بیابان های دبی

بیابان هایی که به دبی تبدیل شدند

شاید تکرار مکررات باشد اگر باز هم بخواهیم از بی نظیری های دبی بگوییم اما هر چه گفته و شنیده شود باز هم ناگفته دارد چرا که بی نظیرو شایان ذکر است .

تجمع و یکپارچگی هفت شیخ نشین مسلمان و اتحاد سازنده ی آن ها، فدرال امارات متحده عربی را تشکیل داد. کشوری با بالاترین درصد استقبال ازعلم و فناوری، تکنولوژی و مدرن سازی. کشوری برهوت که با استراتژی سالم و قدرتمند و با گذراندن فقط چند دهه، به پیشرفت های جهانی و بروز دنیا رسید. در راس آن ها دبی، شهری که شاه نشین شهرهای دنیا شده است. دبی شهر پیشرفته ی جهانی، شهری که تابلو به نمایش گذاشتن کل دنیاست، شهری به عظمت دنیا. شهری رو به آینده. شهری که از هرآنچه در دنیای علم و صنعت و تکنولوژی وجود دارد بهره برده است و همچنان در راه پیشبرد مقاصد بلندش گام های استوار و محکمی دارد.

دبی شهری در اوج عظمت و قدرت

زمانی دبی برهوتی بیش نبود اما با درایت و دوراندیشی سرانش امروزه به قلب تپنده ی تجمل و تجدد، پیشرفت و فناوری، صنعت و تجارت تبدیل شده است.

ابر ساختمان های شکوهمند و بلند، آسمانخراش های سر به فلک کشیده، طبیعتی سرسبز برخاسته ازدل طبیعت خشک و بی آب و علف، امکانات و تجهیزاتی در اوج تازگی و نوشکفتگی، فواره های بلند آهنگین و موزیکال، ساحل های زیبای آرام و دوست داشتنی، مراکز بزرگ و پر زرق و برق خرید و فروش، بزرگراه هایی با عظمت با چندین و چند راه و مسیر، تجمع بزرگ و عظیم فرهنگ و آداب و رسوم ملل مختلف از کل دنیا، و خلاصه در یک جمله اجتماع آنچه در دنیاست در یک نقطه یعنی دبی.

شاخصه ای برای بیان دبی وجود ندارد چراکه.....

شاخصه ای تک و واحد را نمی توان در نظر گرفت تا بیانگر این باشد که چگونه بیابان های دبی، به دبی امروزی تبدیل شد. آنچه دبی را به دبی امروزی تبدیل کرده چند شاخصه ی مهم و با ارزش است که امروزه این شهر را به پیشرفته ترین، بهترین و در واقع قلب تپنده ی دنیا مبدل ساخته است. از این میان داشتن سیاستمداران و حاکمان و دوراندیشان و در نتیجه پیش گرفتن یک استراتژی کاربردی و درست و استقبال از صنعت مدرنیزاسیون و سیستماتیک سازی، دلیلی بود برای اینکه هکتارهای خشک و بی آب و علف و بیابان های برهوت به دنیایی از تجملات و امکانات و پیشرفت های جهانی تبدیل شود.

گرچه دبی زمانی انبوهی از بیابان های بلااستفاده و لم یزرع بود اما همین زمین های به ظاهر ناکارآمد بستری مناسب برای ساخت و سازهای انبوه و زیرساختی استوار و محکم برای ساخت آسمانخراش ها، هتل ها و آپارتمان های بزرگ ، طویل و انبوه بود و نقش اساسی در پدید آمدن شهری در اوج تکنولوژی و پیشرفت، در اوج تجمل و زیبایی داشت.

بیابان های دیروز و املاک امروز دبی

این بیابان ها امروزه به دنیایی از شگفتی و صنعت و تجملات روزافزون تبدیل شده اند و دلبری می کنند.املاکی بی نظیر و بی همتا که دنیایی از زیبایی و شکوه، تجمل و تجدد، رفاه و آسایش، سرگرمی و تفریح و در نهایت آرامش را در خود جای داده است. آپارتمان ها، هتل ها، مراکز خرید، باشگاه ها، اقامتگاه ها، کلینیک ها، مراکز انجام خدمات مختلف  و... همه و همه بیابان های دیروزدبی هستند که دنیای زیبا و پر زرق و برق امروز دبی را ساخته اند که صدالبته آرزوی داشتن هر یک از آن ها هر دل و دیده ای را مسحور و مجذوب خود کرده است.

کلام آخر:

dxboffplan مدعی است که می تواند برای داشتن ملک و املاکی بی نظیر و شایسته و درخور شما، شما را تا رسیدن به این آرزوی دور و دوست داشتنی همراهی کند. سند تصدیق این ادعا نیز موفقیت های شگرفت dxboffplan در زمینه فروش املاک و مستغلات در دبی بوده که طی سال ها و تا کنون توانسته است با تکیه بر پشتکار و صداقت خود، نظر فروشندگان و خریداران را به خود جلب کند و مورد اعتماد این صنف مهم و کاربردی در دبی، قرار بگیرد.

برای اطمینان از این ادعا به سایت dxboffplan.com مراجعه کنید، آگاهی کامل یافته و در نهایت به یقین حتمی برسید، پس از آن با اطمینان خاطر اعتماد خواهید کرد و املاک رویاییتان را از ما خواهید خواست.

با dxboffplan مالک املاک بی همتای شهر بی نظیرو رویایی دبی شوید و قدم به دنیای رو به آینده ی جهانی بگذارید که همیشه آرزوی همگان بوده و هست.

با dxboffplan در رسیدن به فرداها پیشتاز باشید و از امروز در آینده زندگی کنید.

 به قلم خانم: طیبه مرادی


بیابان هایی که به دبی تبدیل شدند


دبی شهری در اوج عظمت و قدرت


بیابان های دیروز و املاک امروز دبی


امارات متحده عربی