بیمارستان دبی

بیمارستان های کینگز کالج دبی

هرچند که استقبال از پیشرفت های روز دنیا، از سوی سیاستمدارن و فرهیختگان شهر دبی و استفاده از برترین فناوری و تکنولوژی های دنیا، در شهر دبی، موضوع تازه و عجیبی نیست اما در دبی همه چیز به روز و پیشرفته است و از گفتنی های این شهر هر چه گفت و شنید، تازگی دارد و زیباست از این رو قصد داریم در این مقاله شما را با سیستم پزشکی دبی آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

گذری کوتاه بر دبی

دبی، شهری است که عموم جهانیان آن را جزو پیشرفته ترین، لوکس ترین و برترین شهرهای دنیا می دانند. دبی امکانات و تجهیزاتی جهانی و مدرن و به روز دنیا را آنچنان در خود جای داده است که هر آنچه از امکانات زندگی در دنیا وجود دارد، در دبی نیز هست.

از آنجا که این شهر مقصد مهم و قابل توجه توریست های کل دنیا به حساب می آید و از آنجا که سران و مملکت داران امارات متحده ی عربی، با درایت و دوراندیشی خود، این شهر را آنچنان پیشرفته و متجمل بار آورده اند که گویی  انگار هر چیزی  که اسمی از پیشرفت و فناوری، تکنولوژی و مدرنیزاسیون را یدک می کشد، در واقع اول در دبی به وجود می آید و شکل می گیرد بعد وارد دیگر نقاط دنیا می شود چرا که از طرفی پیشرفت و صنعت و تجمل و تکنولوژی و از طرف دیگر بهره وری از این همه امکانات و پیشرفت ها علت و معلول یکدیگرند و صد البته این دو، در شهر دبی خوب و جامع، مکمل و متمم یکدیگر نیز بوده و نقش اساسی خود را در شکل گیری دبی و زبان زد شدن خاص و عام و جهانی شدن شهر دبی، به نحو احسنت ایفا کرده اند.

استراتژی شهر دبی در فناوری و تکنولوژی در تمام زمینه ها

در دبی مدراس، ارگان ها، رستوران ها، آپارتمان ها، اقامتگاه ها، مراکز بزرگ تجاری، مراکز بزرگ تفریحی-رفاهی، مراکز نگهداری کودکان، باشگاه ها و مراکز ورزشی و... همه و همه از قاعده ی پیشرفت و ترقی جهانی مستثنا نبوده اند و هر کدام به سهم خود از فناوری و تکنولوژی به روز دنیا بهره برده و در راستای اهداف خود، هرچه را که بهترین و به روز ترین است را بکار بسته اندتا جایی که می توان به صراحت اذعان داشت که در دبی، به روز بودن تجهیرات و امکانات، جزء اصلی و اساسی ترین راهکارهای پیشبرد و پیشرفت در استراتژی دبی محسوب می شود .

بیمارستان های دبی

در این میان بیمارستان ها نیز از این قایله عقب نمانده اند و در دنیای پزشکی هرآنچه را که برای درمان و طول عمر بشر و سالم زیستن آدمی وجود دارد و اختراع و ابداع شده را در خود جای داده است و از آنها استقبال کرده است.

بیمارستان های دبی همگی پیشتاز بهره وری از علم پزشکی روز دنیا بوده و از بهترین تجهیزات و مدرن ترین امکانات نو و جدید دنیا استفاده می کنند. جالب است که زیبایی و لوکس بودن در دبی حرف های زیادی برای گفتن دارد که حتی بیمارستان های این شهر نیز بعضا آنچنان زیبا و شیک ساخته شده اند که به تعبیر من می توان آنها را "هتل های پزشکی" نام داد.

