم می‌کند تا بتواند اقامت امارات را دریافت نموده و در آنجا زندگی کنند و بدین ترتیب از هر نظر از این سرمایه گذاری سود ببرند.

در واقع و در یک پاراگراف کوتاه تر، میتوان در جواب این سوال که چرا بهتر است در دبی سرمایه گذاری کنیم؟ میتوان گفت به دلیل فراهم بودن تمامی خواسته و برآورده شدن تمام نیازهای افراد اعم از نیاز به امکانات و شرایط فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، فردی، خانوادگی، کاری، تحصیلی، تجاری و دیگر مسایل، افراد با سرمایه گذاری در دبی میتوانند هرآنچه را که برای آینده ای بهتر مد نظر دارند، در اختیار داشته و زندگی خود را در مسیر دلخواه خود پیش ببرند.

داون تاون ، برج خلیفه ، بیزینس بی ، داماک هیلز

سرمایه گذاری در دبی را میتوان به عنوان پلی بین امروز و فرداهای رویایی دانست... برای رسیدن به این فرداها، از سوی صاحب نظران رسته ی اقتصادی خرید ویلا در دبی به شما پیشنهاد می‌شود که میتوانید در dxboffplan.com  به هدف و آرزوی خود دست یابید و قدم در آینده ای روشن و روزافزون تر بگذارید.

(طیبه مرادی۰۰/۰۴/۲۴) 09170194808

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

آتلانتیس رویال رزیدنس در پالم جمیرا

 

پالم جمیرا

پالم جمیرا که بزرگترین جزیره‌ای ست که به دست بشر ساخته شده در بخشی از سواحل خلیج فارس در شهر دبی با مدیریت و برنامه ریزی شرکت نخیل انجام شده است که آتلانتیس رویال رزیدنس را نیز در بخش هلال خود جای داده است.

آتلانتیس رویال رزیدنس با الهام از شهر افسانه ای آتلانتیس به گونه ای طراحی شده است که معماری و شهرسازی آن را به خوبی به تصویر می‌کشد و مظاهر آن را بازگو می‌کند.

این پروژه که مملو از امکانات، تجملات، رفاهیات و تسهیلات می‌باشد، جای اما و اگری باقی نگذاشته و با برتری هایی که در خود جای داده جزء یکی از لوکس ترین، مجلل ترین و زیباترین پروژه های شهر دبی و به عنوان شاهکاری برجسته در حوزه ی املاک و مستغلات جهانی معرفی میشود.

آتلانتیس رویال رزیدنس در اوج زیبایی، عظمت و شکوه تمام موارد تمام عیار تجمل گرایانه را شامل می‌شود، زرق و برقی که در این پروژه به چشم می‌خورد دل هر مخاطبی را به سوی خود جذب میکند.

  • مناظر طبیعی از دریا و اسکای لاین دبی
  • محوطه سازی های بیرونیِ سرسبز و زیبا
  • لوسترهای سقفی مجلل و آینه کاری های باشکوه
  • امکانات رفاهی و تجملات لوکس داخلی از جمله سونا و استخر، سینما، رستوران، کافی شاپ، لابی، پارکینگ کافی
  • امکانات امنیتی از جمله نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین های مداربسته نظارتی، اینترنت پرسرعت در دل دریا، خدمات و نگهداری

اینها از جمله امکانات و تسهیلاتی هستند که ساکنین و مهمانان آتلانتیس رویال رزیدنس از آنها برخوردارند و آسایش و آرامش را تجربه می‌کنند.

آتلانتیس رویال رزیدنس با واحد‌های دو خوابه، سه خوابه، چهار خوابه و پنج خوابه ی خود، نیاز هر خانواده ای با هر تعداد افراد را، به خوبی پاسخ می‌دهد و با زیبایی هایی که در خود جای داده سلایق و علایق همگان را دربرمی‌گیرد، تا جایی که، در افسانه‌های شهر آتلانتیس آمده است که در میان زیبایی و رودخانه ها قرار داشته است، که پروژه آتلانتیس رویال رزیدنس نیز در میان زیبایی های طبیعی قرار دارد و تا آنجا که چشم کار میکند دریای زیبای خیره کننده، افق، باغچه های سرسبز و زرق و برق داخلی را میتوان دید و دارای تجملات زیبا و امکانات به روز جهانی ست.

آتلانتیس در دبی ، در هلالِ پروژه پالم جمیرا قرار دارد پس میتوان به راحتی و به ضرس قاطع نتیجه گرفت که جزء برترین، مرفحانه ترین و مجلل ترین پروژه هایی ست که بهترین ها را در اختیار ساکنینش قرار می‌دهد، چراکه دبی مملو از امکانات، پالم جمیرا مملو از زیبایی و آتلانتیس رویال رزیدنس مملو از تجملات و شکوه است...

