پالم جمیرا

پالم جمیرا که بزرگترین جزیره‌ای ست که به دست بشر ساخته شده در بخشی از سواحل خلیج فارس در شهر دبی با مدیریت و برنامه ریزی شرکت نخیل انجام شده است که آتلانتیس رویال رزیدنس را نیز در بخش هلال خود جای داده است.

آتلانتیس رویال رزیدنس با الهام از شهر افسانه ای آتلانتیس به گونه ای طراحی شده است که معماری و شهرسازی آن را به خوبی به تصویر می‌کشد و مظاهر آن را بازگو می‌کند.

این پروژه که مملو از امکانات، تجملات، رفاهیات و تسهیلات می‌باشد، جای اما و اگری باقی نگذاشته و با برتری هایی که در خود جای داده جزء یکی از لوکس ترین، مجلل ترین و زیباترین پروژه های شهر دبی و به عنوان شاهکاری برجسته در حوزه ی املاک و مستغلات جهانی معرفی میشود.

آتلانتیس رویال رزیدنس در اوج زیبایی، عظمت و شکوه تمام موارد تمام عیار تجمل گرایانه را شامل می‌شود، زرق و برقی که در این پروژه به چشم می‌خورد دل هر مخاطبی را به سوی خود جذب میکند.

  • مناظر طبیعی از دریا و اسکای لاین دبی
  • محوطه سازی های بیرونیِ سرسبز و زیبا
  • لوسترهای سقفی مجلل و آینه کاری های باشکوه
  • امکانات رفاهی و تجملات لوکس داخلی از جمله سونا و استخر، سینما، رستوران، کافی شاپ، لابی، پارکینگ کافی
  • امکانات امنیتی از جمله نگهبانی ۲۴ ساعته، دوربین های مداربسته نظارتی، اینترنت پرسرعت در دل دریا، خدمات و نگهداری

اینها از جمله امکانات و تسهیلاتی هستند که ساکنین و مهمانان آتلانتیس رویال رزیدنس از آنها برخوردارند و آسایش و آرامش را تجربه می‌کنند.

آتلانتیس رویال رزیدنس با واحد‌های دو خوابه، سه خوابه، چهار خوابه و پنج خوابه ی خود، نیاز هر خانواده ای با هر تعداد افراد را، به خوبی پاسخ می‌دهد و با زیبایی هایی که در خود جای داده سلایق و علایق همگان را دربرمی‌گیرد، تا جایی که، در افسانه‌های شهر آتلانتیس آمده است که در میان زیبایی و رودخانه ها قرار داشته است، که پروژه آتلانتیس رویال رزیدنس نیز در میان زیبایی های طبیعی قرار دارد و تا آنجا که چشم کار میکند دریای زیبای خیره کننده، افق، باغچه های سرسبز و زرق و برق داخلی را میتوان دید و دارای تجملات زیبا و امکانات به روز جهانی ست.

آتلانتیس در دبی ، در هلالِ پروژه پالم جمیرا قرار دارد پس میتوان به راحتی و به ضرس قاطع نتیجه گرفت که جزء برترین، مرفحانه ترین و مجلل ترین پروژه هایی ست که بهترین ها را در اختیار ساکنینش قرار می‌دهد، چراکه دبی مملو از امکانات، پالم جمیرا مملو از زیبایی و آتلانتیس رویال رزیدنس مملو از تجملات و شکوه است...

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

عظمت آتلانتیس نیز گفتنی ست و از دیگر برتری های این پروژه است که مخاطب را میخ کوبِ خود می‌کند.

خرید هر یک از املاک موجود در آتلانتیس، زندگی تان را به سوی آسایش، رفاه، امنیت و آرامش بیشتر و روزافزون تری سوق خواهد داد.

Dxboffplan.com وبسایت معتبرِ خرید و فروش املاک دبی، بهترین شرایط خرید را برای بهترین املاک دبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

(طیبه مرادی۱۴/۰۴/۰۰)