داماک پروپرتیز(damac properties) در سال 2002 توسط  حسین سجوانی ثبت گردید که در آن زمان ساخت 12 هزار واحد مستقلات را در کارنامه ی خود داشت. البته در حال حاضر این مقدار به بیش از 39 هزار واحد رسیده است  که شامل  هتل و هتل اپارتمان می شود. این موارد در تاریخ 30 ام سپتامبر سال 2014 به تایید گردید که پروژه ها در ان زمان سطوح مختلفی از پیشرفت را شاهد بوده اند.

 

ویلاهای کسکید توسط شرکت داماک | ویلاهای منحصربفرد در آکویا اکسیژن

 

همواره کمپانی داماک، ارتباط نزدیکی با هتل های برتر ، خانه های فشن ایتالیایی ورساچی، خانه و ویلای های مسکونیه FENDI Casa، زمین های بین المللی گلف Trump و شهرک های توسعه یافته توسط AKOYA داشته است و همواره سعی شده که ترکیبی از تکنولوژی و مدرنیته توسط این شرکت حفظ شود با وجود این که خیلی از کمپانی های دیگر روش های سنتی را پیش گرفته اند داماک همواره در استفاده از تکنولوژی های روز دنیا پیشرو بوده است .

لیست پروژه های املاک داماک | املاک درحال ساخت دبی

در اواسط سال 2013، کمپانی داماک طرح استادانه ای را در زمینه ی ساخت و توسعه در دبی با نام AKOYA by DAMAC معرفی کرد که شامل قصر هایی مجلل، ویلا ها، اپارتمان های لاکچری و فروش های اطراف کلاب بین المللی گلف ترامپ می شد. در مجموعه ی AKOYA by DAMAC، یک شهرک  شگفت انگیز را به نام شهرک ترامپ می توان یافت که از 100 خانه و کاخ لوکس ساخته شده است. همچنین برای اولین بار در دنیا، ویلای فشن FENDI را در قلب مجموعه ساخته است.  AKOYA by DAMAC علاوه بر تمامی ساخت و ساز های ذکر شده، مرکز گلف ودوتا نیز هست.