بیمارستان ایرانیان در دبی

به زعم درایت و انسان دوستی شیوخ دبی، بیمارستان ایرانیان در دبی در زمینی که شیخ راشد بن سعید آل مکتوم ( شیخ آن زمان دبی) اهدا کرد و این بیمارستان ساخته شد که از قدیمی ترین بیمارستان های این شهر به حساب می آید. در بیمارستان ایرانیان که در آن از بستری نمودن برای درمان بیماری های خاص تا سایر خدمات پزشکی از جمله، چشم پزشکی، اورتوپد، قلب و عروق، کبد و کلیه و مجاری اداری، جراحی پلاستیک و... به ایرانیان مقیم دبی خدمات رسانی می شود.

بیمارستان کینگز کالج دبی

آنچه در این مقوله بیش از هر چیزی حائز اهمیت شده است، این است که شهر دبی اخیرا اقدام به تاسیس بیمارستان فوق مدرن و فوق پیشرفته ای کرده است که با تجهیزات و امکاناتش سرآمد دیگر بیمارستان های این شهر شده است، " بیمارستان کینگز کالج دبی" .

 بیشتر درباره ی بیمارستان کینگز کالج دبی

این بیمارستان بزرگ و فوق مدرن، بیمارستان جدید و تازه تاسیسی است که در آن مثل دیگر بیمارستان های شهر دبی، از پیشرفته ترین و مجهزترین امکانات دنیا در آن استفاده شده است اما آنچه " بیمارستان کینگز کالج دبی" را از دیگر بیمارستان های دبی تمیز داده است، این است که بیمارستان کینگز کالج دبی از تجهیزاتی برای عکس برداری و رادیولوژی، استفاده می کند که  کمترین خطر بازخورد اشعه را برای بیمار در برداشته باشد. این اولین بار است که در دبی از این تجهیزات استفاده می شود. این تکنولوژی پزشکی مشکلات و آسیب های زیادی را رفع کرده است چرا که اشعه های تشعشع شده از دستگاه های عکس برداری و رادیولوژی پزشکی، آسیب های زیادی را در بر دارند، که ازآن جمله خطر سقط جنین را می توان نام برد، اما از آنجا که این دستگاه ها که فوق پیشرفته هستند و با ترکیبی از قابلیت های اشعه ایکس و سی تی اسکن عمل می کنند، خطرهای متداول این سنخ از امورات پزشکی را تا میزان 90درصد کاهش داده اند که این خود تحولی بزرگ و چشم گیر در زمینه پزشکی محسوب می شود چرا که قدم بلندی است در راستای ارج نهادن به سلامتی و طول عمر بشریت، که دبی از این صنعت و از این تکنولوژی استقبال کرده و بهره برده است.

گفتنی است بیمارستان کینگز کالج دبی، در منطقه ی دبی هیلز بنا شده است.

 

کلام آخر:

دبی شهری در نهایت پیشرفت و تکنولوژی، تجمل و رفاه، شکوه و زیبایی و متعاقبا شهری در نهایت پیشرفت های مالی و آسایش روحی و رفاهیات زندگی است.

برای داشتن و تجربه کردن این همه آسایش و رفاه، برای خریدن املاک در دبی از طریق شرکت dxboffplan اقدام کنید و از هم اکنون به فکر آینده ای در اوج سلامت و امنیت، رفاه و فراغت خیال خودتان و اعضای مهم و دوست داشتنی زندگیتان باشید. به این منظور به سایت dxboffplan.com مراجعه و با اطمینان خاطرمالک املاک دبی شوید.

با خرید املاک در دبی، از امروز به دنیای پیشرفته ی جهانی قدم بگذارید و در نهایت آرامش و سلامتی زندگی کنید، برای تحقق این اصل اساسی و مهم زندگی، شرکت dxboffplan در خدمت شماست.

به قلم: خانم طیبه مرادی

98/01/10



وضعیت سیستم پزشکی و بیمارستان های شهر دبی



بیمارستان های کینگز کالج دبی



سیستم پزشکی دبی



استراتژی شهر دبی در فناوری و تکنولوژی در تمام زمینه ها



بیمارستان های دبی



بیمارستان ایرانیان در دبی



شیخ راشد بن سعید آل مکتوم



بیمارستان کینگز کالج دبی