اساسی ترین و مهمترین روش های کسب و به دست آوردن بیت کوین

1-   از طریق برخی شرکت ها و سایت های بخت آزمایی

2-   داد و ستد و معامله از طریق پول الکترونیکی که در قبال خدمات و یا فروش کالا می توان بیت کوین دریافت کرد.

از آنجا که دنیای پیشرفته ی امروزی، هر آنچه را که بدون امنیت و زیرساخت های درست و منطقی باشد را پس می زند، مخترعان بیت کوین نیز این واقعیت را در نظر داشته و برای آن مزایایی را برآورد و به کار بردند که از آن جمله:

-  قابل دسترس بودن در تمام نقاط جهان

- کسب رتبه و مورد اقبال و استقبال قرار گرفتن از سمت شرکت ها و ساز مان های بزرگ جهانی در معاملات ارزی و جهانی

- پرداخت کمتر کارمزد

- عدم مسدود شدن حساب

- عدم نیاز به مراجعه و حضور فیزیکی در بانک

- قابل تعامل به ارزهای موجود و رایج در تمام نقاط جهان

- انتقال سریع و آسان و تبادل معامله

- جای گرفتن این پول در کیف پول، کامپیوتر و موبایل شخصی

- نیازمند پیش نیاز خاصی ندارد و محدودیت قانونی آن را تهدید نمی کند.

این ها برخی از مزایای است که می توان برای بیت کوین نام برد.

از آنجا که بیت کوین یک پلتفرم جدید را، به جهت نوآوری فراهم آورده است و به صورت open surce کار میکند، ایمن و قابل اطمینان است چرا که کد آن برای همگان باز و قابل مشاهده است از این رو برای همگان، چه برای خریدار و چه برای فروشنده، قابل رویت و در نهایت قابل باور و اطمینان است.

این ارز دیجیتالی جهانی به همان اندازه که اینترنت در جهان موثر بود، در بازار و اقتصاد جهانی تاثیر گذاشت. بیت کوین دارای ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی است که دارندگان تجارت های بزرگ و جهانی را شیفته ی خود کرده است.

از آنجا که تجارت و معامله از این کشور به آن کشور و از این قاره به آن قاره در حال انجام و البته روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است و نیز از آنجا که پول رایج هر کشور تقریبا مختص همان کشور است  و تبادل پول در برگیرنده ی  مخارج تبدیل پول کشور اول به پول رایج کشور دوم است. بیت کوین این معظل و مشکل را حل کرده و همانگونه که گفتیم بیت کوین بهترین راه کاهش هزینه های تراکنش در کسب و کار است چرا که بیت کوین یک ارز جهانی است و به کار بردن و خرید کالا با آن دیگر نیازی به تبدیل ارزی نیست و می توان آن را با ارز هر کشور معادل سازی کرد.

مزیت بسیار بزرگ بیت کوین، به روز بودن نرخ آن ست آنگونه که طلا اگر سال های سال از عمرش بگذرد از ارزش و اعتبارش کاسته که نمی شود، که هیچ حتی و به نرخ روز نیز حساب می شود. بیت کوین  نیز همین ویژگی خوب و برتری نسبت به پول رایج را دارد. لذا تا کنون این سکه های ارزشمند دیجیتالی مورد لطف و نظر و مورد اعتماد و اعتبار صاحبان تجارت قرار گرفته اند.

جای گفتن دارد که در سال های اخیر، خرید و فروش املاک با این پول جهانی، "بیت کوین" ،در کشورهایی چون ایالات متحده ی آمریکا، امارات متحده ی عربی، اندونزی، ایرلند شمالی و ترکیه جای خود را حسابی باز کرده است . در این میان حوزه املاک و مستغلات نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بیت کوین تاثیر خود را بر این حوزه نیز اعمال کرده است و باعث تحولاتی بزرگ در حوزه ی معاملات املاک و مستغلات به شده است.

بیت کوین در دبی

شهر دبی به عنوان پیشرفته ترین و برترین کشورهای جهانی، از هر پیشرفت و فناوری که در جهان وجود دارد استقبال کرده و آن را به نحو احسنت در خود جای داده است. با توجه به اینکه بیت کوین در روند رشد اقتصاد و پیشرفت مالی در کل جهان حرف های زیادی برای گفتن داشته و دارد، دبی نیزاز این قاعده دور نمانده و از بیت کوین در جهت پیشرفت های روزافزون و بیشتر خود استقبال کرده است تا آنجا که به تازگی در شهر بی همتای دبی دستگاه خودپرداز بیت کوین راه اندازی شده است و ساکنان، مالکان و توریست ها می توانند با پرداخت پول نقد و از طریق این ATM بیت کوین بخرند و این پیشرفت و استقبال از این فناوری روز دنیا، قدمی در آسان تر شدن معاملات و همچنین قدمی در راه پیشرفت های مالی و صنعتی در حوزه ی تجارت محسوب می شود پس با این حساب می توان گفت خرید و فروش با ارز الکترونیک بیت کوین سهل الوصول تر و رایج تر شده و روز به روز نیز راحت تر و ایمن تر خواهدشد.

"دبی" که یک شهر بزرگ و انبوه ساز در حوزه ی املاک و مستغلات به شمار می آید و با توجه به اینکه "بیت کوین" این صنف و حوزه را نیز دستخوش تغییرات و تحولات ارزشمند مالی و تجاری خود قرار داده است، پس روشن است که در دبی و در حوزه ی املاک و مستغلات دبی، این تحولات به وضوح قابل رویت است و اتفاقات شگرفی در این زمینه به وقوع و در حال پیشبرد هر چه بیشتر است.

کلام آخر:

dxboffplan برای ارج نهادن به حقوق مشتری و به منظور سهولت در خرید و فروش برای کسانی که با بیت کوین تجارت و خرید و فروش های خود را انجام می دهند و همچنین به جهت قدم نهادن در این استراتژی جهانی رو به پیشرفت و در راستای اهداف خود که همان خرید و فروش املاک و مستغلات در دبی است، از این روند مالی و استراتژی جهانی استقبال کرده و خرید و فروش املاک و مستغلات در دبی با بیت کوین را وارد سیاست های کاری خود کرده است.

شرکت dxboffplanدر حوزه ی خرید و فروش املاک و مستغلات شهر دبی، با اعتباری شگرفت و زبان زد,با افتخار در خدمت جهانیان و صدالبته ایرانیان خواهد بود.

برای کسب اطلاعات و اطمینان بیشتر به سایت dxboffplan.com مراجعه کنید و برای خرید املاک در دبی به منظور استفاده های روز افزون و پیشرفت های مالی و تجاری و همچنین به منظور استقبال از دنیایی پرطنین و همراه با آسایش و رفاه، هرچه سریع تر به خرید ملک و املاک در دبی، اقدام کنید و به دنیای رویایی خود قدم بگذارید و آسایش و رفاه را برای خود رقم بزنید.

به قلم:خانم طیبه مرادی

1398/01/08


"بیت کوین" چیست؟ و چگونه می توان از بیت کوین استفاده کرد



اساسی ترین و مهمترین روش های کسب و به دست آوردن بیت کوین



بیت کوین



بیت کوین در دبی