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

عظمت آتلانتیس نیز گفتنی ست و از دیگر برتری های این پروژه است که مخاطب را میخ کوبِ خود می‌کند.

خرید هر یک از املاک موجود در آتلانتیس، زندگی تان را به سوی آسایش، رفاه، امنیت و آرامش بیشتر و روزافزون تری سوق خواهد داد.

Dxboffplan.com وبسایت معتبرِ خرید و فروش املاک دبی، بهترین شرایط خرید را برای بهترین املاک دبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

(طیبه مرادی۱۴/۰۴/۰۰)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan

هتل جوورا بلندترین هتل دنیا در دبی

 

شکوه و عظمت شهر دبی بر هیچ کس پوشیده نیست برج های بلند، هتل های مجلل، املاک بی‌نظیر، اماکن تفریحی مختلف، سواحل آرام و زیبا، امکانات رفاهی متعدد همه و همه بخشی از برتری های این شهر رویایی ست.

هتل جوورا یکی از پروژه های اقامتی-مسکونی ست که در امتداد جاده شیخ زاید قرار دارد، این برج لوکس و مجلل، بلندترین هتل دنیاست که توسط شرکت العطار طراحی و اجرا و در فوریه سال ۲۰۱۸ افتتاح گردیده و ساخت این برج که ۱,۱۶۸ فوت مربع ارتفاع، ۷۵ طبقه، به همراه ۲ طبقه زیرزمین دارد، مدت 4 سال به طول انجامید و هزینه ای بالغ بر ۵۰۰میلیون درهم امارات را دربرداشت. ۵۲۸ واحد اقامتیِ موجود در این هتل در قالب اتاق های دولوکس ۴۶متری، دولوکس یک خوابه ۶۲متری و سوئیت های دو خوابه ۸۵متری طراحی و اجرا شده اند و تمامی آنها مجهز به تمامی امکانات رفاهی و آسایشیِ داخلی می‌باشند.

هتل جوورا رکورددار بلندترین هتل دنیاست و طبقات بالایی این برج، بالاتر از ابرها قرار دارند و تجربه ی زندگی در بالای ابرها را به ساکنین و مهمانان هدیه می‌دهند.

جوررا امکاناتی نظیر استخر و جکوزی و سونا، لابی شیک و خدمات پذیرایی‌ در لابی، 4رستوران، کافی شاپ، نت پرسرعت، فضای مخصوص افراد سیگاری، خدمات مخصوص معلولین، دربانی و سرایداری، روم سرویس، ترانسفر، امکان سرو وعده‌های غذایی در اتاق، دوربین های مداربسته امنیتی، اسانسور سریع و ایمن، پارکینگ، سیستم تهویه هوا و سیستم خنک کننده، باشگاه و اسپا، سالن برگزاری کنفرانس و مهمانی، حمام ترکی، خدمات و پذیرش شبانه روزی و نمازخانه از جمله خدمات و امکانات موجود در هتل جوورا می‌باشد.

نزدیکی به برج خلیفه، دبی مال، سواحل زیبا، مترو، مراکز خرید، اماکن تفریحی، خرده فروشی ها و فرودگاه سبب دسترسی راحت و بی وقفه برای ساکنین و مهمانان این هتل شده است.

در اختیار داشتن امکانات فراوان ساکنین و مهمانان هتل جوورا را در آرامش و آسایش فوق العاده ای قرار داده و از این رو سرمایه گذاران و گردشگران زیادی را جذب خود کرده است، به خصوص اینکه تجربه ی حتی چند روز در زندگی در بالاتر از ابرها، میتواند یکی از شیرین ترین و لذت بخش ترین تجربه هایی باشد که آنرا در بلندترین هتل دنیا یعنی جوورا میتوان به خوبی تجربه کرد.

از آنجا که هتل جوورا بلندترین هتل دنیاست و از آنجا که طرفداران بسیار زیادی دارد، سرمایه گذاری در آن میتواند سود سالانه و بلند مدت قابل توجهی را از آنِ سرمایه گذار کند، از این رو این سرمایه گذاری میتواند به عنوان یک سرمایه گذاری عالی، مقرون به صرفه و سودآور معرفی شود، ضمن اینکه سرمایه گذاری در املاک دبی ،همیشه از سوی بسیاری از صاحب نظران این رسته، به ملاکان و سرمایه گذاران معرفی و پیشنهاد میشود.

برای این کار کافیست وب سایت  dxboffplan.com را دنبال کنید...

) طیبه مرادی۰۰/۰۴/۰۱ (

با کلیک بر روی لینک های زیر میتوانید با املاک شرکت های مختلف در دبی آشنا شوید

املاک اعمار

املاک داماک

مراس هلدینگ

دبی پراپرتیز

نخیل پراپرتیز

ایگل هیلز

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
dxboffplan dxboffplan